Makss Verstapens uzrādīja ātrāko apļa laiku otrajā un noslēdzošajā Barselonas testu dienā. “Renault” dzinēju piegādātās testēja jauno jaudas agregāta versiju, kas demonstrē ļoti labus rādītājus un Verstapens ar mīkstā sastāva riepām spēja uzrādīt rezultātu 1m23.267s. Aiz holandieša palika “McLaren” testu pilots Stofels Vandūrns, bet trešo rezultātu uzrādīja Paskāls Verleins, kurš “Mercedes” komandā pēdējā dienā aizvietoja Estebanu Okonu.
Testi Barselonā – 2.diena
| V | Pilots | Komanda | Laiks | Atst. | Apļi |
| 1 | Max Verstappen | Red Bull | 1:23.267 | 118 | |
| 2 | Stoffel Vandoorne | McLaren | 1:24.006 | 0.739 | 108 |
| 3 | Pascal Wehrlein | Mercedes | 1:24.145 | 0.878 | 133 |
| 4 | Esteban Gutierrez | Haas | 1:24.592 | 1.325 | 105 |
| 5 | Antonio Fuoco | Ferrari | 1:24.720 | 1.453 | 118 |
| 6 | Daniil Kvyat | Toro Rosso | 1:24.737 | 1.470 | 116 |
| 7 | Alfonso Celis | Force India | 1:25.016 | 1.749 | 103 |
| 8 | Kevin Magnussen | Renault | 1:25.133 | 1.866 | 122 |
| 9 | Felipe Massa | Williams | 1:27.167 | 3.900 | 94 |
| 10 | Jordan King | Manor | 1:27.615 | 4.348 | 91 |
Luisa Hamiltona un Niko Rosberga avārija Spānijas GP izcīņā ir parādījušas ‘jauno Rosbergu’, uzskata vairāki F1 eksperti. Ja iepriekš Luiss Hamiltons varēja paļauties uz sava komandas biedra krietni piekāpīgāko raksturu un uzvedību trasē, tad šajā sezonā Rosbergs ir ieguvis uzvarētāja īpašības un nedomā atdot ne centimetra trases savam komandas biedram. Arī “Mercedes” boss Nikijs Lauda paziņoja, ka 70% vainas jāuzņemas Hamiltonam, bet 30% Rosbergam, tomēr austrietis atzīmē, ka Rosbergs aizsargājis savu pozīciju ļoti agresīvi. Tostarp vācu TV eksperts un bijušais F1 pilots Kristians Daners un britu ex-F1 pilots un TV komentētājs Martins Brandls atbildību par sadursmi sadala vienlīdzīgi abiem. Brandls uzskata, ka sākotnējā incidenta fāzē Rosbergs bija aizņemts ar slēdžu pārslēgšanu uz stūres:
“Hamiltons bija šokā par zaudēto pozīciju un vēlējās to agūt pie pirmās izdevības. Niko bija aizņemts ar nepareizā dzinēja režīma pārslēgšanu un tāpēc aizsargājās tik agresīvi. Taču varbūt tas vienkārši ir ‘jaunais Niko’. Pirms diviem gadiem viņš būtu samierinājies ar otro vietu, tagad viņš ir kļuvis par īstu uzvarētāju.”
Jau nākamajā posmā Monako tiks testētas abas kokpita aizsardzības jaunākās versijas. “Red Bull“ turpinās sava ‘vējstikla’ uzlabojumu testus, bet “Ferrari” savas ‘Halo’ versijas testus. FIA vēlas kokpita aizsardzības sistēmu ieviest jau no 2017.gada un tas nozīmē visai intensīvus testus, lai visas komandas pagūtu sistēmu ieprojektēt jaunajos modeļos. “Williams” komandas tehniskais vadītājs Pats Simonds atzīmēja, ka jau šobrīd ir par vēlu runāt par tādu detaļu, kurai ir tika milzīga ietekme uz kopējo aerodinamiku. Itāļu prese ziņo, ka “Ferrari” uzlabotā ‘Halo’ versija vairs nav veidota no tērauda un oglekļa šķiedras, bet gan no titāna un tādejādi izskatās daudz elegantāk. Abi varianti tiks testēti Monako pirmajos treniņos ceturtdien.


