Jaunais Nīderlandes talants Makss Verstapens, pirmajā sacīkstē “Red Bull” vienībā izcīnījis sensacionālu uzvaru. Verstapens kļuvis par jaunāko braucēju, kurš izcīnījis uzvaru formulā 1. “Ferrari” braucēji finišējā 2. un 3. vietā, bet abi “Mercedes” braucēji piedzīvoja sadursmi.

Sacīkstes startā no otrās vietas startējošais Niko Rosbergs bija ātrāks par Luisu Hamiltonu, un pirmajā līkumā izdevās tikt garām komandas biedram. Pirms 4. līkuma Hamiltons devās iekšmalā Rosbergam, taču tur vietas nebija, un viņš izlidoja drošības joslā, kur formulu nebija iespējams savaldīt, un nekontrolējami slīdot Hamiltons izslēdza sevi un Rosbergu no sacīkstes. Trasē devās drošības mašīna, bet abi “Red Bull” braucēji bija vadībā.

Kad drošības mašīna devās malā “Red Bull” komandas pilotiem izdevās iekrāt nelielu pārsvaru, pateicoties Karlosam Saincam no “Toro Rosso”, kurš piebremzēja “Ferrari” braucējus. Vairākus apļus Fetels un Raikonens nespēja tikt garām spānim. Brīdī, kad tas izdevās, Fetels sāka tuvoties līderiem.

Drīz pēc tam sākās pirmā boksu apmeklējumu sērija. Kā pirmais boksos devās Daniels Rikjardo, bet apli vēlāk sekoja Verstapens un Raikonens. Lielākā daļa braucēju izvēlējās vidējā sastāva riepas. Turpmākajos apļos liela cīņa nenotika, bet otrajā boksu apmeklējumā sākās dažādākas stratēģijas.

Rikjardo, līdzīgi kā Fetels, izvēlējās uzlikt mīkstākās riepas, kamēr Verstapens un Raikonens sacīksti pēc pitstopa turpināja ar vidējā sastāva riepām. Pēc 10 veiktiem apļiem ar mīkstākajām riepām pēdējo reiz boksos devās četrkārtējais čempions Fetels, un nedaudz vēlāk arī Rikjardo.

Pēdējos 20 apļus par pirmo vietu cīnījās Verstapens ar somu Raikonenu, bet aptuveni 5 sekundes aizmugurē sekoja Fetels ar Rikjardo. Raikonenam neizdevās veikt uzbrukumus Verstapenam, bet Rikjardo gan pāris reizes mēģināja lekt iekšmalā Fetelam. Tas tomēr neizdevās, un pēdējos apļos Rikjardo palika lēnāks. Tas notika tāpēc, ka Rikjardo bija pārdūris riepu, kas priekšpēdējā aplī gaisu izlaida pavisam, un austrālietim nācās doties boksos. Neskatoties uz to Rikjardo saglabāja ceturto vietu.

Piekto vietu Spānijas GP ieguva Valteri Botass, bet sestais palika Karloss Saincs.

Verstapens kļuva par jaunāko uzvarētāju F1 sacīkstēs, pārspējot Sebastianu Fetelu, kurš savu pirmo uzvaru guva 2008. gada Itālijas GP.

“Mercedes” braucēju neveiksme ļāvusi Raikonenam pacelties uz 2. vietu kopvērtējumā, bet Makss Verstapens nu ir 6. vietā kopvērtējumā. Līderis vēl joprojām ar 100 punktiem ir Rosbergs.

Nākamais F1 posms gaidāms leģendārajā Monako ielu trasē, pēc divām nedēļām. Par Monako sacīkstēm ziņosim no vietas.

Rezultāti

Vieta Braucējs Komanda Laiks/atst.
1 NetherlandsMax Verstappen AustriaRed Bull Racing 1:41:40.017
2 FinlandKimi Raikkonen ItalyFerrari +0.616
3 GermanySebastian Vettel ItalyFerrari +5.581
4 AustraliaDaniel Ricciardo AustriaRed Bull Racing +43.950
5 FinlandValtteri Bottas United KingdomWilliams +45.271
6 SpainCarlos Sainz Jr. ItalyToro Rosso +1:01.395
7 MexicoSergio Perez IndiaForce India +1:19.538
8 BrazilFelipe Massa United KingdomWilliams +1:20.707
9 United KingdomJenson Button United KingdomMcLaren +1 aplis
10 RussiaDaniil Kvyat ItalyToro Rosso +1 aplis
11 MexicoEsteban Gutierrez United StatesHaas F1 Team +1 aplis
12 SwedenMarcus Ericsson SwitzerlandSauber +1 aplis
13 United KingdomJolyon Palmer FranceRenault F1 Team +1 aplis
14 BrazilFelipe Nasr SwitzerlandSauber +1 aplis
15 DenmarkKevin Magnussen FranceRenault F1 Team +1 aplis
16 GermanyPascal Wehrlein United KingdomManor Racing +1 aplis
17 IndonesiaRio Haryanto United KingdomManor Racing +1 aplis
R Romain Grosjean Haas F1 Team
R Fernando Alonso McLaren
R Nico Hulkenberg Force India
R Lewis Hamilton Mercedes Sadursme
R Nico Rosberg Mercedes Sadursme

 

44 KOMENTĀRI

  1. Ja sausi paskatās uz pilotu izkārtojumu finišā, tad šķiet, ka baigā gonka bijusi. Es gan sajūsmā lēkāt neiešu. Galvenais notikums atgadījās jau pirmajā aplī, bet tālākais bija viena vienīga noriņķošana līdz finišam, kur izmaiņas ieviesa tikai un vienīgi boksu apmeklējumi. Verstapenam, protams, žetons, ka nesalūza un nepieļāva muļķīgas kļūdas, taču būsim atklāti – tīnim arī visas kārtis šodien salikās rokā. Tikpat labi viņa vietā varēja būt Rikjardo vai aizmainītais Kvjats.
    Interesanti, kādas atskaņas būs saistībā ar kārtējo Mercedes pilotu krīzes izpausmi. Ja mēs vispār uzzināsim ko vairāk par vispārinātām frāzēm, ka “situācija izrunāta; piloti kļūdas sapratuši; ir apņemšanās ko līdzīgu neatkārtot utt.” TV ekrānā viss izskatījās labākajās mūsdienu 1.formulas tradīcijās – kā sākumskolā… Jānītis un Jurītis izsituši skolai logus un tiek dota pavēle rokām aiz muguras doties uz direktora kabinetu (ķiverēs uz komandas fūri). Tad ierodas direktors ar vietnieci (Volfs ar vēl kādu čubriku), tad atnāk mācību pārzine ar saimniecības pārzini (Lauda ar nākamo čubriku)… Un puišeļi loģiski dabū pa mizu… 😀

    • Nu pēc gonkas presenē vai sarkanajā aplokā abi izskatījās tā ka mēģināja atcerēties ko bija apsolījušies teikt presei (it sevišķi Niko).
      Abiem vienādas frāzes — Niko nervozi putrojās, bet Luiss visu laiku atvainojās…
      Es varu iedomāties kā Cetše un vai Lauda auroja..

  2. Nu ko atliek tikai apsveikt Max-u ar pirmo 😀 Lai jau veicas, bet who knows, kad būs nākamā 😀
    Nebūtu Sebs nopircies uz Rikjardo būtu varējis pacīnīties. Bet tas protams. atkal ir par tēmu – pēc ugunsgrēka arī pipete ir ūdenssūknis 😀
    Izskatījās , ka Merši savējiem kārtīgu pirti sarīkoja :P. Muguru gāja berzt visi, kam vien nebija slinkums 😛 . Redzēsim kādi no tā būs secinājumi 😀

  3. Gefeliciteerd!

    Bez HAM ‘zvaigznīšu brīža’, protams, Maxim uzvara nespīdētu, tomēr ir tas, kas ir – uzvara, – un nu nevar apgalvot, ka atlika tikai noriņķot – spiediens no kimstera bija pamatīgs dažu apļus pirms beigām. Pieļauju pat, ka sarkanie izdeva komandu ‘don’t do a Hamilton’ 😉

  4. Par avāriju: a) Nico nevēlēšanās atstāt vietu (pēc noteikumiem) Luisam + krāmēšanās ap stūri līkumā un neskatīšanās spoguļos;
    b) GP2 šodien bija liela avārija dēļ «durvju aizciršanas»
    Max — supermens, Raikonens pre-Poduium istabā pastāstīja ka cīnijies trasē ar Maksa tēvu..

    • Atsauce uz noteikumiem te gan ir lieka, jo nav tādu noteikumu, ka kādam ir jāpamūk malā, lai dotu citam vietu apdzīšanai :D. Mans skatījums ir tāds, ka Rosbergs ļoti nepārprotami norādīja, ka nedos vietu iekšmalā ( jo tas automātiski nozīmē pozīcijas zaudēšanu) un durvis aiztaisīja. Tas kādēļ Hamis tomēr nolēma iziet caur aiztaisītām durvīm, jau nu nav skaidrs, laikam pārliecība avosj sojģet nostrādāja.

      • nja, nez uz ko Lucius cerēja, mož padomāja ka pa zāli pašļūcot vismaz nav JĀbremzē. Bet tad kad šo sanesa, man šķiet viņš drusku palīdzēja mašīnai pietiekami sagriezties lai paķertu ROS līdzi, jāpaskatās kārtīgāk video

  5. par stratēģijām – pašlaik pieturēšos pie domas ka RedBull nebija pārliecināti vai ir labāk 2 vai 3 stopi, un katram gadījumam vadošajam pilotam piemēroja lēnāko, bet drošāko 3 ps variantu. Arī Ferrari Vettela gadījumā nolēma iet drošāko ceļu un nokopēja RIC, katram gadījumam ar RAI kopējot VES. Un kurš gan DROŠI varēja paredzēt ka šie abi spēs pietiekami labā tempā noriņķot šitik nejēdzīgi daudz apļus līdz pat finišam? Vot ja šitais sāks atkārtoties, tad gan būs mana teorija jāpārskata un jāpiepluso favorītisma faktors. Protams urrā Maxim, bet arī citi darīja ko varēja, tas pats SAI, GUT, GRO un RIC. Ā jā un ROS ar HAM arī…Vot par RIC gan beigās skrobe, varēja arī būt RedBull 1-2 bet tas nu gan tā – pēc kaŗa visi gudri

  6. Pēc “superkomandas āzīšu” paraudemonstrējumiem, beidzot sacīkste ieguva to kas hroniski pietrūkst F1 sacīkstēm – intrigu. Sacīkste uzreiz kļuva interesanta, un ilgi neviens nevarēja pateikt kurš uzvarēs. Pie tam pretendentos uz uzvaru pieteicās četri! braucēji. Kaut ko tādu “autosporta virsotne” sen nebija piedzīvojusi. Man patika, prieks bija skatīties. Mazdrusciņ apbēdināja, ka RIC netika uz trešā pakāpiena, bet Verstapena uzvara un Kimiko otro vieta – vienkārši super :))))

  7. Un jāatzīst ka Ļaunā Daktera pilotu rokāde ir Teicami ietekmējusi attieksmi un cīņassparu ABĀS RB komandās – neviens vairs nesaka – jā ar mūsu mašīnu šitais ir limits, tagad visi saka – bet mēs VARAM Vairāk un cīnīties! Tā teikt čilli pie mērces

  8. Nu normālam puikam iešķilts sarkanais vērsis, bet kā jau Pro rakstīja, te visas kārtis par labu sanāca VES, it sevišķi protams “sudraba bultu” savstarpējā annihilācija. Tā jau sāka vilkt uz tiem kadriem, kas kādreiz tika izstrādāti starp Airtonu un Alēnu!

  9. Necerēti kārtīga sacīkste. Ne jau rezultātam šeit nozīme, bet cik sen jau nav redzēts, ka visas sacīkstes laikā braucēji divatā cīnās kā līdzīgs ar līdzīgu un īsti nespēj neko padarīt. Šādas stratēģiskās cīņas, manuprāt, ir interesantākas par to haosu, kad vadošie braucēji cīnās no beigām vai safety car sabojā visu.
    P.S. Domāju, ja Sebs pirmajā pitstopā būtu mīkstās uzlicis, rezultāts būtu cits.

  10. Tā – tagad kad ar Maxi viss kārtībā un Jossa menedžera spējas pierādītas un pats šams izteicies ka vairs Maxša lietās nejauksies, ES paziņoju ka Jossa nākamā missija ir Holandes GP atgreizšana F1. Laika jautājums. Vai tas būs sačakarētajā Zandvortā vai virtuālajā Hārlemā, kas lai zin, bet BŪS 100% 2-3 gadu laikā.

  11. Prieks par Maxi! Negaidīju, ka tik drīz būs uzvara – neviens negaidīja. 🙂 Bez Meršiem uzreiz tik “svaigs gaiss” gonkā, atgriežas intriga. Neviens neskumtu, ja viņi pazustu pavisam. 😀 Izskatās, ka Ferrari turpmāk būs jācīnās par 3 un 4 vietu ar buļļiem, jo pēdējās 2 gonkas šie ir ļoti ātri.

  12. ….tiešraidi neredzēju…bļin…..nu bet tas ,ko redzēju atkārtojumā..bitīt matos, kungs un pestītājs.. – tas Makss ir traks 😀 …kautko tādu pat es negaidīju….viena no interesantākajām sacīkstēm šajā F1 ērā…. …ne vien Makša dēļ, bet gan arī trases īpatnību un stratēģu apriestajām kārtīm un jaunu pieeju…. neteiktu ,ka visas kārtis bija Makša rokās – viņš un viņa komanda šo cīņu uz stratēģiju – IZCĪNĪJA, jo ja citā trasē šāda pitu stratēģija neatmaksātos (kad pilots pēc līderiem brauc boksos) , tad šajā trasē dēļ Barselonas trases īpatnībām – tas bija pareizais variants…parasti šāda stratēģija ir ,,otro pilotu,, stratēģija (tajā gadījumā ,ja ir vienāds pitu skaits un beigās vienāda sastāva riepas kā pārējiem)..bet šoreiz tieši šāda stratēģija bija vēlamākā…ne katrā trasē ko šādu novērosi….
    Par Ferrari….nedomāju, ka Fetela pits bija plānots, tas drīzāk bija gan drošībai aizbraukt līdz finišam nezaudējot Rikjardo ,gan riepu darbaspējas dēļ.. Fetels riskēja ,jo otrajā riepu darbaspējas nogrieznī Ferrari zaudētu vēl vairāk, nekā pie ,,vienāda vecuma riepām,, ..riskēt vajadzēja šā vai tā , jo pretējā gadījumā tas Fetelam diezgan droši izmaksātu pjedestālu…. šogad Fetels ir tas, kurš vairāk mokās ar riepu darbaspējas saglabāšanu..iepriekš ar to mocījās Raikkonens….bet nu – tagad jau zaudēts ne vien Meršiem, bet arī Red Bull…. nav ko satraukties, ar stratēģiem Ferrari viss ir līmenī.. Ferrari šai ziņā ir speci bijuši vienmēr..ne tā komanda, kura var vienkārši tāpat noluņot..
    bet nu Fetels mani kārtējo reizi sasmīdināja…. tā raudāšana par Rikjardo – nu jā…. piloti reizēm pat bez kontaktiem apdzīšanās neiztiek, bet te šķiet Fetels bezmazvai bija gatavs pieprasīt Rikjardo demisiju un Kvjata likteni 😀 …cīņa Fetel, tā ir cīņa….
    Merši…. nu neko, reizēm arī tā notiek.. Prosts ar Sennu par to vislabāk varētu pastāstīt… reti piekrītu Laudam, bet šoreiz piekrītu par to, ka Hamis bija mazliet par agresīvu (spiediens un psiholoģija) .. ..vienkārša pārcenšanās..tākā abi veica kustību pa labi VIENLAICĪGI ,un pēdējā brīdī Ros pat mazliet pavirzījās nost jūtos mēslus, tad apzināta rīcība tā nebija…ja Ros pirmais būtu parāvis pa labi , tad tas jau būtu mazliet savādāk…..
    gonka laba – te gan kāds kauss jāizšauj par Verstapenu…. divas neaizmirstamas uzvaras – Šūmahera 1992 gadā un Verstapena vakardienas…

    • Atkal atnāci , lai visu izskaidrotu no aitkopības viedokļa? 😀 . Pričom šeit riepas? Vienkārši Ferrari Rikjardo uzskatīja par potenciāli bīstamāko, un tāpēc arī sekoja ar Fetelu Rikjardo izvēlētajai stratēģijai, kas gala rezultātā izrādījās kļūdaina. Bet nu to neviens īsti zināt nevarēja. Ja Ferrari būtu nopietnas problēmas ar riepām , tad gan Rikjardo ar jaunākām riepām bez problēmām būtu aizgājis garām Fetelam, gan arī Raikonenam būtu bijis nopietni jāatpaliek no Verstapena. Nekā tāda nebija, tā ka Tavi spriedelējumi kārtējo reizi ir pilnīgi garām. 😀

    • jeb Hornera vārdiem, pēcsacīkstes intervijā:

      After the first lap incident between the Mercedes, we were in a great position to get some points, but to take on the Ferraris who had a very fast race car was always going to be difficult. We had to make some difficult decisions in the race, as it wasn’t clear whether the two or the three stop was going to be quickest, so we elected to split the strategies. We felt that the two stop was right at the limit, but Max made the tyres last and didn’t make any mistakes to score a very impressive victory. Daniel was obviously coming back through the field with much younger tyres, but unfortunately picked up a puncture with a couple of laps to go; otherwise I am sure he would have been on the podium too.

    • Edgar…Ferrarii tikko atkaartoja kljuudu kaadu pieljaava toreiz,kad Alonso zaudeeja titulu Vettelam skrienot pakalj Veberam…taa vinjus taktiski jau kuro reizi apspeelee RB 🙂 Vermins pareizi pateica…ar riepaam vinjiem viss bija ok! 🙂

      • …Fan …šaubos ,ka problēmas ar riepām vienā posmā var parādīties un citā tā vienkārši izgaist ,īpaši , kad problēmas parādās jau kvalā…šī lieta nav apārstējamā lieta un ne tā vienkārši parādās un pazūd.nu bet ok…. ja iepriekšējos posmos Ferrari bija redzamas problēmas ar riepām un viņi zaudēja tikai Mercedesiem , bet joprojām bija priekšā Red Bull, tad šoreiz viņi zaudēja pat Red Bull , kas nozīmē, ka viņu situācija krīt tikai uz leju…. bet nu ok..paliksim katrs pie sava viedokļa 😉 …
        ….nedomāju , ka šo Ferrari zaudējumu varētu pielīdzināt Alonso laikiem… Alonso bija tāda atšķirība, ka viņš tempā bija ātrāks gan par Petrovu ,gan vēl 3 braucošajiem priekšā..toreiz tā bija apdzīšanas spējas problēma, kad Petrova gadījumā par labu gāja pašas trases konfigurācija un konkurents iestrēgšana aiz priekšā braucošā…ar ātrumiem viss bija oki toreiz…. vakardien ja tā paskatās, manuprāt pašas komandas bija mazliet pārsteigtas ,ka otru pilotu stratēģija izrādīsies pareizāka…arī Red Bull riskēja… uz Red Bull fona izskatās, ka Ferrari nav problēmu..taču tas ir ,,acu apmāns,, …
        saliec faktorus kopā – Ferrari citos komponentos ir labāki par Red Bull + Red Bull šī trase bija piemērotāka, kas ļāva viņiem izlīdzināt spēku samērus (pat ar visām Ferrari riepu problēmām tas ļāva tikai izlīdzināt samērus) = komandas bija vienlīdz konkurētspējīgas pat neskatoties uz Ferrari problēmām , jo citos aspektos Ferrari ir priekšā…….

      • ..par kopējo bildi esmu satraucies mazliet…. ja Ferrari iepriekš mērījās ar Meršiem, tad tagad tas grafiks slīd vēl zemāk..un te jau pat nav tik būtiski – riepu faktors , vai kāds cits….rezultāti nav visai iepriecinoši….kas būtu bijis, ja Merši būtu bijuši trasē, kuri jau tūlīt pēc starta pēc pirmā līkuma jau bija iekrājuši vairāku metru pārsvaru – var tikai minēt, kāds tas atstatums būtu bijis ,salīdzinot ar iepriekšējām gonkām…mjā…

  13. ..nē, es atnācu , lai izteiktu savu viedokli…šķiet tam arī domāta komentāru sadaļa…
    nu ja tu būtu skatījies tiešraidi latviešu valodā, tad būtu dzirdējis šādus tādus faktus par riepām…kā arī pēc kvala Ferrari nespēja izskaidrot vājo rezultātu ,ko vēlāk paskaidroja, ka tas bija saistīts ar to, ka trases temperatūras mainījās lielākā amplitūdā par 10 grādiem….un tas savukārt liecina, ka šis te faktors gan ir atkarīgs tikai un vienīgi no riepu darbības…tikai interesanti – kāpēc tad tikai Ferrari bija tādas problēmas, un citiem nē?? tas jau par kautko liecina Vermin….
    otrkārt – Ferrari riepu faktors būtu vēl daudz jūtamāks ,ja trasē būtu bijuši Merši…uz Red Bull fona Ferrari šīs sezonas garumā izskatās ļoti labi….kopumā Ferrari šogad pat ar visām problēmām ar riepu darbību un dzinēja darbību nav jau nemaz tik švaki tajā kopējā bildē.. – viņi joprojām ir otrā ātrākā komanda čempionātā…pat šīs problēmas viņiem neliedz būt otrajiem..tikai maza nianse – šogad Ferrari mērķis bija tituli – savukārt uz šī fona viņu problēmas jau izskatās daaaudz ietekmējošākas (uz MB fona) ….otrā vieta viņiem ir zaudējums…ja tu būtu sekojis f1 gadu no gada, tad saprastu arī to , ka katras komandas pilotiem arī pilotēšanas stils atšķiras, kas būtiski ietekmē arī viņu spēju saglabāt sacīkšu tempus… arī Raikkonenam ir problēmas, taču ne tik lielas kā Fetelam…. te vislabākais piemērs ir Perezs vs Hulkenbergs… Perezs gadu no gada ir izcēlies ar to, ka spēj labāk strādāt ar riepām , kamēr Hulks ir kā citā pasaulē ,salīdzinot ar Perezu..- kaut abi brauc vienā komandā…pilnībā atšķirīgi stili vienos un tajos pašos apstākļos…. Ferrari riepu problēmas ir abiem , taču šādās trasēs, kur visvairāk lomas ir riepu faktoram – veiksmīgāks ir tas komandas pilots, kurš ir vairāk pielāgojies šādiem apstākļiem.. kāpēc Red Bull nebija un nebūtu viegli tā ņemt un aizbraukt prom no Ferrari pat ar jaunākām riepām un ar visām Ferrari problēmām??? tāpēc ,ka Ferrari citos komponentos ir priekšā Red Bull …šīs sezonas garumā Ferrari pārspēja Red Bullus iepriekšējos posmos… šī trase Red Bulliem bija piemērotākā šajā sezonā- tas nozīmē, ka viņi savu deficītu šajā posmā atvinnēja un bija vismaz tikpat ātri kā Ferrari…. šajā posmā konkurētspēja izlīdzinājās….taču tas jau vēl nedod garantiju, ka tiks garām bez cīņas..tāpēc jau tā cīņa notika…un tempā Rikjardo Fetelu arī pārspēja, tikai tikt garām neizdevās….savukārt Verstapens pirmajā nogrieznī vispār bija ātrāks par visiem, un Rikjardo viņu bremzēja, par ko man bija diezgan lielas dusmas, ka komanda neļāva mēģināt Verstapenam dot iespēju attālināties….arī tas jau par kautko liecina sacīkšu tempa ziņā….tāka spried pats….

  14. kāpēc Vermin? Red Bull ar to arī izceļas jau daudzus gadus, ka viņiem ir vislabākā aerodinamika….tāpēc šī trase viņiem skaitījās piemērotākā visā kalendārā, plūdano līkumu dēļ…šogad pilnīgi iespējams, ka viņu aerodinamiskie rādītāji ir labāki pat nekā Mercedesiem…. ātrie līkumi vienmēr ir bijuši Red Bull lauciņš, to uzsver par speciālisti…..

  15. …p.s. riepu darbība tāpēc jau ir riepu darbība, ka tā VISVAIRĀK izpaužas līkumos..no riepu darbības atkarīga formulas stabilitāte līkumos…tici man , ja F1 būtu dragreiss – Red Bulli viņiem līdzi neturētu…ja pirmajā pēcstarta un vēlāk pēcboksu nogrieznī Ferrari izskatās pat ļoti labi , tad riepu darbības otrajās fāzēs attiecībā pret konkurentiem sākas problēmas….tajos brīžos pat ar neapbruņotu aci varēja redzēt, Ferrari nestabilitāti līkumos, kuros pirmajā darbības fāzē negāja sliktāk par konkurentiem… jo prasīgāki līkumi , jo vairāk uz to atsaucas arī riepu darbība Vermin….tas tā nav, ka komanda zaudēs visos sektoros bez izņēmuma, ja šiem būs problēmas ar riepām..viņi zaudēs tajos, kuros būs tie ,,prasīgākie,, līkumi…..pēc Austrālijasun arī otrā posma Ferrari paši pat atzina, ka šiem ir pamatīgas problēmas ar mīkstākajiem sastāviem, taču arī tur viņi nezaudēja visos sektoros kā vienā…. un japiemin , ka tie ar kuriem spēkojās Ferrari bija Red Bull , nevis Mercedes….tāka te atšķirība ir vēl lielāka…. Red Bull nav tas pats kas Mercedes…loģiski , ka viņi šur tur bija ātrāki par Red Bull..arī iepriekšējos posmos tā bija….kā jau teicu , pat pie visām problēmām viņi ir otrā labākā komanda čempionātā…ko t tu brīnies, ka šie kādā no sektoriem pārspēja red bull, ja pat tajos posmos, kad Ferrari atzina savas problēmas, viņi arī šur tur pārspēja Red Bull… comoon Vermin ….līkumos ir svarīga gan aerodinamika, gan riepu darba stadija konkrētā brīdī….saliekot kopā Red Bull piemērotību līkumiem un Ferrari piemērotību ātrumā – spēki tā arī sadalījās…