Luiss Hamiltons pārvērtis savu vakardien izcīnīto pole position uzvarā arī sacīkstēs, kas tika uzsākta ar pusslapjajām riepām. Uz goda pjedestāla kāpa arī Sebastians Fetels un Makss Verstapens, kurš lieliski izmantoja drošības mašīnas periodu sacīkšu sākumā.

Visu priekšpusdienu Ķīnā lija spēcīgs lietus, kas tomēr īsi pirms sacensību starta mitējās un visi braucēji trasē devās ar pārejas laika riepām. Vienīgais, kurš riskēja ar sausā laika riepām bija Karloss Sainss.

Sacīkšu startā Sebastians Fetels nebija nostājies precīzi savā pozīcijā, bet gan nedaudz pa kreisi no tās, tomēr sodu nesaņēma. Startā viņam ar Hamiltonu cīkstēties neizdevās un tikai par mata tiesu noturēja aizmugurē esošo Botasu, kamēr Raikonens piekāpās Rikjardo.

Cīņā par vietu pirmā desmitnieka beigās Serhio Peress sadūrās ar Lensu Strolu, liekot jaunajam kanādietim izstāties, kas izsauca virtuālās drošības mašīnas periodu. Vairāki braucēji, tostarp Fetels, izmantoja šo brīdi, lai dotos boksos pēc  sausā laika riepām, lai gan trasē vēl bija peļķes.

Īsi pēc sacīkšu atsākšanās Džiovinaci izmainīja trajektoriju pēc trases pēdējā līkuma, lai izvairītos no kļūdas pieļāvušā komandas biedra Markusa Ēriksona, tomēr iebrauca peļķē, zaudēja kontroli pār savu formulu un piedzīvoja avāriju, kas lika trasē doties drošības mašīnai.

Boksos devās arī pārējie braucēji, kas bija izmantojuši šo laiku, lai iekrātu pārsvaru. Hamiltons noturēja pirmo vietu, viņam sekoja Rikjardo, Verstapens, Raikonens, Botass un Fetels. Botass gan pamanījās saslīdēt aiz drošības mašīnas un atkrita uz 12. vietu.

Sacīkstēm atsākoties, Verstapens apsteidza savu komandas biedru Rikjardo, kurš pamatīgi iekavēja “Ferrari” braucējus, kuru savstarpējā cīņā Fetels tika garām Raikonenam.

Problēmas mocīja “McLaren” – drīz vien boksos ar dzinēja problēmām devās Stofels Vandūrns, kamēr Alonso sacīkstes beidzās pusceļā, lai gan līdz tam spāņu veterāns pārsteidzoši brauca septītajā vietā.

Makss Verstapens savu pozīciju Fetelam zaudēja pēc kļūdas bremzējot, pēc kā devās boksos. Drīz vien viņam sekoja konkurenti. Tas gan lielas izmaiņas neieviesa un Verstapens atgriezās trasē, nosargājot savu trešo pozīciju.

Pēdējos apļos Daniels Rikjardo noķēra savu komandas biedru Maksu Verstapenu, sarīkojot pamatīgu šovu, tomēr apdzīšanai laika nepietika. Tikmēr Magnusens apsteidza Peresu un pakāpās uz astoto vietu, kamēr lielisku septīto vietu ieguva Karloss Sainss.

Līdz ar to kopvērtējumā starp Hamiltonu un Fetelu šobrīd ir līdzsvars. Nākamais posms jau pēc nedēļas Bahreinā.

Ķīnas GP rezultāti:


Sakarā ar drošības mašīnas došanos caur boksiem pēc Džiovinaci avārijas, katram braucējam rezultātos tai laikā pieskaitīti papildus 2 pitstopi.

17 KOMENTĀRI

  1. Ferrari stratēģija kārtējo reizi izgāzās kā veca sēta-nez ar ko domāja sarkano stratēģis kad iesauca pirmo reizi Sebu boksos? Ar ko domāja tas pats klauns kad Raiķim lika braukt līdz pēdējam ar vecām riepām tādejādi liedzot tam pacīnīties par trešo vietu? Murgs ne stratēģija!
    Izsaku līdzjūtību Diasa kunga slavinātājam-nu neizstājās puse no startējušajiem tāpēc Fernando netika ne pie viena xaļavnā punkteļa un aiz škrobes pats izstājās! 🙂 Bet nenokar degunu,Rihard….sezona tikai pašā sākumā….laiks ir vairāk kā pietiekami lai God.Alonso kungs varētu plūkt “čempiona” laurus! 🙂 Bet ja tomēr tev rodas sajūta,ka ar Diasu ir hanā tad iesaku intensīvāk fanot par Hamiltonu jo tev tak patīk fanot par stiprāko,vai ne,kažoka grozītāj? 🙂

    • Tev nav taisnība!
      Sarkanie īzgāzās tikai ar Kimi stratēģiju! Seba stratēģija kā reiz bija Ok!
      Zilā kalna Marta tak nestāvēja līdzās lai pateiktu, ka NĀKAMAJĀ aplī Džovanacī sašķaidīs savu formulu un brauks ārā SC.
      Līdz tam viss bija bumbās … Verstapens tak tieši tā pat brauca boksos un reāli daudz pozīcijas ieguva!

      • Tieši tā. Vienīgā piebilde – Verstapens ieguva pozīcijas tāpēc, ka slidenā trasē ir galvas tiesu pārāks par visiem pārējiem, Sebu ieskaitot.

  2. Te jāpiekrīt Velnam….Ferrarī tur laikam šefa dēls stratēģijas činī augša,ka vēl līdz šodienai šie mudās,bet cepuri nost Vettela priekšā par 2.vietu! Max maladec…smuki uzrāpās augšā! Kimī laikam pēdējais gads F1 🙂 bet nu sezona tikko sākusies… 🙂 Alonso…bez komentāriem!

    • Es jau nu gan tā nekoncentrētos uz kļūdām stratēģijā. Seba stratēgija bija pareiza, un varēja dot augļus, ja ne otrā drošibas mašina pie tam braucot caur boksiem, kas deva priekšrocības tiem, kas nebija nomainījuši. Tas nav paredzams. Par Kimi savukārt – ja gribi būt priekšā ir jāspēj konkurentu apdzīt trasē, kā to spēja Sebs. Beigās savukārt atkal vai nu ātrāks pitstops uz Soft vai vēlāks uz supersoft, kad ar svaigākiem supersoft bija jāspēj būt krietni ātrākam par jau krietni nobrauktiem suprersoft. Bet nebija jau tā ātruma.
      Jā un izkatās, ka apdrs-ošna ir kļuvusi krietni problemāiskāka – par cik līkumos var baukt krietni ātrāk un brezēšana punkts tasnes beigās ir stipri vēlāka, tā ātruma starpiba, ko dod drs vais nepietiek, lai viegli tiktu garām

      • vispār jau openwheeleru raceru aprindās ir tāds kā ‘ētikas kodekss’ spēkā – nemaisīties pa kājām tiem, kas ir manāmi ātrāki par pašu.

        gan jau grožānam šitais vēl atsauksies nākotnē, kad kādam būs jātiek garām.

      • Njā, tā epizode bija pazemojoša līdz smieklīgumam. No tās gan varēja skaidri redzēt, cik lielā attālumā priekšā braucošā formula maitā gaisu 🙂

  3. Mjā,par Maxu biju labākās domās-sabijies no Ķirzakas smaida tā ka pieraudāja pilnu rādio par mistisku atpalicēja traucējumu kuru pats nemaz noķert nebija spējīgs! Tagad droši vien(ja ir spējīgs sakarīgi spriest) sēž galvu nokāris un nožēlo visu dzirdēto žēlabu āriju. Vien vārd sakot puišelis……ar visiem no tā izejošiem gājieniem. Nožēlojami….