Diemžēl Stefano Domenikalli preses un līdzjutēju vidū ir kļuvis vienkārši par kārtējo “Ferrari” neveiksmju grēkāzi, lai gan tā nemaz nav, uzskata bijušais komandas boss Cezare Fiorio.

Domenikalli = Kosta?

Cezare Fiorio, kurš vadīja Maranello vienību pirms ļoti veiksmīgās Žana Toda ēras, Domenikalli atlaišanā vilka paralēles ar bēdīgi slaveno gadījumu pirms trim gadiem, kad pēc Spānijas GP tika atlaists tehniskais vadītājs Aldo Kosta, kurš šobrīd ir viens no “Mercedes” panākumu pamatlicējiem.

“Ļoti žēl, ka Stefano Domenikalli tiek attēlots kā vēl viens grēkāzis, kurši kā Aldo Kosta pirms viņa,” Fiorio paziņoja intervijā vācu “Speed Week”. “Tas ir ļoti novienkāršots skaidrojums bez patieso veiksmes un neveiksmes cēloņu analīzes. Tomēr tagad jādod iespēja (Marko) Matiači, kura pieredzes trūkums nebūt nav tik liela problēma, jo 80% no menedžmenta uzdevumiem ir identiski, neatkarīgi no konkrētās industrijas vai jomas. Tikai atlikušie 20% prasa zināšanas un pieredzi konkrētajā jomā. Tomēr šo pieredzi nevar iekrāt mēneša vai pat gada laikā. Jebkurā gadījumā Matiači ir laiks krāt pieredzi, jo mēs varam droši teikti, ka 2014.gads pieder “Mercedes”.”

Raikonena motivācija

Tostarp pēc pēdējā posma Ķīnā “Ferrari” pilotam Kimi Raikonenam nācās atspēkot apgalvojumus, kas viņam trūkst motivācija. Raikonens pirmajos posmos cīnījās ar F14T modeļa regulējumu problēmām un šobrīd kopvērtējumā ir tikai 12.vietā ar 11 punktiem, kamēr Alonso ir trešais ar 41 punktu.

“Es nesaprotu, kāpēc jūs vienmēr atrodat tikai vienu skaidrojumu – motivācija,” paziņoja Raikonens. “Ja man trūktu motivācija, es sen vairs te nebūtu. Tai ar to ne sūda nav sakara (It’s f**k all to do with this). Mums bija neveiksmīgas sacīkstes, taču tā reizēm gadās. Mūsu mērķis ir progresēt un priekšā ir liels darbs. Man nav bijusi neviena sacīkste, kad es būtu bijis apmierināts ar visu. Līdz šim viss nav gājis gludi, taču tiklīdz būsim nobraukuši pietiekami daudz kilometrus ar jauno modeli, mēs varēsim atrisināt problēmas.”

1 KOMENTĀRS

    • pat ja Brons patiesi piekristu tādam hipotētiskam piedāvājumam (galabeigās, ko nevar nopirkt par naudu, reizēm var nopirkt par (ļoti) lielu naudu), viens pats tai italjāniešu spageti čupā viņš aplauzīsies ātri vien..

      Neba viens pats viņš iecēla sarkanos saulītē. Pa lielam, tas bija Benetton Dream Team turpinājums, mīnus dažas personālijas, bet toties plus dažas citas.

      Kas notiek tagad, ir, būtībā aboslūti loģisks un varētu pat teikt, neizbēgams ‘atslābuma’ periods. Ferrari faniem ar stāžu vajadzētu atminēt, kā gāja reiz tur Alezī ar Bergeru.. 😉

    • piekriitu ka Ferrari vajadzeeja sakoljiit Braunu. jau pirmajaa mirklii, kad uzzinaaju par Ferrari vadiibas mainju, nodomaaju kaalab ne Brauns? kaapeec mashiinu paardeveejs?

      manupraat Luka stuuree Ferrari nacionaalaa garaa, nevis racionaalaa. principa peec nenoliigs labaako pie-ejamo speciaalistu.

      un labi vien ir 🙂 bauus vairaak chikas. tikai Kimika zheel 🙁

  1. Bergera un Alezi periods ir nožēlojams, tā nebija komanda un tie nebija piloti, kas uz kko būtu spējīgi. Tikai ar Žana Toda un Rorija Birna atnākšanu lietas sāka mainīties. Pie tam ne uzreiz, jo Birns pievienojās Ferrari tikai 1997. gadā, ka tur jau bija Šumahers. Birns joprojām uzskata, ka vienīgais pilots kas spēja izmantot viņa konstruēto mašīnu potenciālu ir tieši Šumahers. Nu tas ir pie nosacījuma, ja mašīnai nav fundamentālu kļūdu. Zināmā mērā var tam piekrist, jo šogad rezultāta nav, bet cik zināms, tad šis mašīnas konstruēšanā Birns arī ir ņēmis dalību.