Kārtējo reizi Bernijs Eklstons pārsteidzis Formula 1 līdzjutējus. Viņš vēlās jau nākamajā sezonā panākt V8 motoru atgriešanu čempionātā, pat tad, ja komandas tam nepiekritīs. Galvenais iemesls šādai rīcībai, visticamāk, ir “Red Bull” rūpnīcas draudi pamest F1, ja viņiem neizdosies atrast pietiekami konkurētspējīgus dzinēju piegādātājus. Eklstons uzskata, ka šajā situācijā vainīga ir “Mercedes” un “Ferrari” dzinēju ražotāju nevēlēšanās sadarboties ar citām komandām. 84 gadus vecais Eklstons arī paziņojis, ka, ja “Red Bull” tiešām pametīs F1, tad viņiem gaidāmi tiesu darbi, jo komandai bijusi ilgtermiņa vienošanos par dalību čempionātā, un nespēja atrast dzinēju piegādātājus neesot attaisnojums, jo komandai esot vajadzējis par to parūpēties laicīgāk.
Meksikas GP organizatori ir paziņojuši, ka trase ir gatava sacīkšu rīkošanai, un nu atlicis vien iziet FIA apskati, kas nedaudz aizkavējās, jo jaunā asfalta uzliešana prasījusi ilgāku laiku kā sākotnēji plānots. Iemesls tam bijuši sliktie laika apstākļi un regulārās lietusgāzes, kas pēdējās nedēļas bijušas ļoti biežas Mehiko apkaimē. Lai gan nelieli darbi vēl palikuši, piemēram, krāsošana, tomēr organizatori apstiprina, ka līdz GP izcīņai viss būs ideālā kārtībā.
Huans Pablo Montoija ir panācis vienošanos par startu Lemānas 24 stundu sacīkstēs “Porsche” vienības sastāvā. Šāds lēmums pieņemts pēc tam, kad, izmainoties 2016. gada F1 provizoriskajam kalendāram, sacīkstes Azerbaidžānā pārklājās ar Lemānas braucienu. “Porsche” bija plānojuši izmantot šīs gada čempionu Niko Hulkenbergu, taču vācietis jau paziņojis, ka priekšroku dos F1 sacensībām. Ja F1 kalendārā tiks veiktas izmaiņas, “Porsche” dos priekšroku Hilkenbergam. Taču ja tā nenotiks, šīs sezonas IndyCar vicečempionam Montoijam ir iespēja kļūt par otro braucēju autosporta vēsturē, kas izcīnījis Triple Crown – uzvaru Monako GP, Indianapolisas 500 jūdžu braucienā un Lemānas 24 stundu sacīkstēs. Līdz šim tas izdevies tikai britu autosporta leģendai Greiemam Hilam.


