Danielam Rikjardo visticamākais nāksies izciest vēl divus sodus par dzinēju nomaiņu šajā sezonā. Austrālim šosezon bijušas daudz problēmas ar “Renault” dzinēju, un kopš Austrijas GP viņš izmanto jau piekto jaudas agregātu. Bet tā kā līdz sezonas beigām palikušas ir vēl 9 sacīkstes, un jaunu dzinēju versiju Francijas kompānija ieviesīs tikai uz Krievijas GP posmu, Rikjardo drošvien nāksies izmantot vēl vienu dzinēju pirms uzlabojumiem. Helmuts Marko stāsta: “Tas nav iepriecinoši, taču mēs tur neko nevaram darīt. Esmu drošs, ka Danielam dzinēju nāksies nomainīt divreiz, kas nozīmē 10 starta vietu sodus. Pirmais drošvien būs Moncā.”
Viens no “Mercedes” komandas bosiem Nikijs Lauda uzskata, ka MotoGP sacīkstes šobrīd ir iespaidīgākas nekā pirmā formula. Trīskārtējais F1 čempions Lauda ar žurnālistiem runāja apmeklējot Čehijas GP sacīksti Brno, un bija pārsteigts ar līmeni motociklu sacensībās. “Tas ir neticami, 350 km/h vai vairāk, un skatīties kā viņi kontrolē močus – tās ir iespaidīgākās sacīkstes ko mūsdienās var redzēt,” stāsta F1 leģenda. “Diemžēl Formulā 1 ir pretēji. Ar formulām braukt ir pārāk viegli. Ar močiem ir grūti tikt galā, un mēs vēlamies, lai arī formulās braukt būtu grūtāk, kā agrāk.”
“Honda” kompānija cer sasniegt “Ferrari” dzinēja jaudas parametrus pēc uzlabojumiem gaidāmajā Beļģijas Grand Prix. Japānas ražotājam pirmā sezona kopš atgriešanās F1 nav iesākusies īpaši veiksmīgi. Uz posmu Spa trasē “Honda” būs uzlabojuši vairākus dzinēja komponentus. Jasuhisa Arai stāsta, ka Ungārijā viņi jau bija labāki par “Renault”, un šobrīd varēs būt tuvāk “Ferrari”. Mērķis ir nākamajā sezonā panākt “Mercedes” komandas jaudas parametrus. “Spa būs pēdējais šīs sezonas uzlabojums, un mēs jau esam sākuši nākamās sezonas dzinēja attīstīšanu, kurš būs “Mercedes” līmenī.” Arai arī stāsta, ka “McLaren” komandas šasija neļauj parādīt dzinēja pilno potenciālu. “Mašīnai nav pietiekoši laba mehāniskā saķere, vai aerodinamika, un salīdzinot ar “Red Bull”, mums vēl ir liels atstatums.”



