Friday, October 31, 2025
spot_img
SākumsF1Ferrari nedienas: Domenikalli nav kārtējais grēkāzis; Raikonena motivācija

-

spot_img

Diemžēl Stefano Domenikalli preses un līdzjutēju vidū ir kļuvis vienkārši par kārtējo “Ferrari” neveiksmju grēkāzi, lai gan tā nemaz nav, uzskata bijušais komandas boss Cezare Fiorio.

- Reklāma -

Domenikalli = Kosta?

Cezare Fiorio, kurš vadīja Maranello vienību pirms ļoti veiksmīgās Žana Toda ēras, Domenikalli atlaišanā vilka paralēles ar bēdīgi slaveno gadījumu pirms trim gadiem, kad pēc Spānijas GP tika atlaists tehniskais vadītājs Aldo Kosta, kurš šobrīd ir viens no “Mercedes” panākumu pamatlicējiem.

“Ļoti žēl, ka Stefano Domenikalli tiek attēlots kā vēl viens grēkāzis, kurši kā Aldo Kosta pirms viņa,” Fiorio paziņoja intervijā vācu “Speed Week”. “Tas ir ļoti novienkāršots skaidrojums bez patieso veiksmes un neveiksmes cēloņu analīzes. Tomēr tagad jādod iespēja (Marko) Matiači, kura pieredzes trūkums nebūt nav tik liela problēma, jo 80% no menedžmenta uzdevumiem ir identiski, neatkarīgi no konkrētās industrijas vai jomas. Tikai atlikušie 20% prasa zināšanas un pieredzi konkrētajā jomā. Tomēr šo pieredzi nevar iekrāt mēneša vai pat gada laikā. Jebkurā gadījumā Matiači ir laiks krāt pieredzi, jo mēs varam droši teikti, ka 2014.gads pieder “Mercedes”.”

Raikonena motivācija

Tostarp pēc pēdējā posma Ķīnā “Ferrari” pilotam Kimi Raikonenam nācās atspēkot apgalvojumus, kas viņam trūkst motivācija. Raikonens pirmajos posmos cīnījās ar F14T modeļa regulējumu problēmām un šobrīd kopvērtējumā ir tikai 12.vietā ar 11 punktiem, kamēr Alonso ir trešais ar 41 punktu.

“Es nesaprotu, kāpēc jūs vienmēr atrodat tikai vienu skaidrojumu – motivācija,” paziņoja Raikonens. “Ja man trūktu motivācija, es sen vairs te nebūtu. Tai ar to ne sūda nav sakara (It’s f**k all to do with this). Mums bija neveiksmīgas sacīkstes, taču tā reizēm gadās. Mūsu mērķis ir progresēt un priekšā ir liels darbs. Man nav bijusi neviena sacīkste, kad es būtu bijis apmierināts ar visu. Līdz šim viss nav gājis gludi, taču tiklīdz būsim nobraukuši pietiekami daudz kilometrus ar jauno modeli, mēs varēsim atrisināt problēmas.”

INDUSTRIJAS ZIŅAS

MEHIKO GP ROKSTĀRi & VANCKARI

JAUNĀKĀS ZIŅAS