“Ferrari” komanda ir paziņojusi, ka tās 2015.gada sezonas modeli, kuru tā prezentēs šīs nedēļas beigās, sauks SF15-T.

Jau testos Heresā, kas sekos uzreiz pēc prezentācijas, “Ferrari” startēs ar jauno modeli, kas ir pērnā gada F14-T pēctecis.

“Mūsu komandas darbinieki Maranello nolēma izmantot gada skaitli un ’T’ burtu par godu turbo dzinējam,” teikts “Ferrari” paziņojumā. “Šī gada jauninājums ir svaigs grafiskais izskats nosaukumam un ’S’ burts, kas ir par godu ’Scuderia’.”

Atgādinām veilreiz, ka “Ferrari” jaunā modeļa prezentācija notiks šo piektdien un būs skatāma internetā, bet jau svētdien Heresā sāksies pirmie testi un pirmajā dienā ar jauno SF15-T modeli trasē dosies četrkārtējais pasaules čempions Sebastians Fetels.

Arī šogad piedāvāsim ekskluzīvu informāciju tieši no Heresas trases.

1 KOMENTĀRS

    • nu vellos Bresis k-gs kuram Vārds arī ir, ne pa kam nevari saturēt, skrien ar saviem ratiem visiem zirgiem pa priekšu – raksts ta ir par Ferrari, kā Āris, piemēram nokomentēja, par Lotus(Genii) ir NĀKAMAIS raksts. Pacieties tak drusku, nekas nekur nepazudīs, Aldis visu svarīgo uzdrukās, bet ja 3 dienu laikā nē, tad mēs te pa visiem kopā pagalīti piemetīsim. A Tu vot tā kā krieviem ir tāds teiciens – kak golij na _ _ _

      • Agri es neko nedaru slikti,ja 3 dienas ātrāk kādu info iemetu. Es neko nēesu pārkāpis. Jo visie tie info 3reiz ātrāk parādās neka mūsu F1.lv lapā. Tapēc reizēm es nosūtu mazu info.. Paldies dievam ka man ir labs humoriņš..;)

    • Negribas Tevi apbēdināt, taču izskatās, ka neko konceptuāli jaunu redzēt nesanāks – tie paši piepaceltie purngali, tizlie gaisa savācēji virs pilotu galvām un šaurās riepas – viss, ar ko tiekam baroti jau vairāk nekā 20 gadus. Un, kā pierāda pēdējo gadu krāsu dizaina tendences, tad arī šeit avangarda laiki pieder pagātnei – dominē padrūmi tumšie toņi vai neizteiksmīga vienkrāsainība.

      • nu ja nu. tad jau kaa reizi jaapaartauc skatiit F1 un pilniibaa jaapieveershas ovaalu cirkusam, kur viss ir perfekti.

      • hm, manā humblajā sapratnē, ‘tizlais gaisa savācējs’ (sic) kā reiz ir viena no klasikas fīčām, ibo ar tādiem formuļi bija aprīkoti visu DFV endžina (klasika, odnako) slavas spozmes laiku…

        Atkal slikti, īsāk sakot 😀

        kad ‘imejecco’ turbīna, tad ‘airboxa’ pacelšana augšā (‘tīrā gaisa’ plūsmā) nav gluži nepieciešama, sevišķi pie 1.6 litru (a-ka Opel Kadett/ VW Golf GTI Mk1) dzinēja tilpuma..

        Kā šķiet, tas tā ir izdarīts speciālistiski 2014/15 gadu specenē, lai dizaina guru iekš tīmiem atkal neizdomātu kādu triku, kā ar turbinētas dzinēja gaisa iesūces palīdzību panākt kādu nebūt aerodinamikas efektu..

      • Ja runājam par ‘klasisko laiku’ gaisa savācējiem, tad to pastāvēšanas periods nemaz nebija tik ilgs – šķiet daži šo fīču ieviesa 71., tad nākamos 4 gadus tā bija norma, bet jau 76. pa lielam tie atkal izzuda.
        Godīgi sakot biju cerējis, ka, 1.formulai pārejot uz turbodzinējiem, atkal atgriezīsies agrāk tik ierastie drošības stieņi. Diemžēl par nepatīkamu pārsteigumu dizainā pilnīgi nekas nemainījās. Varbūt pie vainas arī tie atbaidošie TV kameru lietussargi, ko uz drošības stieņa nemaz nevarētu uzmontēt.