“Ferrari” komandas vadītājs Mauricio Arivabene paziņojis, ka komanda izvēlējās nenodarboties ar bezjēdzīgām blakusnodarbēm ASV GP pārceltās kvalifikācijas laikā, jo viņi piedalās autosacīkstēs nevis cirkā. “Mēs devām autogrāfus visiem, kas gaidīja, kā arī izvadājām dažus bērnus ratiņkrēslos caur komandas boksiem. Mēs izvēlamies darīt ko tādu nevis izlikties, ka dodamies makšķerēt, vai nodarboties ar tamlīdzīgām, faniem nevajadzīgām lietām.” Arivabenes viedoklim pievienojies arī 2007. gada pasaules čempions Kimi Raikonens.

Britu sacīkšu braucēju kluba prezidents Dereks Vorviks paziņojis, ka šī gada Formula Renault 3.5 čempions Olivers Roulands ved pārrunas ar divām F1 komandām, kā arī izskata iespējas startēt GP2 vai DTM nākamajā sezonā. Lai gan Vorviks, kurš F1 startēja astoņdesmitajos gados, nenosauca, kuras tieši ir šīs komandas, tomēr pagaidām tikai “Manor” un “Haas” nav pilnībā nokomplektējušas savu sastāvu, taču, visticamāk, “Haas” šonedēļ paziņos Grožāna komandas biedru.

Nikijs Lauda uzskata, ka Niko Rosbergu pēc 2. vietas ASV GP izcīņā vairāk saniknojusi neizmantotā izdevība un pieļautā kļūda nevis diskutablā Hamiltona trajektorijas izvēle sacīkšu startā, kad trīskārtējais pasaules čempions izspieda savu komandas biedru no trases, kā rezultātā Rosbergs atkrita uz 4. pozīciju. Pats Rosbergs gan vēlas pārrunas ar Hamiltonu par tieši šo incidentu, uzskatot, ka Hamiltons braucis pārlieku agresīvi. Savukārt, savai izbraukšanai no trases dažus apļus pirms finiša, kas maksāja uzvaru, Rosbergs vaino pamatīgu vēja brāzmu.

Kārtējo reizi starta vietu sodus par dzinēja komponenšu maiņu saņēmuši “McLaren” braucēji. Fernando Alonso pienākas 10 starta vietu sods, kā arī vēl 5 starta vietas par pārnesumu kārbas maiņu. Tikmēr Džensons Batons izmantos jaunu, uzlabotu dzinēju piektdien, taču uz sestdienu veiks vēl vienu dzinēja maiņu. Lai gan teorētiski tas nozīmē 50 starta vietu sodu, tomēr realitātē Batonam vienkārši nāksies ieņemt pēdējo starta vietu, ja visi braucēji iekļausies 107% robežās no Q1 labākā apļa laika. Džensons Batons jau paguvis paziņot, ka šī būs sarežģītākā nedēļas nogale šosezon, atzīstot, ka problēmas vērojamas jau trenējoties uz simulatora.

4 KOMENTĀRI

  1. Par to cirka taisīšanu Arivabenem var 100% piekrist. Šī tik tiešām ir dīvaina autosporta “tradīcija” – kad uzlīst kārtīgs lietus un tiek atcelti braucieni, dažiem pēkšņi atveras kaut kāds sākumskolas šīberis un pieauguši cilvēki, spēlējot uz publiku, skaidrā prātā sāk darīt dīvainas lietas. Interesanti, ka šāda māžošanās nebija nekas svešs arī pirms gadiem 40. Tiesa, to laiku brīvajā gaisotnē tas normāli iederējās, kamēr mūsdienu sterilajā F1 vidē tas asociējas ar muļķīgu ākstīšanos un izrādīšanos.

  2. Pro,
    kā kuram. Pēc ovācijām spriežot, Ostinas publikai tas nemaz nelikās lieki. Vispār jau nav lielas jēgas to apspriest, jo neba tiem mehāniķiem vai inženieriem kāds lika stutēt dupšus uz asfalta un airēt vai stumdīt improvizēto motorlaivu gar boksiem. Viņi to darīja tāpēc, ka vienkārši darīja. Respektīvi, jebkurā gudru, radošu un aktīvu cilvēku pulkā, kādu laiku sēžot bezdarbībā, kāds izdomās kādu hohmu. Ja vien tas nebūs kategoriski aizliegts vai to neliegs situācijas nopietnība (bēres vai tml.). Bet konkrētā situācija tieši veicināja kaut ko tādu – mašīnas nebrauc, publika sēž. Un tie ir amerikāņi – ļaudis, kuri ir raduši saņemt šovu… Tā kā – mēs te varam spriest par māžošanos, un arī es droši vien stāvētu malā, bet daļa cilvēku mēdz izpausties, tas vienmēr tā ir bijis, ir un būs.
    Man liekas, ka Arrivabene, izsakot komentāru, vienkārši izmantoja iespēju paust atšķirīgu/īpašu viedokli. Varbūt arī neļāva savā komandā tās “vaļības”, lai tā neatslābtu un saglabātu asumu.

  3. …tas ir pikantums presei…un vēl kāds….. tiem , kas ķer katru bildi par katru cenu , un vēl pie tam tādas neierastas darbības…par naudu un biznesu tiek domāts uz katra stūra – pat stulbībās….. gan faniem , gan presei šīs stulbības oooj cik daudz nozīmē…..