Foto: Red Bull/Getty“Red Bull” komanda nespēj izskaidrot, kāpēc Markam Vēberam tik bieži rodas tehniskas problēmas, kamēr Sebastjans Fetels izcīna vienu uzvaru pēc otras. Komandas galvenais dizaineris Adrians Ņūvijs uzskata, ka tās ir parastas neveiksmes.

Indijas “Grand Prix” izcīņā Vēbers bija spiests izstāties ģeneratora problēmu dēļ. Bija aizdomas, ka ģenerators varētu neizturēt arī Fetela formulai, taču viņa auto pēdējos apļos tika atvienotas visas iespējamās papildus ierīces, tostarp KERS sistēma, un vācietis spēja finišēt, gūt kārtējo uzvaru un nodrošināt ceturto F1 titulu karjerā.

“Es tā nedomāju,” par Vēbera daudzajām problēmām izteicies “Red Bull” komandas vadītājs Kristians Horners, jautāts, vai austrāliešu pilots pret tehniku gluži vienkārši neizturas “rupjāk” kā Fetels.

Tikmēr Adrians Ņūvijs, protams, noliedz izskanējušās sazvērestības teorijas.

“Ko es varu teikt? Varu vien sacīt, ka jūsu sazvērestības teorijas ir muļķības,” viņš saka. “Abas mašīnas ir identiskas. Tās noteikti ir vienkārši neveiksmes.”

Pa to laiku komandas konsultants Helmuts Marko atzinis, ka konflikts starp Vēberu un Fetelu sākās jau 2007. gadā, kad vācietis vēl pārstāvēja “Toro Rosso” komandu. Toreiz Fudži trasē Fetels ietriecās Vēbera mašīnā, kad tās riņķoja aiz drošības auto, tādā veidā, iespējams, liedzot austrālietim pirmo F1 uzvaru karjerā.

“Kopš tā laika ir problēmas,” neslēpj Marko.

1 KOMENTĀRS

  1. Pēc varbūtības abiem vajadzētu būt 50/50 šīm tehniskajām ķibelēm. Ja nu vienīgi Wēbers kaut kādā veidā nenokauj to aparātu ātrāk.
    Vēl variants, ka 2. pilota formulai netiek pievērsta tāda uzmanība, kā sacīt, paviršāk pieiet.
    Nu vēl jau protams sazvērestība… 😀

  2. tak nee. 🙂 ko tu!? man taadi saapes pilno Guncu viedoklji bijushi nebijushi.

    es paregjoju Fetela panaakumus jau vinja debijas sezonaa. daudzi atceras to apniciigo uber-allesoshanu.

    taadeelj citaadi viedoklji mani iipashu nekjer. mans ir pareizaaks 😛