Makss Verstapens uzrādīja ātrāko apļa laiku otrajā un noslēdzošajā Barselonas testu dienā. “Renault” dzinēju piegādātās testēja jauno jaudas agregāta versiju, kas demonstrē ļoti labus rādītājus un Verstapens ar mīkstā sastāva riepām spēja uzrādīt rezultātu 1m23.267s. Aiz holandieša palika “McLaren” testu pilots Stofels Vandūrns, bet trešo rezultātu uzrādīja Paskāls Verleins, kurš “Mercedes” komandā pēdējā dienā aizvietoja Estebanu Okonu.
Testi Barselonā – 2.diena
V | Pilots | Komanda | Laiks | Atst. | Apļi |
1 | Max Verstappen | Red Bull | 1:23.267 | 118 | |
2 | Stoffel Vandoorne | McLaren | 1:24.006 | 0.739 | 108 |
3 | Pascal Wehrlein | Mercedes | 1:24.145 | 0.878 | 133 |
4 | Esteban Gutierrez | Haas | 1:24.592 | 1.325 | 105 |
5 | Antonio Fuoco | Ferrari | 1:24.720 | 1.453 | 118 |
6 | Daniil Kvyat | Toro Rosso | 1:24.737 | 1.470 | 116 |
7 | Alfonso Celis | Force India | 1:25.016 | 1.749 | 103 |
8 | Kevin Magnussen | Renault | 1:25.133 | 1.866 | 122 |
9 | Felipe Massa | Williams | 1:27.167 | 3.900 | 94 |
10 | Jordan King | Manor | 1:27.615 | 4.348 | 91 |
Luisa Hamiltona un Niko Rosberga avārija Spānijas GP izcīņā ir parādījušas ‘jauno Rosbergu’, uzskata vairāki F1 eksperti. Ja iepriekš Luiss Hamiltons varēja paļauties uz sava komandas biedra krietni piekāpīgāko raksturu un uzvedību trasē, tad šajā sezonā Rosbergs ir ieguvis uzvarētāja īpašības un nedomā atdot ne centimetra trases savam komandas biedram. Arī “Mercedes” boss Nikijs Lauda paziņoja, ka 70% vainas jāuzņemas Hamiltonam, bet 30% Rosbergam, tomēr austrietis atzīmē, ka Rosbergs aizsargājis savu pozīciju ļoti agresīvi. Tostarp vācu TV eksperts un bijušais F1 pilots Kristians Daners un britu ex-F1 pilots un TV komentētājs Martins Brandls atbildību par sadursmi sadala vienlīdzīgi abiem. Brandls uzskata, ka sākotnējā incidenta fāzē Rosbergs bija aizņemts ar slēdžu pārslēgšanu uz stūres:
“Hamiltons bija šokā par zaudēto pozīciju un vēlējās to agūt pie pirmās izdevības. Niko bija aizņemts ar nepareizā dzinēja režīma pārslēgšanu un tāpēc aizsargājās tik agresīvi. Taču varbūt tas vienkārši ir ‘jaunais Niko’. Pirms diviem gadiem viņš būtu samierinājies ar otro vietu, tagad viņš ir kļuvis par īstu uzvarētāju.”
Jau nākamajā posmā Monako tiks testētas abas kokpita aizsardzības jaunākās versijas. “Red Bull“ turpinās sava ‘vējstikla’ uzlabojumu testus, bet “Ferrari” savas ‘Halo’ versijas testus. FIA vēlas kokpita aizsardzības sistēmu ieviest jau no 2017.gada un tas nozīmē visai intensīvus testus, lai visas komandas pagūtu sistēmu ieprojektēt jaunajos modeļos. “Williams” komandas tehniskais vadītājs Pats Simonds atzīmēja, ka jau šobrīd ir par vēlu runāt par tādu detaļu, kurai ir tika milzīga ietekme uz kopējo aerodinamiku. Itāļu prese ziņo, ka “Ferrari” uzlabotā ‘Halo’ versija vairs nav veidota no tērauda un oglekļa šķiedras, bet gan no titāna un tādejādi izskatās daudz elegantāk. Abi varianti tiks testēti Monako pirmajos treniņos ceturtdien.
Ir vajadzīgs kāds trešais, kas šo strīdu starp Ham un Ros izbeigtu. Balsoju, lai tas būtu Maxis! 🙂 Abiem meršiem jau pārāk sakāpis galvā, ja Ros var tā teikt, ka uzvara jau bija viņa.
vispār jau ir sens teiciens, pēc vispārējā parauga (template angliski) –
‘Kur divi {izkrāso_pats}, tur trešais lieks’ 😛
Bet pats galvenais citāts šajā sakārā nāk no Fetela(daudzas reizes dzirdēts pagājušajā sezonā): “We should keep our feets on the ground!” 🙂 Šis ir Rosberga gads, grozies kā gribi.
tas, IMHO, bija iesākušās ‘kritikas’ sakarā pret Ferrari. Fakc ir, ka progress ir manāms, tikai kā daudzi jau minēja starpsezonā – meŗši arī nesēž, rokas zem pakaļām sabāzuši.
Ļaujiet tīmam kā tādam (un Arrivabenem kā tīma bosam) strādāt, tāda bija Zeba morāle.
..nedomāju, ka pēc šāda incidenta par pilotiem būtu jāsaka – ,,skāpis galvā,, …vispār jau Ros un Ham kā komandas biedri cīnoties par tituliem diezgan reti trasē šitik pamatīgi pievāra kopējus mēslus…ko tad teikt par Sennu un Prostu , vai Petersonu un Andreti?? arī Wēbers ar Fetelu reiz pievārīja ziepes…tas nav nekas neparasts īpaši cīņā par uzvarām…galvā nemaz nav jāsakāpj – tās ir sacīkstes……
Ir jauna infa, kas nevar neiepriecināt Feiku, Verminu, Austinu un Jorenu! 😮
http://www.bbc.com/sport/formula1/36324249
Red Bull expect consistent challenge after Renault engine test.
Renault sources had predicted a performance improvement of 0.4-0.5 seconds a lap from the development.
The extra power should put Red Bull at Ferrari’s level at all tracks. 😉
The new power unit is about 30bhp more powerful thanks to a redesign of the combustion of the internal combustion engine, adopting a clever new technology pioneered by Mercedes when turbo hybrid engines were introduced in 2014.
The power boost will still leave the Renault – which in the Red Bull is badged after a sponsor – short of the Mercedes and Ferrari engines, which are reputed to be about 50bhp more powerful than the engine Renault have raced so far this year.
But in combination with the excellence of the Red Bull chassis – widely regarded as the second best on the grid after Mercedes – it should be enough to reduce the gap to Ferrari to virtually nothing. 😛
tavs dārgais Vutāns nepiekritīs ka Renualt motora jaudas uzlabojumi nesīs rezultātu. galvenais esot riepas. i’ pie uzrāviena, i’ pie top-spīda. tā vismaz lašara pirms 2 nedēļām teica.
tūlīt teiks ka neko tādu nav teicis 🙂
Plūģis šodien tik sparīgi meklē kašķi. 😀 Sāka ar Feteļa 😛 apcelšanu un nu ķeras arī Edgaram pie rīkles. Laikam tu šodien nebiji saulē, nenosauļojies un neuzņēmi daudz pozitīvu emociju? Žēl man tevis, Plūģi. 🙂
Feik… putniņ – teikumos ir arī pieturzīmes, kas reizēm arī atdala dažādas domas….vispirms izlasi uzmanīgi , pirms citē kāda vārdus…loģiski ka neko tādu neesmu teicis… loģiski ka Tavu iemīļoto top speedu un uzrāvienu ietekmē motors…riepas ietekmē sacīkšu tempu…āksts gatavais… ar dzinēja uzlabojumiem tu iegūsi , bet ne pietiekami, ja sacīkšu tempu ,,bremzēs,, riepas…. un vispār pričom tu šito kabini pie Red Bull ?? – šie nav problēmu ar riepu nodilumiem..loģiski ka būs tuvāk līderiem ar dzinēja uzlabojumiem… izstudē vispirms ,par ko atbild dzinējs, un ko ietekmē riepas , un tad nāc ,,sarunāties,, …citēs vēl te citu vārdus – tikai no savas izpratnes puses…. Tevi mācīt un mācīt vēl…
pfff,… lai es ar tevi runātu? nu nē. tas ir tas pats kas miskasti laizīt.
vienkārši atgādināju kādu biļļkaku tu teici motoru jaudas sakarā.
..tā i domāju , ka ķersies pie rīkles – tikai drebošām rokām 😀 …stiep manu sacīto šurp – paanalizēsim – pienāksies Tev pastāvēt pie tāfeles….bēguļos te starp priedēm turp un šurp…
…Plūģi – uzliec savam traktoram lisas riepas un izvelc zapiņu no purva – jutīsi atšķirību , ka maz ko tev dos tavs Power Speed, un savukārt ko dotu, ja būtu konstanta saķere ar segumu…tas tā – tēlaini runājot….diezvai gan principu saprati 😀 – par smagu informācija :D….
es taču teicu ka ar tevi pa F1 nerunāju. kas orānam atkal nepielēca?
Plūģis kā zaķis – izlec visu acu priekšā, fiksi atstāj savu “spiriņu” un atkal laižās lapās. 😀
..tāda informācija ,kas šiem neiet pie sirds – ir pupu mizas…meli.. 😀 ..tā nevar būt 😀
interesanti – dažas klaču lapas apgalvo, ka kkāds Honda-s funkcionārs esot stāstījīs ‘presei’ Barselonā, ka Honda ne gribot, ne arī varot piegādāt vēl kādam tīmam endžinus nākamgad.
tas būtu Lielā Lunāra efekts, vai tiešām japi pārskatījuši savu pozīciju, vai arī iepriekš publicētais storijs par abpusēju gribēšanu STR un Honda starpā bija vienkāŗši preses pīle..? Jeb pīle ir šodienējā klača –
“We are not happy,” Yusuke Hasegawa told Autosport. “We understand we need to supply multiple teams. We have to contribute to the F1 society… currently Ferrari and Mercedes are providing to four teams and we are only one.
“We are not controlled by FIA to select a team so as a regulation point of view, I don’t think it’s a very good thing,” he added. “Our performance isn’t high enough to have more conversations from other teams. So we need to wait to see what happens on June 1.”
Interesanti jau nu tas ir nudien – ne reizi vien Honda ir teikuši ka grib vēl kādu tīmu apgādāt, bet katru reizi Lielais Lunārs uzrodas no zila gaisa un saka – ņefiga! – mums ir exluzīvs līgums, un ja arī, tad tikai pēc tam kad mēs – McLaren/Honda kļūsim par čempioniem. un kas inčīgi – Smaidīgais Ēriks nemaz vairs nav smaidīgs un ja LL nav klāt, tad šis diezgan strupā manierē afišē LL viedokli, tāds kā Mazais Lunārs iztaisījies.
Neliels ieskats tajā, ko grib un ko negrib Honda:
http://www.f1news.ru/news/f1-112353.html
До 15 мая все производители должны уведомить федерацию о контрактах с командами. Если у какой-то команды не будет контракта, 1 июня FIA назначит поставщика, и этим поставщиком будет Honda, поскольку пока в 2017-м у них только один клиент. Вероятность такого развития событий невелика, но в Honda не хотели бы реализации такого сценария.
Юсуке Хасэгава: «Нас не вполне устраивает эта ситуация. Мы понимаем, что должны поддержать сообщество Формулы 1 и поставлять моторы нескольким командам, ведь у Mercedes и Ferrari по четыре клиента, а у нас только один, но это не вполне верно, когда клиентская команда назначается FIA.
К сожалению, пока наши моторы недостаточно конкурентоспособны, чтобы команды сами обращались к нам с просьбами о поставках, так что нам остаётся только ждать того, что случится 1 июня.
Если FIA назначит поставщика, это ещё не значит, что контракт будет подписан автоматически. Прежде стороны должны согласовать ряд условий, в том числе стоимость».
vai nav interesanti, ka tas Lunārs savā dzīvē ir novedis savas komandas līdz tituliem?? .tā tam būs būt – leģendas vai nu ienīst, vai dievina….
nja, var jau tā teikt, BET kur tas Lunārs ir novedis savu dzīvi?
a kur ta novedis Agri?? pa miskastēm tak nerakņājas 😀 …katram pienāk brīdis atbrīvot vietu , tāpat kā tāds pienāca Ņūvijam… a ko Deniss – pilnvaru joprojām daudz komandā…. soli pa solim komandas darbs iet uz priekšu….
tikai nez kāpēc NEVIENS viņu necieš?
plus – nez vai Tu īsti saproti kāpēc mēs Ronu Denisu saucam par Lielo Lunāru. Viņš nav nekāds ”tas Lunārs”, Viņš ir ”Lielais Lunārs”. Izlasi Herberta Velsa Ceļojums uz Mēnesi – First Men in the Moon, tad varbūt pieleks, cerams. Kautgan šaubos
lielais vai mazais, bet tomēr Lunārs…tas jau izsaka visu (no jūsu pozīcijām raugoties) ..es ļoti labi zinu dažu labu attieksmi pret Lielo Lunāru…tas izsaka visu…
nu ja, tā jau arī domāju, Beztolks
Agri – nevis neviens , bet gan tikai daļa…tāpat kā šai saitā….nepārspīlē. ok??
protams, ka preses pīle, uz ko daudzi arī uzķērās… Honda maziem solīšiem iet attīstībā uz priekšu , un šiem vēl viss priekšā…ieskriesies agri vai vēlu…viņiem par katru cenu nav vajadzīgs vēl kāds.. Mclaren ar to ir bijusi īpaša visos laikos, ka nebaidās riskēt… tā viņi attīstīja Tag dzinējus Laudas un Prosta laikos (no nulles) ..un attīstībā veda arī Mercedes dzinējus 90 gadu vidū…arī toreiz spekulēja uz to , kādi Mclaren ir muļķi un lūzeri…gluži kā tagad….nekā tamlīdzīga – darbs, darbs un vēlreiz darbs……žēl ka fani ne no kā nemācās, īpaši no pagātnes……
tāpēc, ka daži labi kā Vermins vai kautkāds tur Feiks (un vēl pārītis fanu) šo necieš – dzīve ir norakstāma un viņam noteikti par to būtu jāuztraucas 😀
un vēl kas man patīk ir ka Red Bull ār čipping, čipping un nemanot ir turpat uz astes Ferrari kas taisījās iedzīt un kauties par uzvarām ar Merc. Tagad nupat nāksies skatīties ka tik vēl arī Red Bull nav priekšā. Un visticamāk ka ir! It īpaši tikko dabūs jauno Tag Heuer spēka vienību abās mašīnās asap.
Agri, ja tas notiks (vēlams jau Monako GP), tad es to nosvinēšu ne pa jokam. 😀
es arī. un pat būs viena alga vai Dans vai Max
“jaunais Rosbergs” Spānijas GP divcīņā ar Luisu ne pavisam nav paticis Žakam Vilinēvam:
Villeneuve: Rosberg’s move was ‘100 percent wrong’ in Spain.
http://www.espn.co.uk/f1/story/_/id/15625561/nico-rosberg-move-was-100-percent-wrong-mercedes-collision-spanish-gp-jacques-villeneuve
The stewards ruled that it was a racing incident, but Villeneuve is in no doubt as to who should be blamed.
“You never saw it in the ’80s because they’d kill each other. Now the drivers think they are in a video game,” Villeneuve told the Mirror.
“It’s the one thing you never do. You can ask if Lewis should have been so aggressive but if you want to blame someone it’s 100 percent Nico. He moved when Lewis had already made his move. You don’t do that, it’s why there is a rule in place It’s the most dangerous thing you can do in racing – and the unfairest.
“From that point of view he was 100 per cent wrong.”
Ja mūsu Austins nebūtu tik dedzīgi apvainojis tajā sadursmē Luisu, tad es nebūtu vairs cilājis šo tēmu, bet Austins nerimās pat pēc vairākām dienām. Žaka komentārs kā “auksta duša” varētu atvēsināt Austina sakarsušo prātu. 🙂
Žakam taisnība par ROS ceļa nogrizšanu HAM, citiem taisnība par HAM iestūrēšanu iekš ROS lai šo paķertu līdzi. Kam lielāka taisnība? Edijam Irvainam, jo viņš neko nav komentējis šai sakarā
…klausīties citus ir muļķīgi.. acis ir?? prāts ir??? – ņem , analizē….