“Force India” komanda ir kļuvusi par pirmo vienību, kas parādījusi savu 2014.gada modeli – VJM07.

Komanda savā tvitera kontā publiskoja vienu fotogrāfiju, kas augstā izšķirtspējā tika nosūtīta arī žurnālistiem, tomēr tajā pilnvērtīgi nevar novērtēt visas vizuālās izmaiņas mašīnā, jo īpaši tas attiecas uz purngalu, kur gaidāmas visnopietnākās izmaiņas.

“Force India” komandai mainījies arī krāsojums, jo balto krāsu krāsojumā lielā mērā nomainījusi melnā, kamēr saglabātas safrāndzeltenās un zaļās krāsas iezīmes no Indijas nacionālā karoga. Komandas boss Vidžajs Malja uzsver, ka jaunais krāsojums demonstrē vienības attīstību un piešķir tai ‘niknāku’ imidžu.

“Gandrīz pilnīgi visas mašīnas detaļas ir projektētas no jauna,” paziņoja vienības tehniskais vadītājs Endrjū Grīns. “Sākot no priekšējā antispārna, līdz par difuzoram aimugurē. Tomēr kopumā mēs varam saskatīt iepriekšējā modeļa gēnus arī VJM07 modelī. Lielākais izaicinājums bija izmaiņas jaudas agregātā, kuru mums nācās ievietot mūsu šasijā. Tās ir lielākās tehniskās izmaiņas, ko esmu pieredzējis Formulā 1, kopš sāku šeit strādāt 1990.gadā. Visvairāk mūs nodarbināja dzesēšanas jautājums un tam mēs veltījām lielāko daļu no vasaras – mums bija jāsaprot visu sistēmu dzesēšanas prasības un jācenšas tās apmierināt.”

“Mašīnas purngals šobrīd ir prezentācijas specifikācija, bet patieso purngalu mēs ieraudzīsim vēlāk,” atzina Grīns. “Tas izskatīsies krietni citādi.”

“Force India” krāsojumā pamanāms jauns sponsors – “Claro”, kas ir meksikāņu telekomunikāciju kompānijas TelMex brends. Iepriekš šo logo redzējām uz “Sauber” un “McLaren” modeļiem, bet tagad ar Serhio Peresa ienākšanu parādījies arī uz “Force India”.

1 KOMENTĀRS