Foto: espnf1.comBernijs Eklstouns ir uzsācis sarunas par F1 posma rīkošanu Longbīčas pilsētas ielās ASV.

Leģendārajā trasē F1 čempionāta posms jau tika rīkots no 1976. līdz 1983. gadam, kad uzvarētāju laurus tur plūca tādi slaveni piloti kā Mario Andretti, Žils Vilnēvs, Nelsons Pikē, Nikijs Lauda un citi. Savukārt kopš 1984. gada Longbīčā norisinās IndyCar formulu sacensības.

“Ar Longbīču nav padziļinātu diskusiju, taču esam ar viņiem runājuši,” portāls “espnf1.com” citē Eklstounu.

Šīs ziņas seko pēc tam, kad pērn pēc vairāku gadu pārtraukuma F1 čempionāts atgriezās ASV, ar posmu Teksasā, kas tika uzskatīts par izdevušos. 2014. gadā tiek cerēts īstenot plānu par sacensībām Ņūdžersijā, valsts austrumkrastā, savukārt Longbīča atrodas Kalifornijā, rietumu piekrastē. Ņūdžersijas posma nākotne gan nav pilnībā skaidra, tāpēc Eklstouns arī uzsācis sarunas ar Longbīču.

Sponsoru piesaistes aģents Zaks Brauns un Longbīčas GP radītājs Kriss Pūks šobrīd strādā pie tā, lai iegūtu tiesības uz šo trasi, tomēr pašreizējie tās īpašnieki Kevins Kalkhovens un Džerals Forsaits nevēlas no tām šķirties, ja vien netiks piedāvāta attiecīga naudas summa.

“Onboard” aplis Longbīčas trasē:

1 KOMENTĀRS

    • Laguna Seca drīzāk ir tāds Monako variants, tikai ar nedaudz lielākām drošības joslām. Šaura un īsa un dabiski reljefaina. Ar parastām mašīnām to nejūt, bet formula to nolido minūtes laikā. Youtubā ir Ferrari testu braucieni.

  1. LongBīča ne gluži atbilst F1 vāģiem, Monako arī jau ar lielu “naķjažku” atbilst F1 (un tikai tāpēc, ka tā ir leģendāra trase) Laguna Seca ir baigā tuksnesī, tas Bernijam var nepatikt finansiāli, a Wotkingsglena ir mazāk interesanta, kā Ostina (Jā NASCAR stokkāriem tur ir ko pasvīst, bet F1 tā trase ir pupu mizas)

  2. Man personiski vislabāk patiktu, ja F1 ielaistu Sonomā! Dramatiskas reljefa izmaiņas, pāris “aklie” līkumi! F1 pilotiem tur būtu interesanta situācijas pārmaiņa, pēc tiem neskaitāmajiem Hermaņa Tilkes kloniem!(bet tur tolkam nav kur DRS izmantot 🙁 )

    • Nu tad jau vajag pa amerikānisko – Deitonas/Talladegas vai Indy 500 jūdžu F1 sacīkstes.. Atsevišķs ārpus uzskaites dzinējs uz šo posmu (it kā viena dzinēja resursam vajadzētu izturēt 800 km sacīkšu režīmā, ja nomestu kādus tūkstoti apgriezienu), atļaut degvielas uzpildi utt. 😀
      Bet nu jā, saprotu, ka formulu uzbūve, riepu izturība un vēl citas nianses neatļautu ko tādu (pat iekļaujot 300 km robežās), jo tas nekādi neatbilst F1 līkloču 90 minūšu formātam, kurā vēl vajag DRS, lai palīdzētu apdzīt, jo nepietiek ar dabisko aizvēju 😀

      • Es vienmēr esmu uzskatījis, ka F1 vajag vismaz vienu ovālu. Ideāli būtu Indianopolisa, protams. Ne jau 500 jūdzes, bet parastajā F1 formātā. Tikai ar boksiem tur laikam pašvaki.

      • Talladegas 2,5 jūdžu vājprātīgais ovāls, Indianā nav tāda riktīga benkinga, Talladegā abos šaurajos līkumos ir 33grādu benkings, kas ļautu F1 vāģiem lidot uz 300Kmh, a tad jau redzeetu, kuru motori ilgaak izvilktu!