“Honda” kompānija ir izplatījusi pirmo attēlu ar savu jauno Formula 1 V6 turbodzinēju, kas debitēs čempionātā jau nākamajā sezonā.
Jau Japānas GP laikā F1 žurnālistiem tiks prezentēta īsfilma par jauno dzinēju. Šī filma dos pirmo priekšstatu par jaunā motora attīstības procesu un principiem. Turklāt Suzukas trasē pirmo reizi varēs dzirdēt arī šī morora skaņu.
Nevar aizmirst, ka nākamajā sezonā “Honda” kompānija atgriezīsies Formulā 1 kā dzinēju piegādātājs, apvienojot spēkus ar “McLaren” komandu (pēdējo reizi “McLaren Honda” F1 bija 1992.gadā), bet uz 2016.gadu nav izslēgts variants par vēl kādas komandas apgādi ar motoriem.
Tostarp lielākā ažiotāža “Honda” atgriešanās sakarā ir pilotu sastāvs “McLaren” vienībā jau uz 2015.gada sezonu. Japāņu kompānija nav slēpusi, ka vēlas paša augstākā līmeņa zvaigznes un šobrīd galvenais mērķis ir pārvilināt Fernando Alonso, kurš nav apmierināts ar situāciju “Ferrari” komandā.
Arī esošais “McLaren” pilots Džensons Batons, kurš startēja “Honda” kompānijas komandas sastāvā no 2006. līdz 2008.gadam, ir paziņojis, ka “Honda” pirmajā sezonā būs vajadzīgs pieredzējis pilots, kas spēs attīstīt jauno motoru.
Šobrīd Diario AS raksta, ka Alonso jau ir noslēdzis līgumu ar McLaren pagājušā nedēļā, tomēr paziņojums par to varētu tikt atlikts līdz pat novembrim, kamēr arī Ferrari tiks galā ar savu pilotu sastāvu.
‘spāņu prese’ ir +/- sinonīms padlaiku terminam ‘armēņu rādio’, bet JA nu tomēr izrādās taisnība – dikti interesanti, kas būs Wo(o)kingā ‘pilots #2’.. neredzu tajā vietā Magnussenu, un {spāņu zelta} dēļ iedot ar celi pa pakaļu šitik daudzsološam jaunēklim, nu kā lai saka – vecums noteikti nenāk viens (ar šo domājot Ronsteru)..
Nu, Batons teica, ka vajadzīgs pieredzējis pilots un ar to viņš noteikti nedomāja, ka pats varētu tikt atlaists. Tā, ka, Magnusens vietu var arī nezaudēt.
Pēc bildes var saprast, ka arī šim motoram ir dalītā turbīna (bildē redzama tikai viena puse, otrai jābūt aizmugurē). Tā ka nākamgad Mercedes dzinēju pārsvars būs izplēnējis un atkal būs līdzīga sezona. Gaidam!
un kas būtu tas metāla apaļums, kam vāks ar 6-kantīgām skrūvēm pievilkts, un kas apsegts ar oglekļa šķiedras vāku no airboxa? itin mierīgi tas var būt tas pat turbīnas ‘aukstais’ gals..
‘nevar aizmirst’ arī, ka meršu dzinēja oficiālie promo mūvji nu it nemaz nerādīja faktisko konfigurāciju.. 😀