Jaunais “Mercedes AMG W04” modelis ir izturējis visus 18 FIA triecienizturības testus, kas tika veikti vēl pirms Ziemassvētkiem.
2012.gada sezona Lielbritānijā bāzētai vācu autoražotāja komandai nebija veiksmīga, lai gan tika izcīnīta pirmā uzvara trīs gadu laikā, otrajā sezonas daļā “Mercedes” nereti piekāpās ne tikai līderiem, bet arī “Sauber” un “Force India” komandām. Galarezultātā tika gūti 142 punkti – par 318 mazāk kā “Red Bull”.
Līdz ar to notika ne tikai izmaiņas menedžmentā, bet arī ļoti laicīgi tika sākta jaunā modeļa projektēšana. Vācu žurnāls Auto Motor und Sport ziņo, ka “Mercedes” ir izstrādājuši pilnībā jaunu pārnesumu kārbu, kas ir ievērojami mazāka par iepriekšējo un tādejādi ļauj aizmugurējā mašīnas daļā efektīvāk izmantot dažādus aerodinamiskus risinājumus.
Viens no komandas klupšanas akmeņiem šogad bija riepu temperatūras noturēšana vajadzīgajā amplitūdā. Jauna aizmugurējās balsiekārtas sistēma, kas izstrādāta W04 modelim, ļaus efektīvāk izmantot “Pirelli” mīkstāko riepu tipus.
“Mercedes”, kuras sastāvā nākamajā sezonā startēs Luiss Hamiltons, ir otrā komanda aiz “Sauber”, kas izturējusi visus FIA triecienizturības testus un var droši gatavoties pirmajiem ziemas testiem, kas notiks februāra sākumā Heresas trasē Spānijā.
Nebija jau nemaz citu variantu kā izturēt pie esošā budžeta. Tagad tik vēl sacīkšu režīmā jāiztur McLaren, Red Bull un Ferrari triecientesti…:D Pa reizei arī Sauber un Force India testi…:)
ferrari arii iztureeja krash testus:) shodien zinja paraadijaas:)
Šie testi ir maznozīmīgi. Īstos trieciena testus pret šīm formulām veiks Maldonado un Grožāns, visas sezonas gaitā.
Grožāns ir iecienījis sarkano krāsu un neredzu iemeslu kāpēc šamam būtu jāpārmetas uz Mersi.Alonso ar Ferrari dampi tak ir jau “pārbaudīta vērtība” tāpēc ar to produktu varēs pilnvērtīgāk(strādāt) krašot!