“Porsche” kompānija sāk aktīvu gatavošanos jaunajai WEC sezonai, kas solās būs ļoti intriģējoša, jo kompānijas sastāvā ir būtisks papildinājums no F1 čempionāta. Jau tika ziņots, ka “Porsche” sastāvam uz Lemānas 24H sacīksti pievienojies un jau pirmos testus aizvadījis arī Niko Hilkenbergs, kurš šajā sezonā paralēli turpinās startēt “Force India” komandā. Tostarp vācu preses raksta, ka “Porsche” izteikusi līdzīgu piedāvājumu arī Fernando Alonso, kurš ir ļoti ieinteresējies par startiem Lemānā. Tomēr spāņa iespējas startēt leģendārajā sacīkstē jau 2015.gadā nobloķēja “Honda” kompānija, kas ir jaunais “McLaren” dzinēju piegādātājs. Tostarp jaunais “Porsche” hibrīds 919 jau veicis pirmos ‘shakedown’ testus un ieguvis visai pamatīgas izmaiņas aerodinamiskajā ziņā mašīnas priekšējā daļā, kas tagad krietni vairāk atgādina “Toyota” LMP1 prototipu.
Pēc konsultācijas ar “Honda” kompāniju FIA ir paziņojusi, ka arī japāņu dzinēju ražotājam būs atļauts šīs sezonas gaitā uzlabot savu motoru. Iepriekš dzinēju noteikumu izmaiņas paredzēja, ka tikai trīs esošie motoru ražotāji varēs izmantot 32 dzinēju uzlabošanas kvotas šīs sezonas gaitā, tomēr tagad FIA ļāvusi motorus uzlabot arī “Honda” kompānijai, kuras uzlabojumu apjoms tiks aprēķināts vadoties no pārējo ražotāju veikto uzlabojumu apjoma.
Bernijs Eklstons pirms pāris dienām paziņoja, ka ņemot vērā Nirburgringas trases problēmas ar īpašnieku, Vācijas GP arī šogad notiks Hokenheimā un viņš jau risina pārrunas ar šīs trases pārstāvjiem. Tomēr Nirburgringas posma organizatori nevēlas padoties un turpina risināt finansu un īpašuma tiesību jautājumu. Tostarp arī Hokenheimas trases boss Georgs Seilers paziņoja, ka sarunas par posmu šajā trasē arī 2015.gadā sākās uzreiz pēc 2014.gada sacīkstes finiša un to apstiprināja arī Eklstons, kurš piebila, ka līgums ar Hokenheimu jau ir uz 2016. un 2018.gadu, bet vēl tikai jāvienojas uz šo sezonu.
Amerikānis Aleksandrs Rosi, kurš pērn bija “Caterham” un “Marussia” rezervists, ir paziņojis, ka ir ieinteresēts piedalīties jaunajā “Haas” komandas projektā. Pēdējos sešus gadus kalifornietis Rosi aizvadīja Eiropā, kur startēja Formula BMW, Formula Renault un GP2 čempionātos, tomēr pagājušās sezonas beigās atgriezās ASV, jo viņam tā arī neizdevās debitēt F1, lai gan iespējas “Caterham” sastāvā bija ļoti reālas. Tagad Rosi mēģina iekļūt IndyCar sērijās, tomēr paralēli atzīst, ka viņu ļoti interesē topošais amerikāņu “Haas” komandas projekts. “Mani ļoti interesē dalība “Hass” komandas sastāvā, tomēr es vēlos būt sacīkšu pilots, jo divas sezonas esmu nosēdējis F1 rezervē. Man ir vajadzīgās iemaņas un pieredze, lai izprastu Formulu 1,” paziņoja Rosi. “Turklāt komanai ir vajadzīgs amerikāņu pilots, lai popularizētu sacīkstes ASV.”
‘Ringa sakarā, ‘nevar aizmirst’, ka pats bernijs mēģināja ‘piedalīties konkursā’, tapa pārsolīts, bet pārsolītājs nespēja samaksāt, ko apsolījis, tā ka ‘pārdošana’ notikās otru reizi (uz kuru bernijam sarkanu paklāju neizritināja), un tā kā viens no lielākajiem jaunajiem ‘akcionāriem’ ir muskowīts, tad nu nav nekāds brīnums, ka arī zem jaunajiem īpašniekiem finansu problēmas turpinās.
Ņemot vērā, ka bernijam nav nekāda iemesla īpaši mīlēt arī jaunās versijas ‘Ringu, tad nu jācer, ka vismaz ar Hokenhaimu vienosies.
Pavisam bez vāczemes GP, tas nu būtu viens riktīgs ‘Der Untergang des Abendlandes’, (c) O. Špenglers, 1918.
Vienīgās trases, ko būtu žēl pazaudēt no kalendāra, ir Spa un Monca. Nu, varbūt vēl Suzuka un Monreāla. Mūsdienu īsais Nirburgringas gals ne ar ko neizceļas uz Tilkes kartodromu fona, bet sacīkstes izvarotajā Hokenheimā vispār negribas skatīties.
par ‘zīdšlaifi’ nu diemžēl jāpiekrīt..
F1 saciikstes muusdienaas ieksh Nordschleifes nav iespeejamas. jo formulu balstiekaarta nav paredzeeta leecieniem.
modernajai Nurburgringai un Hockenheimai nav ne vainas. man miiljaakaas trases uz kompiisha simulatora vanckaat. tas tik tev stagnaatam viss ir druumos tonjos kraasots, bet agraak zaale zaljaaka un debesis zilaakas bija.
Te nav runa par stagnāciju. Te ir filozofiska runa par trašu piedāvātajām iespējām un braucēju gatavību šīs iespējas izmantot. Tu saki, ka Nordšleifē ir tramplīni, kas mūsdienu mašīnām nav pa zobam. Ja tā, tad, protams, neviens jau nelēks, lai nesabojātu to miljonu vērto balstiekārtu. Taču izaicinājums būtu balansēt uz šīs robežas, uz tā viena precīzā km/h, kas ganrīz paceļ gaisā, bet tomēr nepaceļ. Tāpat kā, piemēram, Spa – tikai retais atļaujas mēgināt apdzīšanas manevrus Eau Rouge.
Modernās 1.formulas trases nedod šadas izvēles iespējas, tās pēc noklusējuma nedrīkst piedāvāt kārdinājumu riskēt. Autobraucējs ar lielajiem pautiem diemžēl palicis brutālajā pagātnē. Tajā, kurā zāle bija zaļāka… 😀
Honda “taupa” spāņu blēdi-kad tikai šams kājeles nesamērcē un nedabū klepu! :))) Šķibacainie laikam tiešām bomā,ka zemniekdēls nu tik brauks visiem pa priekšu.:) Ir gan optimisti.:)