Foto: Ferrari, Spa“Business Book GP” jaunākajā izdevumā publicētas visu F1 pilotu algas 2013. gada sezonā.

Pēdējo trīs gadu dominators Fernando Alonso no “Ferrari” komandas tagad dala pirmo vietu ar Luisu Hamiltonu, kurš pēc pāriešanas uz “Mercedes” komandu saņem 20 miljonus eiro sezonā. Alonso alga šogad ir tāda pati. Par četriem miljoniem mazāk pelna Džensons Batons, lai gan jau šobrīd ir skaidrs, ka par titulu “McLaren” komanda šogad necīnīsies.

Tikai ceturto vietu ieņem aizvadīto trīs sezonu F1 čempions Sebastians Fetels, kura alga ir 12 miljoni sezonā. Fetels gan šogad ticis pie algas pielikuma, jo vēl pērn gan viņš, gan otrs “Red Bull” pilots Marks Vēbers saņēma pa 10 miljoniem sezonā. Vēbera alga palikusi nemainīga un viņš ir sestais šajā sarakstā, kamēr starp viņiem ar 11 miljonu algu iespraucies “Mercedes” pārstāvis Niko Rosbergs.

Tikai astoto vietu sarakstā ieņem Kimi Raikonens, kura alga ir 3 miljoni eiro gadā, tomēr par augstajiem rezultātiem “Lotus” viņam maksā bonusus. Priekšā Raikonenam atrodas “Ferrari” pārstāvis Felipe Masa, kura alga šogad samazināta gandrīz uz pusi un šobrīd sastāda 6 miljonus. Batona komandas biedrs Serhio Peress saņem 1.5 miljonus, bet pa 1 miljonam eiro gadā pelna Romēns Grožāns, Pastors Maldonado un Niko Hilkenbergs.

Pilotu algas 2013. gada F1 sezonā

Alga (EUR) Pilots Komanda
20 000 000 Lewis Hamilton Mercedes
20 000 000 Fernando Alonso Ferrari
16 000 000 Jenson Button McLaren
12 000 000 Sébastian Vettel Red Bull
11 000 000 Nico Rosberg Mercedes
10 000 000 Mark Webber Red Bull
6 000 000 Felipe Massa Ferrari
3 000 000 Kimi Raikkonen Lotus
1 500 000 Sergio Perez Mclaren
1 000 000 Romain Grosjean Lotus
1 000 000 Pastor Maldonado Williams
1 000 000 Nico Hulkenberg Sauber
600 000 Valteri Bottas Williams
500 000 Jules Bianchi Marussia
500 000 Adrian Sutil Force India
400 000 Paul di Resta Force India
400 000 Jean Eric Vergne Toro Rosso
400 000 Daniel Ricciardo Toro Rosso
200 000 Estban Guitirez Sauber
150 000 Charles Pic Caterham
150 000 Guiedo van der Garde Caterham
150 000 Max Chilton Marussia

1 KOMENTĀRS

  1. Starp citu, kā reāli darbojas tā atalgojumu sistēma ‘komercpilotu’ galā? Šie nāk ar miljoniem sponsoru naudiņas, un tad komanda formāli no tā lielā džungura atmet pārsimt tūkstošus braucējam atpakaļ, lai var dienišķo maizīti nopirkt?

  2. Tur jau menedžeri to ciparu izsit. Gandrīz vai naturālā veidā. Viņi laizās apkārt un mēģina izspiest lielāko iespējamo ciparu, jo paši saņem labus procentus. Fettelam menedžeris nav, tāpēc viņam ir mazāk.

    P.S. Kur palikuši plusiņi un mīnusiņi pie komentāriem?