Foto: Aldis PutniņšSpāņu F1 pilots Fernando Alonso uzskata, ka “Red Bull” komanda patiesībā nemaz nav tik vienota, kā sevi pasniedz saviem līdzjutējiem.

Jau vēstījām, ka Sebastians Fetels svētdien notikušajās sacensībās Malaizijā nepaklausīja komandas pavēli neapdzīt savu partneri Marku Vēberu, riskēja ar abu mašīnu sadursmi, tomēr izcīnīja uzvaru. Alonso bija izstājies jau otrajā aplī, pēc tam, kad sadursmē ar Fetelu salauza priekšējo antispārnu.

“F1LV

“Tas ir fantastiski,” notikumus “Red Bull” komandas iekšienē spāņu laikrakstam AS komentē Alonso. “Viņi vienmēr sevi ir pasnieguši kā visgodīgāko komandu, kā komandu, kas vienmēr dara tikai labas lietas un nekad nedara neko sliktu, taču šajā dienā atklājās daļa no patiesības. Šādas lietas “Ferrari” komandā nenotiktu. Mēs esam visvienotākā komanda. Viņi saka, ka viņi ir vienoti, taču tagad jūs redzat, ka tā nav.”

Alonso arī skaidro, kāpēc sadūrās ar Fetelu jau otrajā līkumā pēc starta.

“Fetels praktiski apstājās šī līkuma vidū,” skaidro “Ferrari” pilots, kura komanda nolēma uzreiz neiesaukt spāni boksos, lai veiktu antispārna nomaiņu. “Viņš bija vismaz par 10 km/h lēnāks. Biju pārsteigts, ka tā. “Red Bull” šonedēļ nepārsteidza ar savu sniegumu. Viņiem bija problēmas ar riepu nodilumu un pat “Mercedes” cīnījās par uzvaru gandrīz līdz pašām beigām. Pjedestāls man bija praktiski garantēts.”

1 KOMENTĀRS

  1. Man RedBull nepatiik nemaz, bet kad Alonso taa izradaas un baksta paarejos meeslos, vinsh man nepatiik vel vairaak.Fetels mochija starta ka naakas, lai nemuld ka vinsh staaveja, Fetels man nepatik, bet braukt vinsh prot, un starteet ari. Kaut Titulu panemtu Kimi, paareje tik ar muti straada!Man darba vecenes ta neplaapa!

    • Man nav neviena komanda kas baigi patiktu vai nepatiktu, bet personālijas gan :). Kad ‘uzleca’ Fetels es biju sajūsmā par viņu. Bet gribēju pastāstīt šoreiz par citu, atbilstošāku šim konkrētajam personāžam.

      Man vairāk par RB izdarībām fascinēja Ferrari un/vai Alonso rīcība pirmajā aplī. Es saprotu, ka esmu tirliņš no latvijas, kas par gonkām maz kaut ko jēdz, bet man IR PAMATOTAS AIZDOMAS, ka, ja kaut kas parasti turas ar divām kārtīgām konstrukcjām, tad JA TĀ PĒKŠŅI ir bojāta un turas vairs tikai uz vienas 9visticamāk arī bojātas konstrukcijas), tad braucot ap 200-300 km/h, šat tad uzbraucot uz apmalēm, tad tur vibrācijām ir jābūt visai masīvām, un komandai, aks brauc jau kopš f1 pirmsākumiem, un pilotam, kam maksā milzu naudu jau nev vajadzēja nojaust, ka tas antispārns lidos nost, taisni brīnos, ak viņš atkratījās tikai pēc, gandrīz, pilna apļa, un nevis pirmajos līkumos pēc antispārna bojāšana. Es vienkārši neticēju savām acīm, kad Alonso pabrauca garām boksu celiņam, es biju super-pārsteigts.

      • bet vai tad nav skaidrs, ka kaut kas aizlauzts kaut kad nokritīs pavisam ervinsveske? ātrumu saglabāja dēļ tā ka bija mixed conditions. sausā trasē viņu visi apdzītu un būtu iebraucis poksos. tur jau nav vibrācijas ka braucot ar autiņu uz 50 pat pa mūsu bedrainajām ielām.

      • Es gonku skatījos pa Krievu Sport1 kanālu – komentētājs pēc sadursmes teica, ka ja nebrauks boksos (par ko arī biju dikti pārsteigts), tad taisnē antispārns nolūzīs no gaisa pretestības, kas burtiski pēc pārdesmit sekundēm tā arī notika 🙂 Pārsteidz tas ka Krievu komentētājs to varēja prognozēt, bet Ferrari gan nē 🙂

  2. attiecībā uz VET ‘apstāšanos’ – vai tad nebija tas pašā slapjuma iesākumā.. tādam pieredzes bagātam šoferim kā ALO jau nu nevajadzētu būt pārsteigtam, ka pēc starta spurta ‘pa sauso’, uz slapjuma uzbraucot, iespējami pārsteigumi..

    nu un RBR kā tīms, cik var noprast, ir kudi ‘vienotāks’ savā komunikācijā pret pilotiem nekā sarkanā skudērija, ibo neteica tak Webberam – Seb is Faster Than You..

  3. Alonso ir aizmirsies 2007 gads. Lai gan, principā, jau viņš tikai runāpar Ferrari 🙂
    Par antispārnu ,šķiet, ka Ferrari 20 gadu laikā daudz nav mainījušies. Perfektums ar russianstyle roku rokā.

    • pilnīgi noteikti, ka 20 gadu periodā sarkanie IR mainījušies, un pie tam abos virzienos..

      no MSch/Todta/Brona ēras godības, kad šamie bija vienkārši neuzvarami, ēna vien ir atlikusi. Jeb parodija par tēmu, var teikt arī tā.

  4. smuks retorisks jautājums no Pitpass.com (manā neautorizētajā tulkojumā) –

    iedomājieties vien, kāds cirks būtu noticies, ja piepildītos divas no starpsezonu baumām – ka Marks Vebbers gribēja iet uz Ferrari (Massas vietā), un ka Ljuiss Hamiltons labprāt būtu pievienojies Red Bull..

    vot tā tik būtu [uguņošana].. 😀

  5. un juus esat tie tiesneshi kas lems,kam ko runāt. tad kad skaneeja paveele 2010 gada. lai felipe laizh alonso. tad juus visi blaveeji bijaat. bet tagat ka chalis kautko paska,tad juus ka lunji aurojat. nemakat juus ne fganot ne ko tikai savas stulbiibas melst. juus domajat ka red bull ir tie godiigie.?!?!?!?! nu nee tas jau sen zinaams, ka vislabakais tiek pirkstelim…

  6. Spāņu parpala dikti ātri aizmirsis 2007.gadu, kad bija JĀCĪNĀS ar komandas biedru nevis jāparaud rādžiņā Domenikālim!
    Kāmēr Massa strādā par kājslauķi tikmēr Ferrari ir izcili vienota!
    Kaut vai tas kliedzošais gadījums ASV, kad FM formulai apzināti tiek norautas FIA plombas!
    Visa Ferrari vienotība sabruks kā kāršu namiņš, ja Felipem piegriezīsies un kādā no posmiem izdarīs ko līdzīgu Fetela gājienam!

    • klau aldiskirsteins vai tev neliekas ka visas labas detaljas ari tiek fetelim. ja nemaldos,visi jaunumi tika sagrusti fetelim,bet webers ka ierochu nesejs,izmantoja veco… mazaak muuld aldiskirsteins… Red bul naminsh tuliit sapiisies ar saviem e vielaam,un zaudees weberu. jo daudzkur skan info(zinu ka baumas) bet pastaav arii iespeeja ka webers lauzh liigumu ar red bul. tad tu redzeesi,kaam sabruks tas kāršu namiņš.. jo pagaidām webers vel ir dziljaas domaas. neaizraujies tikai…

      • baigi labas ir taas baumas par Weeberu! panjems vietaa kaadu no Torro Rosso jaunieshiem, un triiskaarteejam chempionam komandaa pa kaajaam nemaisiisies viens ambiciozi stuurgalviigs Riextkodis.

      • RBR ir atbildējuši, visnotaļ izturēti un sakarīgi, cik var izlasīt atstāstījumos.

        Cita starpā, tur ‘starp rindām’ ir izlasāms, ka Marks droši vien smagi kļūdās, ja domā ka kādā citā tīmā šo ņems pretī ar atplestām rokām.

        lejākā texta avots – bbc.co.uk

        “We are two races into the current season and it’s far too early to be talking about 2014,” the team said.

        “Mark and Seb have driven together since 2009 and the pairing has achieved 35 wins, 80 podiums, 13 one-two finishes and six Formula 1 world championships,” the team said.

        “This successful period includes some spells of intense on-track rivalry between the two drivers, which began in Turkey 2010 and has seen both drivers ignoring team orders at different times.”

        “The team has managed the situation each time in its own way behind closed doors,” the team added.

        “It’s pure speculation that Mark will not drive with the team in 2014.

        “Mark’s contract has been renewed for the last few years on an annual basis – he has continually chosen to drive for the team each year and the team has similarly wanted to continue working with him, as he is an excellent driver and a competitive racer.”

  7. Nosauc dažus argumentus ar ko Wēbers ir labāks par Massu, lai Ferrari komandai viņš būtu steigā jāpērk???
    Kimi nomaiņa ar Alonso notika starpsezonā!
    Domāju, ka tu man piekritīsi, ka Raikonens un Alonso ir cits līmenis salīdzinot ar Marku Wēberu!
    Piedevām Felipe abās šīssezonas sacīkstēs ir bijis pat ļoti konkurētspējīgs!
    Nedomāju, ka ir tik vienkārši ielēkt citā komandā sezonas gaitā, ko netieši pierāda Džankarlo Fisikella kad no FI pārgāja uz Ferrari pēc tam kad Massa dabūja pa ķobi. Nekas labs tur nesanāca!