“Red Bull” komandas vadītājs Kristians Horners uzskata, ka viņa vadītās vienības un “McLaren” cīņa notiks visas sezonās garumā. Horners nedomā, ka Melburnas scenārijs atkārtosies visas sezonas garumā. Un “Red Bull” spēs cīnīties par uzvarām. Kopumā ar pirmo sezonas posmu viņš ir apmierināts.


“Es uzskatu, ka šosezon būs attīstības sacensības starp komandām visā sezonas gaitā, ” viņš domā, ka komandām būs svarīgi iegūt ātrumu un uzlabot formulas sniegumu līdz pat pēdējam posmam.
“Mēs jau pagājušajā sezonā redzējām, ka priekšrocības, ko spārni dažādām komandām dažādās trasēs uzvedās savādāk, ” norādot, ka Malaizijā būs citas sacīkstes, kur katrai komandai būs jāmeklē savi regulējumi.
Viņš turpina par sacīkstēm: “”McLaren” vienmēr ir bijuši ātri Melburnā, ” Horners atgādināja Fetela un Hamiltona pagājušā gada cīņas
Viņš uzskata arī, ka otrs “Red Bull” pilots Marks Vēbers nav spējis izspiest maksimālu potenciālu no “RB8” modeļa Austrālijas sacīkstēs, nākotnē abi piloti varēs cīnīties “McLaren” nākotnē.
“Mēs zinām, ka “McLaren” ziemas testu laikā bija ļoti konkurētspējīgi, par to mēs pārliecinājāmies šajā nedēļas nogalē. Bet mēs braucām ļoti līdzīgā tempā un viņi bija tikai nedaudz labāki. Abi piloti bija apmierināti ar mašīnām Austrālijas lielajā balvā. Esam sapratuši, kas mums ir jāuzlabo,” Horners norāda, ka kopumā nedēļas nogale bija pozitīva izcīnīta otrā un ceturtā vieta.
Horners uzskata, ka šajā nedēļas no galē Malaizijas lielās balvas izcīņā būs pilnīgi atšķirīga aerodinamiskā situācija, varētu palīdzēt “Red Bull” cīnīties ar “McLaren”. Viņš saprot, ka “McLaren” ātrums Malaizijā nekur nepazudīs un cer, ka “Red Bull” spēs kvalificēties labākās pozīcijās nekā Austrālijā.

1 KOMENTĀRS

  1. pa lielam taa arii buus, ka par tituliem ciiniesies Maki un RBR. shad tad shajaa ciinjaa vareetu patrauceeties Mercedes un Lotus. atkariibaa no trases konfiguraacijas. Ferrari izskataas diezgan bezceriigi. varees savlaiciigi gatavoties kaarteejai naakamajai sezonai, un meetaaties ar soliijumiem un televizoriem.

  2. Nu laikam jau taa arii buus RB un MC buus tie galvenie pretendenti, bet nu Mercedesu norakstiit nevar, jo Melburna jau nav iistaa Mersu trase, Malaizijaa tur mees redzeesim iisto Mersu potenciaalu, ja Mersi sogad ir pielikushi aerodinamikaa, tad vini buus loti speeciigi, jo abaas garajaas taisnees ar aatrumu viss buus ok, uz to arii ceram.

    Nu Lotus izskataas aatri, bet vai vini spees uztureet attiistiibas sacensiibas starp komandaam, visas komandas garumaa. Nu atceramies pagajusaas sezonas saakumu un turpinaajumu- cerams sosezon taa nebuus!

    Nu par Ferrari gruuti spriest- saciiksu reziimaa, veel bija kaut cik ok! Viniem jau ir visi resursi lai vareetu konkureet vissaugstaakajaa liimenii, bet pagaidaam izskataas, ka viss iet 2009.g sliedees.
    Sezonas saakumaa ir ielaists tik daudz, ka atguut sezonas laikaa attiistiibas zinaa liekas nereaali. Bet nu ir piem. ka tas ir reaali atceramies MC tajaa pasaa 2009.g
    Bet nu nenoraksim Ferrari pagaidaam, pagaidiisim Malaizijas posmu, jo taa ir iista saciikshu trase, nevis kaa Melburnas ielas, un tad jau varees izdariit loti nopietnus secinaajumus, kaa sezona var attiistiities!!!!

  3. Es tomēr piemetīšu arī savas domas:

    Šī būs visciešākā sezona kopš ilgiem laikiem. Nu nenorakstiet ne Mercedes, ne Lotus! Un arī Ferrari atkopsies pēc kādām 4-5 gonkām.

    Man šķiet ka Horneram ir nedaudz sakāpis galvā. Es sagaidu pārsteigumus (pjedestālu veidā) gan no Šumahera, gan Grožāna, gan Raikonena. Domāju, ka arī Rosbergs varētu kaut ko parādīt.