Ar “McLaren” uzvaru ir noslēgusies Malaizijas GP kvalifikācija. Pirmajā starta pozīcijā atkal stāvēs Luiss Hamiltons, kamēr viņam blakus pirmajā rindā būs komandas biedrs Džensons Batons.

“F1LV

Pirmajā kvalifikācijas sesijā kā jau ierasts izstājās visi seši jauno komandu piloti, kuriem kompāniju sastādīja Žans Ēriks Verņs no “Toro Rosso” vienības. Tikmēr labāko apļa laiku uzrādīja Marks Vēbers, tomēr austrālietis nepacēla latiņu tik augstu, lai kāds no pilotiem nespētu kvalificēties 107% robežās.

Lielākā uzmanība tika pievērsta Felipem Masam, kurš pēc pirmā brauciena pirmajā kārtā palika 18.vietā un līdz ar to bija “aiz svītras”, tomēr ar otro braucienu, izmantojot mīkstākā sastāva riepas, Masa uzlaboja rezultātu un galarezultātā ierindojās 15.vietā, kamēr Alonso palika 11.

Otrajā kvalifikācijas kārtā izstājās Maldonādo, Masa, Senna, di Resta, Rikjardo, Holkenbergs un Kobajaši. Felipe Masa savam komandas biedram zaudēja 0,4 sekundes, tomēr ar to bija pietiekami, lai Alonso iekļūtu izšķirošajā kvalifikācijas kārtā, bet Masa paliktu 12.vietā. Tikmēr labāko rezultātu uzrādīja Kimi Raikonens no “Lotus” komandas.

Izšķirošajā kvalifikācijā vairums vadošo pilotu veica divus lidojošos apļus un labāko rezultātu uzrādīja Luiss Hamiltons, kuram blakus pirmajā starta rindā stāvēs Džensons Batons. Otrajā rindā stāvēs Mihaels Šūmahers no “Mercedes” un Marks Vēbers no “Red Bull”. Interesanti, ka Sebastians Fetels savu labāko rezultātu uzrādīja ar cietākā sastāva riepām un tas viņam deva 6.starta pozīciju (pacelsies uz 5.vietu pēc Raikonena soda). Līdz ar to rītdienas startā divkārtējais čempions būs ar atšķirīgu riepu tipu, kas ar smagu mašīnu var dot viņam zināmas priekšrocības riepu nodiluma tempa izteiksmē.

Piekto rezultātu kvalifikācijā uzrādīja Kimi Raikonens, taču viņam pēc pārnesumu kārbas maiņas būs jāstartē par piecām pozīcijām zemāk – no 10.starta vietas.

Malaizijas GP starta kārtība

Rinda 1 1. Lewis Hamilton 1’36.219
McLaren
2. Jenson Button 1’36.368
McLaren
Rinda 2 3. Michael Schumacher 1’36.391
Mercedes
4. Mark Webber 1’36.461
Red Bull
Rinda 3 5. Sebastian Vettel 1’36.634
Red Bull
6. Romain Grosjean 1’36.658
Lotus
Rinda 4 7. Nico Rosberg 1’36.664
Mercedes
8. Fernando Alonso 1’37.566
Ferrari
Rinda 5 9. Sergio Perez 1’37.698
Sauber
10. Kimi Raikkonen* 1’36.4611
Lotus
Rinda 6 11. Pastor Maldonado 1’37.589
Williams
12. Felipe Massa 1’37.731
Ferrari
Rinda 7 13. Bruno Senna 1’37.841
Williams
14. Paul di Resta 1’37.877
Force India
Rinda 8 15. Daniel Ricciardo 1’37.883
Toro Rosso
16. Nico Hulkenberg 1’37.89
Force India
Rinda 9 17. Kamui Kobayashi 1’38.069
Sauber
18. Jean-Eric Vergne 1’39.077
Toro Rosso
Rinda 10 19. Vitaly Petrov 1’39.567
Caterham
20. Timo Glock 1’40.903
Marussia
Rinda 11 21. Charles Pic 1’41.25
Marussia
22. Pedro de la Rosa 1’42.914
HRT
Rinda 12 23. Narain Karthikeyan 1’43.655
HRT
24. Heikki Kovalainen* 1’39.306
Caterham

* – 5 starta pozīciju sods

1 KOMENTĀRS

  1. Shuumahers malacis! izskataas ljoti relaxeets un aatrs. kameraam smaidiija un piemiedza ar aci. gluzhi preteeji uzvedaas Rosbergs. taads sasprindzis. izshkjiroshajaa momentaa pieljaava kljuudu peec kljuudas

    saciiksti Fetels uzsaaks ar cietaako riepu. redzees kaa taada strateegjija izspeeleesies.

    Maklaareniem viennoziimiigi aatraakais vaagjis. ka nesaak Hamis ar Batonu badiities deelj taas pirmaas vietas.

  2. ‘McLaren’ ir nepārpotami ātrākā komanda. Domāju ka sezonas sākumā uzvaras dalīs vai nu Batons, vai nu Hamiltons. Atgriežoties vecajā kontinentā pārējie varētu pietuvoties sudrabu bultu ātrumam. Attiecības starp Batonu un Hamiltonu ar katru gonku paliks saspīlētākas, bet gan jau ka komnda saliks pa plauktiem čaļu emocījas. Rīt būs interesanti, nekas jauns 🙂

  3. Pagājušo sezonu brīnumbērns šosezon zaudē savam komandas biedram. Izskaidrojums vienkāršs, neba nu SF ir īpašs un ātrs, šosezon riepas der labāk MW stilam, savukārt iepriekšējās sezonās SF stilam.
    Vajadzētu sarīkot aptauju vai likmes, cik posmus FM vēl būs Ferrari sastāvā.

    • To pašu varētu adresēt meršu nometnē. Māsas pozīcija ir nestabila, es pat teiktu, kopš pērnā gada. Maiņa ir neizbēgama! Jautājums-cik melnie zirgi ilgi gaidīs uz ķēves (Masas) neauglību. Savā starpā jāpiekrīt ka zivs pūst no galvas, tātad Bērnijonkulim ir taisnība…nevis jāatlaiž, bet jāpieņem spēcīgs arkla turētājs. Ceru ka ferāru augšāmcelšanās ir laika jautājums.

    • Keine ahnung, ja ņem vērā, ka Sebs beidzamajāā kvalifikācijas kārtā brauca ar cietākajām riepām, no secinājumiem par brīnumbērna zaudēšanu es atturētos. Sacene parādīs vai tāda taktikta attaisnosies