“Lotus” komanda nolēmusi turpināt sadarbību ar venecuēliešu braucēju Pastoru Maldonado arī nākamajā sezonā, neraugoties uz diezgan blāvu sniegumu šajā sezonā. Maldonado šosezon izcīnījis 12 punktus un kopvērtējumā atrodas 14. vietā, kamēr viņa komandas biedrs Romēns Grožāns, kura vārds pēdējā laikā tiek saistīts ar “Haas” vienību, guvis jau 38 punktus. Pagaidām gan nav skaidrības par Enstonā bāzētās komandas nākotni. Arvien vairāk avotu liecina, ka “Lotus” komandu nākamsezon varētu pārpirkt “Renault”, kas savulaik bija bāze “Lotus” izveidē.

 Vairāki avoti ziņo, ka jau šajā nedēļas nogalē Japānā, par savas F1 karjeras beigšanu varētu paziņot 2009. gada pasaules čempions Džensons Batons. “McLaren” komandas braucējs jau iepriekš vairākkārt uzsvēris, ka šī ir pēdējā komanda viņa karjerā. Kā viens no galvenajiem iemesliem sadarbības iespējamajai beigšanai esot nespēja vienoties par algu, jo Kevina Magnusena vai Stofela Vandūrna noalgošana “McLaren” vienībai būtu krietni lētāka. Džensons Batons F1 aizvada 16. sezonu, kuru laikā britam izdevies tikt pie 15 uzvarām un 1 titula. Tiek vēstīts, ka Batons pēc karjeras noslēguma varētu kļūt par BBC raidījuma “Top Gear” vadītāju.

Britu līdzjutējs, kurš Singapūras GP laikā nokļuva uz trases, ticis aizturēts. Singapūras policija arestējusi 27 gadus veco vīrieti uzreiz pēc viņa 20 sekunžu ilgās pastaigas pie 13. līkuma, pēc tam, kad līdzjutējs pats pametis trasi. Pagaidām nav zināms, cik nopietns sods pienāksies pārgalvīgajam fanam. Šis ir trešais gadījums F1 vēsturē, kad uz trases uzskrien līdzjutējs.

 

 

7 KOMENTĀRI

  1. Dakteris Marko arī ir runājis (pilns texts bernija oficiozā)-

    “I only can look at next year. If we don’t have a competitive engine there is no future in F1 for Red Bull Racing. The curtain may go down after Abu Dhabi. That is Mr Mateschitz’ opinion. He knows that it costs the same amount of money to race at the front or, like we are now doing, in the ‘premium midfield’ – and he is not willing to do that for another season.”

    Un tenkas ir, ka buļļi kā nosacījumu savai palikšanai F1 pieprasot tās pat specenes endžinu, kāds būs sarkanajai skudērijai tai pat laika momentā.

    Incanti būs pavērot, kuŗš tur izrādīsies esam ‘riktīgāks sicīlietis’ (skat M. Pjūzo Krusttēvu) – senjors Markionne, vai Herr Matešics

    mans profāna domu gājiens –

    1) FIAT no herra austrīķera var iekasēt nevājas naudas par endžiniem, piekrītot tādam dīlam – dot vienādu preci savai skudērijai un buļļiem vienlaicīgi
    2) lai gan tāda konkurence var būt par nesliktu motivatoru skudērijas progresam (skat. TopGear žurnālī raxtu par VW renesansi zem Herr Piech-a smalkjūtīgās vadības), bet var dot arī pamatīgu otmazku senjoram Arrivabenem nākamgad par visiem eventuālajiem prokoliem
    3) visa iepriekšējā čīkstēšana no buļļu amatpersonu puses nepadarīs sarunas ar Markionni ne par kripatu vieglākas
    4) ceru, ka bernijam pietiks mugurkaula nepadoties limonādnieku presingam. Ja nav kazai piena (nevar limonādnieki atrast sev ģeldīgu endžinu piegādātāju), tad nav (veiksmi tālākā limonādes brūvēšanā ārpus F1).

    • …..tā jau visvienkāršāka tēla spodrināšana, reputācijas uzturēšana, ar ko komandas nodarbojas nepārtraukti…bet tas domāts presei….jau gadu desmitiem (patiesībā jau kopš F1 dzimšanas dzinēju ražotāji dod klientiem pāris % skopākas specifikācijas dzinējus, nekā lieto paši….tas nu jau takā būtu jāzina..jeb – to zina – tie tur, kas šo spēlīti spēlē…. ko gan Red Buli var pieprasīt, ja viņiem labi ja vispār būs iespēja cerēt uz kādu piegādātāju(augstākajā līmenī) …un to zina visi….a tas ko šie runā vai pat draud – saucas darbiņš ar medijiem….