“Ferrari” prezidents Luka di Montidzemolo pameta Bahreinas trasi vēl pirms sacīkstes finiša.

“Es nedomāju, ka šeit vēl ir daudz, ko redzēt,” Montidzemolo paziņoja itāļu presei pirms došanās prom no trases. Tas bija 12 apļus pirms finiša, kad trasē vēl bija drošības mašīna un pirms pēdējā sacīkšu spurta, kurā izšķīrās tās liktenis un risinājās ļoti aizraujoši notikumi.

Tomēr “Ferrari” prezidents vairāk bija noraizējies par savas komandas pilotu sniegumu – Fernando Alonso un Kimi Raikonens finišēja pēdējās punktu pozīcijās. Tieši pirms Bahreinas GP sacīkstes notika FIA vadības un komandu vadītāju tikšanās, kurā Di Montidzemolo uzstāja uz nepieciešamajām izmaiņām, jo Formula 1 sacīkstes esot kļuvušas garlaicīgas, bet piloti trasē degvielas taupīšanas nolūkos esot spiesti uzvesties kā taksometru vadītāji. Bahreinas GP posms bija viens no izcilākajiem pēdējos gados, tomēr Montidzemolo to nenoskatījās līdz finišam.

“Redzēt “Ferrari” tik lēnus taisnēs – tas man ir pārāk sāpīgi,” atklāja Montidzemolo. “Es negaidīju neko daudz no šīs sacīkstēs, tomēr noteikti gaidīju vairāk par šo. Mums ir jāpieliek papildus pūles, lai progresētu un šonedēļ (testos Bahreinā) mums ir vairākas lietas, ko mēs izmēģināsim.”

“Šī bija viena no labākajām sacīkstēm, ko es esmu savā mūžā redzējis. Es ceru, ka Bernijs un Luka izmantos iespēju noskatīties to atkārtojumā.”

Kamēr ‘jauno ēru’ kritizēja Montidzemolo un Bernijs Eklstons, skatītāji bija sajūsmā par Bahreinas GP izcīņu un savu prieku neslēpa arī Nikijs Lauda, “Mercedes” komandas direktors: “Jebkurš, kas sūdzas, ka sacīkstes kļuvušas garlaicīgas, ir idiots! Visas tās muļķīgās runas par skaņu un degvielu… Šī bija viena no labākajām sacīkstēm, ko es esmu savā mūžā redzējis. Es ceru, ka Bernijs un Luka izmantos iespēju noskatīties to atkārtojumā.”

“Šī (aizraujošā sacīkste) bija īstā atbilde tiem, kas uzskata, ka Formula 1 nav pieņemam līdzjutējiem,” paziņoja “Mercedes” tehniskais vadītājs Padijs Lovs. “Tā bija labākā reklāma Formulai 1, kad tā bija visvairāk nepieciešama.”

1 KOMENTĀRS

  1. gudrie sāk ar vainas meklēšanu sevī, nevs vainot citus. Kad Ferrari sapratīs, ka Domenikalli ar katru sezonu sola vairāk, bet komanda ir zemāk, iespējams, kas mainīsies. Katrā ziņā žēl Kimi un Fernando.

  2. Šim pašam nav kauns vispār? Kur nu vēl šitā darīt, sevi apkaunojot vēl jo vairāk. Tiešām muļķis. Komanda grimst un nekas netiek darīts, tikai tukši runāts. Viennozīmīgi žēl 2 tiešām talantīgu pilotu.

  3. Vot taa ir Formula 1 politika:) un plugja kungs ka tu zini ka vinsh ir sadauzijis TV??????? kautkur youtube klipu atradi?:D ja jau alonso ir kupravalis,tad tu man liekas liidzinies tam no filmas 300 spartieshi. kas ir ar to muguru kupra kalns.kautkas liidziigs dievamtes katridaales zvani!

      • Es runaaju,rakstu un saku. NEVIS murksninaaju:D:D:D nekjer buru:D tev pretenzijas pret kultuuru???? tur nu gan vecais turi muti ciet… ja tu zini ka ferrari shefs ir sadauzijis TV,tad tev ir info.jo es zinu ka tu raksti no visas sirds 101%:) mazaak sheit tev te uzmaniiba japieveersh. !!!!! savadaak mani vel nobanos delj teviim. jo tu preciizi nekad neesi speejis neko pateikt,tikai kaadu nokaitinaat.

      • man nav nekaadu pretenziju pret kultuuru. pats piedalos tautas deju ansamblii un teaatra trupaa 😛 toties tev ir kultuuras analfabeetisms. “dievamtes katridaales zvani”.:D ja domaaji izraaddi, tad taa saucaas “Pariizes dievmaates katedraale”. ja domaaji kupraino personaazhu, tad vinju sauca Kvazimodo, nevis dievmaates zvani 😀 taa tik buutu dievmaate ar zvaniem 🙂

  4. Es jau vienreiz kaut kur teicu – tā ir smaga Ferrari vēstures problēma, ka no 1999.-2008.g. (10 sezonās) viņi izcīnīja 6 Pasaules čempiona titulus un 8 Konstruktoru kausus. Un visiem sāka likties, ka tā ir nebeidzama norma un tā tam jāturpinās mūžīgi. Tikai daudzi ir piemirsuši, ka neilgi pirms šīs supersērijas bija 15 (!) gadu ‘melnā sērija’, kuras laikā netika izcīnīts neviens tituls. Vēl trakāk – no 91.-95.gadam 5 sezonu laikā Ferrari kontā ir tikai 2 (!!!) GP uzvaras.
    Tā kā – par ko šūmēšanās? Pašreizējā Ferrari 6 gadu stagnācija ir parasta lieta! Tā vietā, lai mētātos ar skaļiem izteikumiem, Lukam drīzāk jāķeras pie darbiem. Kurš tad vainīgs, ka 1.formulas vide vairs nav ‘pakārtota’ sarkanajiem? 😉

    • man interesee kaapeec tik ilgi Dominekaali tur amataa. tieshaam diivaini. jebkura augsta meeroga futbola komanda jau sen buutu atlaidusi taadu treneri, kas ilgstoshi nespeej guut rezultaatu.

      un shiigada leenie Ferrari vispaar mistika. pie mashiinas piedaliijies gan Briirs, gan Elisons. bet taapat neripo. manupraat probleema ir menedzhmentaa, ja ar taadiem kadriem un resursiem chika peec chikas kaljaas.

      • Kā jau tika kautkur minēts ka galvenā (ne jau vienīgā) problēma — smags motors (vai precīzāk — dzinējs ar turbīnu un pričendāļiem). Kautkur 10–13 kg smagāks nekā citiem. 10kg — zaudējums 0.3-05s aplī.
        Bet īstenībā zivs pūst no galvas… Es tikai nevaru izvēlēties starp Stefano un Luku..