“Renault” komandas vadītājs Sirils Abitebuls paziņojis, ka nav izslēgts, ka komandas nākamās sezonas sastāvā varētu palikt pašreizējie tās braucēji Kevins Magnusens un Džolions Palmers, tomēr ilgtermiņa plānā esot nepieciešams izaudzināt savu ‘Sebastianu Fetelu’. Abitebuls uzsver, ka abi braucēji paveikuši lielisku darbu mašīnas attīstībā, neraugoties uz to, ka atgriešanās sezona ir ļoti sarežģīta. Ja ilgāku laiku starp potenciālajiem komandas braucējiem nākamsezon tiek minēti arī Serhio Peress, Valteri Botass, Estebans Okons un Sergejs Sirotkins.

“Haas” komandas vadītājs Gustavs Steiners ir pārliecināts, ka vairs ilgi nekavēsies ar sastāva nosaukšanu nākamai sezonai, pat tādā gadījumā, ja tas nozīmētu izstāšanos no cīņas par kādu pieredzējušāku braucēju. Tas domas komandai stabilitāti un vieglāku koncentrēšanos 2017. gada spēkrata pielāgošanai. Steiners uzver, ka sastāvs, visticamāk, tiks nosaukts pēc Itālijas GP izcīņas. Romēna Grožāna vieta pagaidām izskatās samērā droša, taču uz otrā braucēja vietu pagaidām galvenie konkurenti ir Estebans Gutjeress un GP3 zvaigzne Šarls Leklerks.

Indonēzijas naftas uzņēmums “Pertamina” nolēmis pārtraukt līgumsaistības ar “Manor” komandu pēc tam, kad tā nomainīja pamatsastāva braucēju Rio Harjanto pret Estebanu Okonu. “Manor” vienība piedāvājusi “Pertamina” jaunu sponsorēšanas līgumu, tomēr tā kā vairs sacīkstēs neredzēsim nevienu Indonēzijas braucēju, šis piedāvājums tika noraidīts. Par dalību 12 posmos Harjanto atbalstītāji “Manor” vienībai samaksājuši 7.5 miljonus EUR, kas nozīmē, ka, neskaitot testus un kvalifikāciju, katrs Harjanto veiktais sacīkšu aplis investoriem izmaksājis vairāk kā 12 tūkstošus EUR.