Bernijs Eklstons atklājis, ka Singapūras GP organizatori vairs nevēlas rīkot F1 līmeņa sacensības, tai pašā laikā paužot neizpratni par šādu lēmumu. “Jā, sacīkšu rīkošana tur maksā daudz, tomēr jānovērtē tas, ko mēs esam panākuši. Arī mēs viņiem esam dāvājuši daudz līdzekļu un Singapūra vairs nav tikai lidosta, kur nolaisties pirms doties tālāk. Viņi jūtas savu mērķi sasnieguši.“
Pavisam drīz no kalendāra pazudīs vēl viena Dienvidāzijas trase – Sepanga, jo Malaizijas kultūras un tūrisma ministrs norādījis, ka pēc līguma beigām 2018. gadā, tas netiks pagarināts, jo 1 posma rīkošana izmaksā 97 miljonus USD, kas ir 10 reižu vairāk kā 1999. gadā, kad sacīkstes Kualalumpurā notika pirmoreiz. Eklstons arī nenoliedz, ka šobrīd riska zonā atrodas Kanādas, Brazīlijas un Vācijas GP izcīņas.
86 gadus vecais britu miljardieris norādījis arī to, ka labprāt mainītu nedēļas nogales formātu, esošo sistēmu aizvietojot ar divām aptuveni 40 minūšu ilgām sacīkstēm vienā nedēļas nogalē, sekojot vairāku junioru sēriju un salonautomobiļu čempionātu piemēram.
Kā galveno iemeslu Eklstons min faktu, ka mūsdienās cilvēki spēj noturēt uzmanību uz vienu nodarbi ļoti īsu laiku, turklāt Brazīlijas GP, kas saņēma daudz pozitīvu atsauksmju, laikapstākļu dēļ faktiski iekļāvās šai formātā ar diviem startiem. Pirmais brauciens tiktu izmantots, lai noteiktu starta kārtību otrajam, kur braucēji cīnītos par punktiem un uzvaru, bet pauze pa vidu tiktu izmantota, lai intervētu braucējus.
Eklstons arī aicinājis pārdomāt čempionāta noteikumus, lai braucēji tiktu mudināti cīņai savā starpā. “Protams, viņiem nevajag apzināti radīt kontaktus, bet pat, ja kas tāds notiek, tam nevajadzētu būt izšķirošam. Es ik pa laikam prātoju, vai daži braucēji šeit ir lai sacenstos, vai vienkārši vizinātos ar F1 mašīnu.“



