Niko Rosbergs un Luiss Hamiltons uzrādīja ātrākos apļa laikus pirmajā treniņu sesijā Japānas GP izcīņā Suzukas trasē, kamēr Makss Verstapens palika trases malā ar kūpošu dzinēju.
Sesija sākās gandrīz sausā trasē, jo tā bija paguvusi apžūt pēc rīta lietus. Turklāt arī par viesuļvētras tuvošanos nekas neliecināja, jo spīdēja saulīte un trases temperatūra sasila līdz 38°C. Tas padarīja situācija ar riepām nedaudz sarežģītāku un treniņu sesijas izskaņā cietākais riepu sastāvs vairākiem pilotiem bija pilnībā nodilis jau pēc aptuveni 24 apļu veikšanas.
Aiz abiem “Mercedes” pilotiem ierindojās Fernando Alonso, kurš Rosbergam zaudēja pussekundi, kamēr ceturtā vietā esošais Valteri Botass zaudēja jau vairāk kā sekundi.
Sešas minūtes pirms sesijas izskaņas trases malā nācās nobraukt Maksam Verstapenam, kurš “Toro Rosso” bija nomainījis Žanu Ēriku Verņē. Pie vainas izrādījās problēmas ar “Renault” dzinēju. Kārtējā piektdienu treniņu sesija nebija viegla arī “Caterham” jaunajam pilotam Roberto Meri, kurš vairākkārt izbrauca no trases un saslīdēja, tomēr nopietnās problēmās neiekūlās.
Japānas GP – Treniņi 1
V | Nr | Pilots | Komanda | Laiks | Atst. | Apļi |
1 | 6 | Nico Rosberg | Mercedes | 1’35.461 | 27 | |
2 | 44 | Lewis Hamilton | Mercedes | 1’35.612 | 0.151 | 26 |
3 | 14 | Fernando Alonso | Ferrari | 1’36.037 | 0.576 | 19 |
4 | 77 | Valtteri Bottas | Williams-Mercedes | 1’36.576 | 1.115 | 25 |
5 | 7 | Kimi Raikkonen | Ferrari | 1’37.187 | 1.726 | 19 |
6 | 20 | Kevin Magnussen | McLaren-Mercedes | 1’37.327 | 1.866 | 24 |
7 | 3 | Daniel Ricciardo | Red Bull-Renault | 1’37.466 | 2.005 | 27 |
8 | 22 | Jenson Button | McLaren-Mercedes | 1’37.649 | 2.188 | 24 |
9 | 1 | Sebastian Vettel | Red Bull-Renault | 1’37.686 | 2.225 | 26 |
10 | 26 | Daniil Kvyat | Toro Rosso-Renault | 1’37.714 | 2.253 | 26 |
11 | 19 | Felipe Massa | Williams-Mercedes | 1’38.012 | 2.551 | 22 |
12 | 38 | Max Verstappen | Toro Rosso-Renault | 1’38.157 | 2.696 | 22 |
13 | 11 | Sergio Perez | Force India-Mercedes | 1’38.324 | 2.863 | 10 |
14 | 27 | Nico Hulkenberg | Force India-Mercedes | 1’38.582 | 3.121 | 9 |
15 | 8 | Romain Grosjean | Lotus-Renault | 1’38.851 | 3.390 | 21 |
16 | 99 | Adrian Sutil | Sauber-Ferrari | 1’39.046 | 3.585 | 19 |
17 | 13 | Pastor Maldonado | Lotus-Renault | 1’39.097 | 3.636 | 26 |
18 | 21 | Esteban Gutierrez | Sauber-Ferrari | 1’39.318 | 3.857 | 18 |
19 | 9 | Marcus Ericsson | Caterham-Renault | 1’40.031 | 4.570 | 18 |
20 | 45 | Roberto Merhi | Caterham-Renault | 1’41.472 | 6.011 | 24 |
21 | 17 | Jules Bianchi | Marussia-Ferrari | 1’41.580 | 6.119 | 10 |
22 | 4 | Max Chilton | Marussia-Ferrari | 1’41.757 | 6.296 | 15 |
Tiek ziņots ka Sacīkste pati tiks pārlikta uz ātrāku laiku,Dēl taifūna:) tad jau sanāk ka pie mums latvijā varēs gonku vērot apmeeram ap 4 ritā:) tā pat ka pirmie treniņi sākās:)
Neko tādu iekš F1.com neredzu.
šitā raksta FIA oficiālie laika pareģotāji, UBIMET:
Weather forecast for the F1 GP in Japan, 2014
Saturday: A better day is in store with much clearer air behind the cold front, this giving plenty of sunshine and dry weather throughout the day. It will still be warm with a maximum of 26 degrees and a moderate, occasionally fresh, northwesterly wind. During the late afternoon cloud will begin to increase from the south.
Sunday: Forecasts did not change much for the period of the race. Taifun PHANFONE will likely turn to the northeast before reaching southern Japan. Rainshower bands will still affect Suzuka Circuit throughout the race and cloudy weather with partly heavy and persisting rain is therefore expected. Temperatures will reach around 20 degrees. The wind blows from southerly to southeasterly directions but will likely inhibit more severe wind gusts.
Monday: There is still some uncertainty concerning the exact track of the storm as soon as it will interact with an extratropical feature approaching from the west. Most likely scenario, which is also supported by the JTWC, is a more southerly course instead of the center moving across Suzuka. In this case, heavy and enduring rain as well as hurricane-force winds will still affect the transport of the equipment but a damaging wind event would be less likely.