Niko Rosbergs jau šajā nedēļas nogalē Meksikā var kļūt par šīs sezonas Formula 1 čempionu. Luiss Hamiltons izcīnīja uzvaru Ostinā, tomēr 26 punktu pārsvars joprojām ir Rosbergam ir pietiekams, lai Hamiltona izstāšanās gadījumā un vācieša uzvaras gadījumā priekšlaicīgi tiktu noskaidrots 2016.gada čempions. “Mercedes” komandas boss Toto Volfs ir atzinis, ka Rosberga situācija nav nemaz tik vienkārša – cīnoties par uzvaru, Rosbergs riskē netikt līdz finišam un viņa izstāšanās apgrieztu čempionātu kājām gaisā uz pašiem pēdējiem posmiem.

“Protams, es esmu aizdomājies par iespēju izcīnīt tiulu jau Meksikā,” paziņoja Rosbergs. “Formulā 1 nevar neko prognozēt un droši sagaidīt. Ja sāc prātot, ka darbs jau padarīts, tad cīņa ir zaudēta vēl pirms tās beigām. Tāpēc es joprojām dodos uz katru posmu ar vienu mērķi – uzvarēt!”


“F1LV

“Haas” komanda apsver mainīt bremžu piegādātāju pēc tam, kad arī ASV GP laikā kārtējo reizi komanda saskārās ar bremžu problēmām. Estebans Gutjeress izstājās sacīkstes laikā un “Brembo” ir solījis pilnu izmeklēšanu, kāpēc notikusi problēma. Kamēr “Brembo” veic izmeklēšanu, “Haas” komanda ir gatava testēt “Carbon Industries” bremžu sistēmu, lai redzētu vai tas uzlabo situāciju. Jāpiebilst, ka Gutjeresa māju posmā Meksikā “Haas” komanda joprojām startēs ar “Brembo” bremžu sistēmu.


Daņila Kvjats nav uzrādījis pietiekami labus rezultātus 2016.gada sezonā, lai paliktu “Toro Rosso” vienībā arī uz nākamo gadu, uzskata 1997.gada čempions Žaks Vilnēvs, kurš ir franču in itāļu TV eksperts Formula 1 sacīkstēs. Pēc Vilnēva domām “Red Bull“ lēmums saglabāt Kvjatam vietu komandā nebija balstīts uz rezultātiem. Kopš pārcelšanās uz “Toro Rosso” Kvjats ir izcīnījis 4 čempionāta punktus, kamēr viņa komandas biedrs Karloss Sainss guvis 34 punktus.

“Tas bija pārsteidzošs lēmums, jo viņa rezultāti nebija pietiekami, lai paliktu F1, taču acīmredzot komanda redzēja viņa sniegumā kādu potenciālu,” skaidroja Vilnēvs. “Es arī neredzu nekādu progresu kopš atgriešanās “Toro Rosso”. Varbūt viņš ir superizcils mašīnas attīstīšanā? Mēs nezinām iemeslus viņa palikšanai F1.”

13 KOMENTĀRI

    • ne-lūzerim specijāli, no http://www.formula1.com/en/results.html/2016/drivers.html:

      2016 Driver Standings
      Pos Driver Nationality Car Pts
      1 Nico Rosberg GER Mercedes 331
      2 Lewis Hamilton GBR Mercedes 305
      3 Daniel Ricciardo AUS Red Bull Racing TAG Heuer 227
      4 Sebastian Vettel GER Ferrari 177
      5 Kimi Räikkönen FIN Ferrari 170
      6 Max Verstappen NED Red Bull Racing TAG Heuer 165
      7 Sergio Perez MEX Force India Mercedes 84
      8 Valtteri Bottas FIN Williams Mercedes 81
      9 Nico Hulkenberg GER Force India Mercedes 54
      10 Fernando Alonso ESP McLaren Honda 52
      11 Felipe Massa BRA Williams Mercedes 49
      12 Carlos Sainz ESP Toro Rosso Ferrari 38
      13 Romain Grosjean FRA Haas Ferrari 29
      14 Daniil Kvyat RUS Toro Rosso Ferrari 25
      15 Jenson Button GBR McLaren Honda 21
      16 Kevin Magnussen DEN Renault 7
      17 Jolyon Palmer GBR Renault 1
      18 Pascal Wehrlein GER MRT Mercedes 1
      19 Stoffel Vandoorne BEL McLaren Honda 1
      20 Esteban Gutierrez MEX Haas Ferrari 0
      21 Marcus Ericsson SWE Sauber Ferrari 0
      22 Felipe Nasr BRA Sauber Ferrari 0
      23 Rio Haryanto INA MRT Mercedes 0
      24 Esteban Ocon FRA MRT Mercedes 0

      • ….atnāca, piespļāva un aizgāja… tas tāds mājiens šī portāla darbiniekiem 😉 ..būtu laiks kautko darīt šādu Feiku ziņā…
        ..ja atbalsts, tad atbalsts līdz galam Austin … 😀 ….

      • kā jaunākā Lendgon-versa mūvī (Inferno), ikurāt –

        CERCA TROVA

        (tas renesanses laika ‘latīņu’ mēlē) –

        Meklē, Un Tu Atradīsi 😛

      • protams, ka tabulas iekš F1.com atradu. vienkārši pēc tik ilgas prombūtnes no FormulasViencilindramopēds likās patriotiskāk izmantot .lv portālu.

        starp citu, ko cilvēki runā par tiem solītajiem 1000 Zs un platajām tupelēm uz formulām? ir cerība?

      • mehāniskās saķeres īpatsvara palielinājums attiecībā pret ‘aerodinamisko’ (downforce) ir krietna lieta, mansdomāt.

        1000-lopu dzinēji, protams, arī būtu krietni, bet IMHO tos mums apritē neieraudzīt. Ne tie laiki vairs.

        jau senie romnieki zināja: ‘Tempora mutantur, nos et mutamur in illis’

        *Laiki Mainās, Un Mēs Maināmies Tiem Līdzi*

  1. Žaks Muzikants kārtējo reizi neizmantoja iespēju paklusēt-pašu tak izmeta no F-1 kā kaķi no pienotavas,pie tam Sauber tīmu šis caurkritušais komponists pat ar piemaksu no savas puses nebija vajadzīgs! 🙂 Tagad lielais experts-kritizētājs atradies. 🙂
    Bet par Kvjatu runājot tad tā tas arī ir: izsmēlis sevi tā arī tolkam nepierādot savu varējumu……

    p.s. kurš būs nākamais krievs iekš F-1?

  2. ..kā jau Aldis šodien minēja – dzeltenā prese pat netaisījās atspoguļot pilnu interviju ar Vilnēvu… pagrāba tikai pašu interesantāko ( bez tās vietas, kura šai rakstā izcelta trekniem burtiem)….tāka nemaz tik traki neizteicās … Vilnēvs tāpat kā Irvains ir pļāpa, taču reizēm šī haotiskā pļāpāšana nav vis tukša skaņa…kā nekā tomēr bijušais pilots – apzin vinu f1 specifiku, tāpēc arī saprot, ka tur ir bišku kautkas vairāk vērā ņemams ,kā tikai punktu daudzums šosezon… protams nabaga Žakam neraugoties uz to, ka viņš ir iekš F1 gaiteņiem un ,,informācijas plūsmas zonā,, , tomēr dzīvē nav paveicies, jo šķiet viņš vispār nezina kas ir dators un neprot ar to apieties, tāpēc neko nav dzirdējis par versijām , ko te nesen izspļāva Fans – naudas ietekmi ….par to nekas nav pat minēts, bet pie mums visu zina labāk 😀 .. vienīgi Vilnēvam galīgi nepiekrītu tajā par Kvjata rezultātiem šosezon iekš Toro Rosso… tas jau uzreiz bija skaidrs , ka Kvjatam šī sezona ir norakstāma viena iemesla dēļ – šāda pazemināšana amatā bez sekām nepaliek…pat ar smalkām psiholoģiskām spēlītēm piloti cīņās ietekmē viens otru – kur nu vēl runāt par šādiem psiholoģiskajiem ,,triecieniem,, ….tāpēc neko arī vairs no Kvjata šosezon negaidīju..tas tikai normāli…. nākamgad – tad jau sāksies jauna lappuse….