“Lotus” varētu būt trešā komanda, kas uz šo sezonu mainīs mašīnas krāsojumu. Jau iepriekš ziņojām, ka pasaules čempioni “Mercedes” no sudrabotās krāsas pāries uz hromēto spoguļkrāsu, kamēr “McLaren” līdz ar “Honda” atgriešanos varētu pāriet uz baltu krāsojumu. Tostarp “Lotus” pilots Romēns Grožāns savā Twitter kontā paziņoja: “Es pagaidām nevaru izpaust pat E23 krāsu!” Pirms Jaungada parādījās ziņas par iespējamo “Lotus” komandas nosaukuma maiņu, kā dēļ FIA komandu sarakstā pie “Lotus” vārda bija zvaigznīte (*). E23 modelis, kurš šajā sezonā uz priekšu tiks dzīts ar “Mercedes” motoru, jau ir izturējis FIA triecienizturības testus. Tāpat E23 modelim vairs neredzēsim dubulto purngalu, jo jaunie aerodinamiskie noteikumi to nepieļauj.
Pieci Grand Prix posmu organizatori pēc Žila Bjanki avārijas pērn Suzukā, šogad ir nolēmuši savas sacīkstes sākt agrāk, lai izvairītos no krēslas iestāšanās. Pēdējos gados sacīkstes ārpus Eiropas tika pamazām pārceltas uz vēlāku laiku, lai izpatiktu Eiropas skatītājiem, tomēr tagad tās atgriezīsies ierastajā laikā. FOM jau ir apstiprinājusi, ka Austrālijas, Malaizijas, Krievijas, Ķīnas un Japānas GP posmu sacīkstes notiks par stundu agrāk nekā tas bija pērn.
“Marussia” komandas boss Džons Būts cer, ka vienībai izdosies paveikt pēdējā brīža brīnumu un panākt vienošanos ar investoru, kas izglābtu komandu un ļautu startēt jau Austrālijā. Šajā nedēļā bija pānota pēdējā izsole, kurā tiktu pārdots viss komandai vitāli svarīgais aprīkojums, tomēr ūtrupe tika atlika uz nenoteiktu laiku, kas nozīmē, ka parādījušies jauni apstākļi. Džons Būts paziņoja, ka šobrīd iespējas izglābties ir “ļoti augstas, tomēr darījums ir ārkārtīgi sarežģīts.” Komandas parādi sastāda 31 miljonu sterliņu mārciņu, no kuriem lielākā daļa 16,6 mljoni pienākas “Ferrari” komandai par dzinēju piegādi. Savukārt uz naudas balvu, kas “Marussia” pienākas par 9.vietu pērnā gada Konstruktoru kausā, komanda varēs saņemt tikai gadījumā, ja startēs čempionātā arī šogad. Turklāt, ja investors tiks piesaistīts, “Marussia” komandai nebūs laiks būvēt 2015.gada formulu un nāksies pieprasīt FIA izņēmumu noteikumos, lai izietu uz starta ar 2014.gada modeli. “Marussia” sacīkšu mašīnas un detaļas šobrīd joprojām atrodas konteineros Abu Dabi un pēc Būta vārdiem, nav nekādu problēmu tās pa taisno nogādāt uz Austrāliju.