Kanādiešu un amerikāņu investoru grupa mēģina glābt HRT komandu jeb, precīzāk izsakoties, iegūt tās vietu Formula 1 čempionātā.

Tiek ziņots, ka sarunas par HRT iegādi un vietas saglabāšu starp F1 komandām ir stauji progresējušas un plāni esot saņēmuši arī Bernija Eklstona svētību.

Komanda varētu saukties “Scorpion Racing”, taču nav izslēgts, ka pozitīva iznākuma gadījumā tā uz starta varētu iziet tikai 2014.gada sezonā, jo FIA jau ir slēgusi 12.komandas vietu uz 2013.gadu.

Nevar aizmirst, ka vēl pirms gadu mijas HRT paziņoja par likvidāciju. Ja FIA šajā gadījumā nepiemēros kādu izņēmumu, tad komanda nevarēs piedalīties 2013.gada čempionātā, jo pietiekumu pieņemšana beidzās jau novembrī.

Investori, kas stāv aiz “Scorpion Racing”, plāno pabeigt darījumu tuvākajās dienās un tādēļ komandas liktenis uz nākamo sezonu būs skaidrs iespējams jau šīs nedēļas izskaņā. Komanda plāno izveidot bāzi Silverstonā un izmantot HRT pērnā gada F112 šasijas, kurās izmantot “Cosworth” motorus un “Williams” pārnesumu kārbas.

Investoru pārstāvji ziņo, ka pats Eklstons apsolījis dalību jau 2013.gada čempionātā, ja komandas pārņemšanas process tiks noslēgts tuvāko dienu laikā.

“Vai Jūs esat iegādājušies HRT kompāniju? Ja esat to izdarījuši, tad FIA akceptēs Jūsu  pieteikumu,” vēstulē investoriem raksta Bernijs Eklstons.

Pagaidām nav skaidrs vai “Scorpion Racing” rīcībā ir finanses un tehniskais potenciāls, lai pienācīgi ņemtu dalību 2013.gada Formula 1 čempionātā.

1 KOMENTĀRS

  1. Sazin cik šis pasākums nopietns, bet ja viņi netiek uz starta jau šogad, tad 2014. no pērnās HRT formulas būs maza jēga dēļ motoriem, turklāt 2014. Cosworth var arī nebūt – ļoti kluss viņu nometnē. Tāpēc man vairāk gribas domāt ka vai nu viņi būs jau šogad vai nebūs nekad.

  2. vēl viena doma – kas stāv aiz Scorpion ? Bernijs nesen izteicās ka nemaz nevajag 12 komandas, pietiek ar 10. Kāpēc ta viņš pēkšņi tik ieinteresēts ? Labi – nauda ir nauda un ja kāds grib iztērēt 100mlj viņa šovam, tad ok. Bet ar galīgiem profāniem viņš nemaz nerunātu. Tātad jābūt kādam ko viņš zin, piem. abi tie džeki kas izgāzās ar USF1, Kreigs Polloks kas izgāzās ar BAR un PURE, Alex Schneider kam piederēja Midland F1, KAS VĒL ? Vai tāda raiba kompānija var sabīdīt reālu projektu ? DIEZ VAI. Bet labi, tad jau redzēs