Šodien no rīta Kimi Raikonens ir atgriezies pie Formula 1 mašīnas stūres un uzsācis testus Valensijas trasē.
Somu pilots izmantos divus gadus vecu “Renault” modeli R30 un Valensijas trasē viņam būs iespēja atgūt iemaņas, jo viņš nav startējis ar Formula 1 mašīnu kopš 2009.gada sezonas beigām.
Raikonens aizvadīs divu dienu testus, kuru laikā tiks izmantotas “Pirelli” demonstrācijas pasākumiem domātās riepas. Pirmie testi ar 2012.gada “Lotus” modeli un ‘kaujas’ “Pirelli” riepām notiks februāra sākumā Heresas trasē.
F1 testu ierobežojumi neļauj Raikonenam pagaidām sēsties pie jaunā modeļa stūres un izmantot “Pirelli” sacīkšu riepas, lai gan pēc somu pilota vārdiem, tieši pierast pie jaunās specifikācijas riepām viņam būšot visgrūtākais uzdevums.
Esmu uztraucies! Tagad negribas ieslīgt informācijā par un ap šiem testu ierobežojumiem (vai tādi ir vajadzīgi pirmajai formulai), bet sirds principā bļauj, ka nav godīgi pret Raikonenu, haha. (:
Jauka ķivere viņam!
Zinot Kimmi neticu, ka testu ierobežojumi sagādās kādas rūpes, it īpaši, ja ņem vērā viņa mērķus(strādāt, attīstīt formulu utt.) šajā sezonā!
vai kāds zina, kā tiek krāsotas F1 mašīnas?
Šai bij jābūt dzeltenai kā lapsenei, bet jau ir melna JPS…
vai viņas tiek pārkrāsotas, jeb pārlīnmētas ar orakālu papīru? (zinu ka reklāmas ir nakenes) bet pārējais?
IMHO ‘pamattonis’ tiek , lai gan tas process, droši vien, ir visai komplicēts. Lai kārs būtu testiem lietojams, vecā/nepareizā krāsa jādabū nost, kas nezin vai ir vispār izdarāms ar oglekļa šķiedras “detaļām”
Līdz ar ko jāsecina, ka priekš Kimi testiem reņi, tpu, Lotusi ir nevāji patērējušies, “uzcepdami” jaunu 2010. gada specenes kāra “ādu” melnajā Lotus-JPS stilā