Kevins Magnusens atzinis, ka “McLaren” prognozes sezonas sākumam nav īpaši augstas, pēc tam, kad viņi nespēja uzstādīt labus laikus pirms sezonas testos.
Dānis Vokingas vienībā aizstās Fernando Alonso, kurš piedzīvoja avāriju testu laikā, un guva smadzeņu satricinājumu.
Magnusena uzstādīja ātrāko “McLaren” komandas apļa laiku, bet tas bija gandrīz 2,5 sekundes lēnāks nekā “Mercedes” komanda ar tādām pašām riepām. Turklāt “McLaren” visu laiku brauca ar gandrīz tukšu bāku, kamēr ‘sudraba bultas’ savu patieso ātrumu slēpa.
“Es nenobraucu tik daudz apļus, cik vēlējos. Es vēlējos nobraukt 150 apļus dienā, ja viss notiek labi, bet es nobraucu tikai 40 apļus un gandrīz visi bija ar mazu degvielas daudzumu,” Magnusens teica ceturtdienas preses konferencē pirms Austrālijas GP.
“Es neesmu izjutis mašīnu ar pilnu bāku, tāpēc būs interesanti redzēt kādas ir sajūtas, bet es esmu braucis ar sacīkšu mašīnām pirms tam, un tā nav pilnīgi atšķirīga lieta. Tā ir cita formula, bet visam vajadzētu būt kārtībā.”
Ņemot vērā “McLaren” problēmas ar jauno “Honda” dzinēju, tikšana līdz finišam Austrālijā būtu sasniegums, jo testos komanda ar MP4-30 modeli nespēja veikt sacīkšu simulāciju.
Kad Magnusenam tika jautāts, par to, kādas ir komandas izredzes 2015. gada sezonas sākumā, viņš atbildēja: “Es teiktu, ļoti zemas.”
“Mums ir problēmas ar garākas distances veikšanu, bet šis ir jauns sākums McLaren un tas prasīs laiku. Bet tas ir īstais virziens, kādā komanda ir izlēmusi doties, un es domāju, ka McLaren priekšā ir spoža nākotne. Tas prasīs laiku, bet esmu drošs, ka viņi tur nokļūs.
Alonso cer atgriezties formulas kokpitā uz Malaizijas GP pēc divām nedēļām.
Visi apšauba McLaren spējas finišēt, taču pērn to teica par visām komandām. Kā zināms, prognozētā gonka, kur izstājas pilnīgi visi, kļuva par samērā stabilu gonku ar augstu finišējušo skaitu.
Ātrums gan sākumā būs problēma, taču nedomāju, ka jaudas starpība būs daudz lielāka kā pērn starp Renault un Mercedes, bet aerodinamika, protams, ir cits stāsts