Neraugoties uz pirms sezonas izskanējušo kritiku par apdzīšanas skaita samazināšanos, ko pastiprināja notikumi Austrālijas GP izcīņā, Valteri Botass uzskata, ka nevajag steigties notikumiem pa priekšu un šogad redzēsim ļoti aizraujošas cīņas, kur pozīciju maiņas nebūs retums.

“Mercedes” komandas jaunpienācējs nenoliedz, ka apdzīšanu skaits šogad, visticamāk, samazināsies, tomēr norāda, ka situācija katrā trasē jāvērtē atšķirīgi. “Trasēs, kur ir garas taisnes, būs interesanti, jo braukšana aizvējā šogad sniedz vairāk priekšrocību, kam papildus palīdzību piešķir DRS sistēma, kas pie šī gada aizmugurējo antispārnu specifikas darbojas ļoti labi.

Līdz ar to būs trases, kur apdzīšana nāks dabiski, bet būs tādas kā Barselona, kur tas būs ievērojami grūtāk. Austrālija drīzāk ietilpa otrajā kategorijā.” Pats Botass sacīkstes uzsāka trešajā pozīcijā, ko noturēja arī startā un Grand Prix laikā neveica nevienu apdzīšanu, kā arī netika apdzīts. “Šogad ir sarežģīti braukt tuvāk priekšā esošajam kā divu sekunžu robežās, jo saķere ar trasi ievērojami pasliktinās, līdz ar to ātruma starpībai jābūt diezgan ievērojamai, lai notiktu izmaiņas.

“F1LV

Botasa izteikumiem piekrīt arī viņa tautietis Kimi Raikonens. “Atpalicēju apdzīšana par apli, patiesību sakot, kļuvusi pat vienkāršāka. Protams, tas tādēļ, ka plaisa starp vadošajām komandām un konkurentiem ir ievērojama, tomēr līderu cīņās atstatumi vienmēr būs mazi un apdzīšana nekad nebūs viegla.

Ir pagājis tikai viens posms, turklāt trasē, kas ir tālu no normālas. Citur būs vieglāk, citur – grūtāk kā pērn. Apdzīšanu iespējamību tomēr pamatīgi ietekmē citi faktori – ātruma starpība un riepu nodilums,” piebilst Raikonens, kuram arī lielas cīņas Albertparka trasē nenācās aizvadīt.