Pēc gadu gaitā medijiem klāstītām pieklājības frāzēm par “Honda” dzinēju attīstību, Fernando Alonso šodien ievērojami mainījis nostāju un atklāti kritizējis japāņu kompāniju, kuru ražoto jaudas agregātu dēļ komanda zaudē ievērojamu laiku taisnēs un zaudē daudz laika, cīnoties ar tehniskām ķibelēm.
“Nedomāju, ka īpaši zaudējam citām komandām uz šasijas rēķina. Mūsu vienīgā problēma – jaudas agregāts. Tam nav nedz izturības, nedz jaudas. Mēs esam par 30 kilometriem stundā lēnāki katrā taisnē, un tad, kad tu zaudē tik daudz, ir grūti sajust mašīnu. Viss liekas labi, bet tu nezini, kas notiks, kad sasniegsi konkurētspējīgu ātrumu,” skarbi secina divkārtējais pasaules čempions.
Alonso gan uzsver, ka situācija ir krietni labāka kā 2015. gadā, kad sadarbība ar “Honda” vienību tika uzsākta. “Iespējams, šogad ir lielāks sarūgtinājums, jo izmaiņas noteikumos pavēra cerību staru, ka spēsim izrāpties no bedres ar sūro darbu ziemas laikā. Mums vēl daudz priekšā. Esam liela komanda, kas iepriekš pierādījusi, ka prot uzvarēt.”
Spāņu braucējs arī norādījis, ka ir pilnīgi nepieņemami, ka ir bijis jāsaskaras ar tādām problēmām kā degvielas tvertnes nepilnības pirmajā dienā. Ar neliela humora pieskaņu Alonso gan norādījis, ka jaudas trūkuma dēļ vismaz 3. līkumā jūtas droši, kur pirms diviem gadiem piedzīvoja avāriju, kas liedza doties uz sezonas pirmo posmu Austrālijā.
Fernando Alonso: “Problēmu dēļ mums trūkst km un dati, turklāt taisnē mēs esam 30km/h lēnāki. Es sagaidu zibenīgu reakciju no komandas.” pic.twitter.com/5CgDocX2Ti
— Aldis Putniņš (@F1LV) March 8, 2017
Mazliet vēsturiskas ironijas – 1980-tajos, kad katrs zināja, ka tikai un vienīgi japāņu ražotās sadzīves preces ir tās krutākās (par to nešaubījās arī padomju cilvēks), bija pašsaprotami, ka Honda izstrādātais dzinējs plūc laurus jau 2. sezonā pēc ienākšanas F1. Par tālāko dominanci nemaz nerunāsim. Tagad, kad japāņu elektronikas produkti veikalu plauktos jau sen pilnībā zaudējuši savas pozīcijas Korejas, Ķīnas, kā arī Eiropas un ASV brendiem, šķiet tikai pašsaprotami, ka japāņu dzinējs 1.formulā stagnē un nīkuļo…
eļļas “kartera” ‘problēmas’ klātbūtne trases testos busido ceļa gājējiem nudie’ godu nedara
Nekā nezinu, tika solīts, ka viņš šogad ņems titulu 🙂 Solījumi jāpilda 😛
He,he,he-labāk nebūtu dzesējis maizes grieztuvi,bet gan sekojis sava uzvārda brāļa piemēram un gājis pensijā ! :DDD