“Suzuki” MotoGP komandas boss Davide Brivio paziņojis, ka komandai regulāri vajadzētu cīnīties par uzvarām 2017. gada sezonā, pēc labi aizvadītas 2016. gada sezonas. Tikai otrajā sezonā pēc atgriešanās pasaules motošosejas čempionātā “Suzuki” Lielbritānijas GP posmā Silverstonas trasē spēja gūt uzvaru, ko nodrošināja Maverika Vinjalesa pārliecinošais sniegums. Vinjaless arī guva 3 pjedestālus, kā arī izcīnīja ceturto vietu kopvērtējumā.
“Mērķis bija tikt tuvu “Ducati”, vēlāk “Yamaha” un “Honda” komandām. Mēs to izdarījām, mēs uzvarējām sacīksti, un ieguvām pjedestālus. Parasti mēs sākām sacīksti ar iespēju cīnīties. Nākamais solis ir būt regulāriem pretendentiem uz uzvaru,” stāsta Brivio. Šajā gadā “Suzuki” komandu pārstāvēs Andrea Janone un no Moto2 klases pārnākušais Alekss Rins.
Ungārijas Hungaroringa trase ir atklājusi plānus kļūt par MotoGP sacīkstes rīkotāju, sākot ar 2018. gada sezonu. Netālu no Budapeštas esošā trase tuvākajā laikā piedzīvos lielus rekonstrukcijas darbus. Pirms 2016. gada sezonas trasē tika veikta vecā seguma nomaiņa.
Rekonstrukcija paredzēta 3 kārtās. Pirmajā tiks veiktas nelielas izmaiņas dažos līkumos un trases drošības joslās, kā arī tiks izveidota jauna tribīne un TV komentētāju kabīnes. Otrajā kārtā paredzēts izbūvēt jaunu boksu ēka. Pēdējā kārtā trase tiks pie jauna apmeklētāju centra, muzeja un dažādām citām ēkām.
Trases izmaiņas tiks veiktas ar domu par MotoGP sacīkstes rīkošanu, par ko trases īpašniekiem jau ir bijušas sarunas ar Starptautisko motociklu federāciju jeb FIM. Jāpiemin, ka trasē divreiz ir rīkotas motošosejas Grand Prix sacensības – 1990. un 1992. gadā.
Britu motociklu ražotājs “Triumph” 2019. gadā pievienosies pasaules motošosejas čempionātam kā Moto2 dzinēju piegādātājs. “Triumph” aizstās “Honda” kompāniju, kura izlēmusi nepagarināt līgumu, kas beigsies 2018. gada sezonas izskaņā.
Moto2 tika radīts 2010. gadā, aizstājot 250cc klasi. Izmaiņas nāca ar japāņu kompānijas četru cilindru CBR 600RR dzinēju ieviešanu. Izdevums “Speedweek” ziņo, ka sākotnēji sarunas notikušas ar “MV Agusta”, taču pārāk lielo izmaksu dēļ Itālijas ražotājs nav piekritis.
Otra opcija bija “Triumph”, kas labprāt vēlējās pievienoties augstākā līmeņa čempionātam. kā rezultātā 2019. gadā Moto2 komandas izmantos trīs cilindru 750cc dzinēju, kas radīs aptuveni 160 zirgspēku lielu jaudu. Paredzams, ka darījums oficiāli tiks apstiprināts marta beigās, kad tiks aizvadīts pirmais sezonas posms.