Poļu autosportists Roberts Kubica šogad aizvadīs pilnvērtīgu sezonu pasaules izturības sacīkšu čempionātā “ByKolles” komandas sastāvā LMP1 klasē. Bijušais F1 braucējs jau aizvadīja testus aizvadītā gada novembrī un uzsver, ka rokas savainojums rallija sacensībās, kas pielika punktu F1 karjerai, nebūs traucēklis WEC mašīnā. Poļu autosportists startēs vienā ekipāžā ar Oliveru Vebu, kurš tajā startēja jau pērn. Ekipāžas trešā braucēja vārds vēl nav nosaukts.

Kopumā čempionātā šogad startēs 28 ekipāžas – 5 no tām LMGTE Am klasē, astoņas LMGTE Pro ieskaitē. Visplašākā pārstāvniecība vērojama LMP2 klasē, kur katrā posmā piedalīsies 10 komandas, bet vadošajā LMP1 klasē bez “ByKolles” startēs arī divas “Porsche” un divas “Toyota” ekipāžas, tomēr japāņi uz Lemānas 24 stundu braucienu ieradīsies ar trim mašīnām. Kopumā pasaules populārākajā izturības braucienā startēs 60 ekipāžas.

Markam Vēberam, kurš nu jau noslēdzis savu autosportista karjeru uzticēts Lemānas tiesneša pienākums, kas ietver arī Francijas karoga vicināšanu, lai simbolizētu brauciena startu. Vēbera vietā ar Hārtliju un Bernardu šogad startēs Ērls Bambers, kurš kopā ar Hilkenbergu un Tandī 2015. gadā kļuva par šī brauciena uzvarētāju.

Pats Tandī startēs otrā ekipāžā kopā ar Nīlu Janī un bijušo “Audi” braucēju Andrē Lotereru. Tikmēr “Toyota” komandā lielas izmainas nav notikušas: Buemi/Nakadžima/Deividsons turpinās sadabību, bet otra ekipāža uzticēta Kamui Kobajaši, Maikam Konvejam un Hosē Marijam Lopesam. Tikmēr Stefans Saracins Lemānas statu izbaudīs komandas trešajā mašīnā.

Vairākiem braucējiem gan saspringtais grafiks apgrūtinās iespēju apvienot WEC un Formula E čempionātus, tomēr izturības sacīkšu LMP1 klasē ierasti apgrozas ievērojami lielākas auditorijas un naudas summas tādēļ braucēju izvēle parasti ir nospiedoša pa labu WEC. Sezonas pirmais posms – 6 stundu sacīkstes Silverstounā – notiks 16. aprīlī, tomēr testi Moncā risināsies divas nedēļas pirms tām.