F1 komandas nākamnedēļ aizvadīs pārrunas, kuru mērķis ir lemt par sacīkstēm atļautā degvielas daudzuma palielināšanu, kas pagaidām ir 100 kilogrami. Viens no galvenajiem iemesliem, kādēļ tas būtu nepieciešams, ir mašīnu platuma un riepu platuma pieaugums, kas nozīmē, ka formulas nebūs tik taupīgās kā līdz šim. “Renault” F1 daļas vadītājs Sirils Abitebuls uzsvēris, ka F1 ir sprinta sacīkstes un degvielas daudzuma atstāšana esošajā līmenī to tuvinās izturības sacīkstēm, jo braucējiem nāksies vēl vairāk taupīt degvielu un izvairīties no braukšanas pilnā ātrumā.
“Haas” komandas vadītajs Gunters Steiners paziņojis, ka jaunajām F1 komandām vajadzētu dot plašākas testu iespējas, lai tām būtu vieglāk iekļauties čempionātā. Steiners uzskata, ka pat 3 vai 4 papildu testu dienas varētu palīdzēt un viņa vadītā komanda ar tām, iespējams, spētu novērst visas tehniskās likstas, kas komandu piemeklēja Ķīnā.
“Ferrari” gatavi veikt uzlabojumus dzinēja jomā, lai jau Krievijas GP izcīņā spētu trasē atgūt “Mercedes” vienībai zaudēto pirmo posmu laikā. Atklāts arī tas, ka Fetels izmantos jau trešo no šosezon pieejamajiem pieciem dzinējiem, tomēr Maranello bāzētā kompānija par to nesatraucas, skaidrojot, ka dzinēju rotācija notiks visas sezonas garumā un pirmie divi dzinēji vēl tiks izmantoti.
Paskāls Verleins ir pārliecināts, ka viņa pārstāvētā “Manor” vienība ir pietiekami konkurētspējīga, lai jau šosezon izcīnītu punktus. Viņš uzsvēris, ka pēc neveiksmīgā snieguma Austrālijā, komanda spēja cīnīties ar vairākām konkurentu vienībām pēdējos posmos, taču cīņa par punktiem izpalika, jo visi braucēji sasniedza finišu. Verleins atzina, ka riepu nodilums vairs nav tik liels kā sezonas sākumā un tas varētu pavērt ceļu viņam un vienībai uz vēl labākiem rezultātiem.


