Vairāki komandu tehniskie vadītāji ir noraizējušies, ka 2014.gada tehniskie noteikumi pamudinās veidot visai neglītus Formula 1 modeļu purngalus.

Noteikumi uz 2014.gada sezonu nosaka, ka šasijas augstums tiek palielināts līdz 525mm, bet purngala zemākajam punktam jābūt 185mm augstumā. Turklāt noteikumos defināta visai šaura zona, kurā jāatrodas mašīnas purngalam. Bez tam inženieri labprāt padarītu purngalu pēc iespējas šaurāku, jo tas ļautu lielākais gaisa plūsmai nokļūt zem mašīnas un palielināt piespiedējspēka līmeni.
Tā rezultātā ļoti iespējami ir dizaina varianti, kad uz priekšu no priekšējā antispārna vertikālajiem balstiem mašīnas purngala platums strauji samazinās, izveidojot nepievilcīgu nokarenu ‘degungalu’. Savukārt platā purngala daļa nodrošina FIA triecieniztūrības testiem nepieciešamo stingrības stuktūru.
Lai gan ne visas komandas ir izvēlējušās šādu dizaina variantu, pēc neoficiālas informācijas vairākas vadošās vienības uzskata, ka tieši tas varētu nodrošināt priekšrocības aerodinamikas ziņā. Jau vairākkārt ir izskanējuši aicinājumi veikt izmaiņas noteikumos, lai izvairītos no neglītajiem purngaliem, tomēr šai kustībai nav 100% visu komandu atbalsta un tādejādi viss palicis bez izmaiņām.
Iepriekš intervijās “Red Bull” tehniskais boss Adrians Ņūvejs un “McLaren” sporta direktors Sems Maikls ir atzinuši, ka viņu komandu 2014.gada modeļi šī purngala dēļ izskatās neglītas.





