Pēc 28 gadu pārtraukuma “McLaren” komanda šogad atgriezīsies Indianapolisas 500 jūdžu braucienā. Fernando Alonso pārstāvēs “McLaren” komandu šajā sacīkstē un līdz ar to nepiedalīsies Monako GP izcīņā.
“Esmu sajūsmā par to, ka šogad kopā ar “McLaren”, “Honda” un “Andretti Autosport” startēšu Indy500 sacīkstē,” paziņoja Fernando Alonso. “Tā ir viena no slavenākajām pasaules sacīkstēm un ar to var sacensties tikai Lemānas 24 stundu sacīkste un Monako GP.”
Exited. I love RACING. I’m just a RACER. Indy 500 here we come!!! ??? #mclaren #honda #14 #f1 #indy pic.twitter.com/1LZ50FqSiC
— Fernando Alonso (@alo_oficial) April 12, 2017
Fernando Alonso Monako GP ir uzvarējis divreiz un vienreiz – 2007.gadā, tieši “McLaren” komandas sastāvā. “McLaren” vienība apliecināja, ka Alonso aizstājēju uz Monako GP tā apstiprinās tuvākajā laikā.
“Monako GP būs vienūgais GP posms, kuru šogad izlaidīšu F1 kalendārā,” turpināja Alonso. “Jau uz Kanādas GP jūnijā es būšu atpakaļ F1 komandas satāvā. Es nekad neesmu startējis IndyCar un nekad neesmu braucis ovālā, taču esmu drošs, ka ātri to apgūšu. Esmu redzējis daudzas IndyCar sacīkstes TV. Šajās sērijās ir nepieciešama augsta pilotēšanas precizitāte, jo pie ātrum 350 km/h mašīnas ir tikai pāris cm viena no otras.”
“Man ļoti daudz jāiemācās un uzreiz pēc Spānijas GP es lidošu uz Indianapolisu, kur notiks testi ar “McLaren-Honda-Andretti” mašīnu,” turpināja Alonso. “Ceru veikt ļoti dzudz jūdzes ik dienu, lai iegūtu pieredzi. Man ir liels gods startēt “Andretti” sastāvā un daudz no viņiem mācīšos.”
“Esmu uzvarējis Monako GP divas reizes un viens no maniem mērķiem ir izcīnīt ‘Triple Crown’ (uzvaras Monako GP, Lemānas 24 stundu sacīkstē un Indy500), ko līdz šim ir paveicis tikai viens pilots: Grehems Hils,” paziņoja spānis. “Tas ir ļoti smags izaicinājums. Es nezinu, kad pievērsīšos Lemānas sacīkstēm, taču vienu dienu esmu to ieplānojis. Šobrīd man ir tikai 35 gadi un man vēl daudz laika.”
signāls, kā saka, saņemts ‘loud and clear’ – senjoram Diasam Alonso F1 vairs nav prioritāte
Būs jāskatās 🙂 Baigi gribētu redzēt, kā viņam veiksies. Domāju, ka F1 čempionam vajadzētu izgriezt pogas amīšiem bez īpašām problēmām.
Būs iemesls skatīties Indy 500. Kaut gan, šaubos, ka Alonso iztiks bez izstāšanās avarējot. Tie kas saka, ka viņš uzreiz ar pirmo piegājienu izgriezīs pogas visiem, laikam klusām cer, ka viņš izgāzīsies kā veca sēta. Indy tomēr ir cita štelle.
Interesants pārsteigums. Īpaši, ka Alonso tiek dota šāda iespēja tīri no loģistikas viedokļa.
Protams, žetons arī par uzdrīkstēšanos – Indinapolisā tomēr vidējais ātrums nav sūda 200 km/h un visas apdzīšanas jāizpilda ar pedāli grīdā. Bez kārtīgiem pautiem tur neviens nebrauc.
Kas attiecas uz prognozēm, tad piekrītu viedoklim, ka diez vai Fernando būs starp līderiem. Mašīnas ir pārāk līdzīgas un tur tomēr ir krietni pieredzējušāki čaļi šāda tipa trasēs. Tiesa, tas nenozīmē, ka Alonso nav cerību. Pērnā gada Indy 500 “fiasko” pierādīja, ka uzvarēt var gandrīz jebkurš, it īpaši, ja brauc ar Penske, Ganassi vai Anretti atbalstu.
Tas ir baltais karogs…var teikt,ka F1 peedeejaa sezona,ja vien Luisita neizdomaa aiziet prom un tad jau Alo piemaksaas,lai tikai MB sho panjem!
Porutčiki klusēt – ne vārda par čikiem 😛
He-he-he! Āmen!
Tātad – sagaidām ALO uzvaru ķieģeļnīcā?
Yup. Es sagaidu, jā.
SUper ziņa! Drošvien caurums līgumā, kas ļauj piedalīties sacīkstēs ar Mclaren Openwheeler… bet kur – aizmirsa definēt! Žēli jau skatīties kā superpilots spiests agonēt ar minardi tipa mašīnu. Tagad būs ko skatīties iekš indy500
pēc visiem datiem, caumura nav nekāda – šitie Primadonnas gastroļi Jaunajā Pasaulē esot noorganizēti no paša mistera Zaka Brauna, nu kas tagad makiem direktora-rīkotāja ampluā darbojas, kopš Lielajam Lunāram vilka pasi izrakstīja ‘partneri’.
Mana versija ir tāda, ka šī iespēja Alonso tiek dota, lai viņu kaut drusku nomierinātu. Lai ko te arī kāds nedirstu, bet Alonso ir daudz labāks par viņam pašlaik pieejamo tehniku un šī iespēja tīri cilvēciski viņu uzmundrinās. Iespējams, šī ir vienīgā iespēja viņu kaut kā noturēt McLaren.
Kas attiecas uz viņa izredzēm uzvarēt, tad tās, protams, nav lielas, jo, kā mēs labi zinām IndyCar ir vairāk šovs nekā F1 un tāpēc pastāv iespēja uzvarēt principā jebkuram. No otras puses skatoties, viņš būs vislabākais pilots vienā no labākajām komandām.
Ja nu kāds šaubās par “labākais pilots” tad iesaku paskatīties kas notika, kad Mansels pārgāja no F1 un CART(tā toreiz saucās IndyCar)
Lai spānim izdodas iehavot fanu arī Indy 500, jo F1 viņš jau ir visu sasniedzis.
Šodienas galvenā ziņa viennozīmīgi ir Ferrari iespējamā krāpšanās!!!
Машина Ferrari вызывает подозрения у соперников!
В Маранелло в этом году построили очень быструю машину, поэтому вполне логично, что соперники присматриваются к SF70H с особым вниманием.
Скудерия борется за победы, и похоже, что красные машины одинаково эффективно справляются и со скоростными поворотами, и с медленными, нормально работают с разными составами резины и в любых погодных условиях. Возникает вопрос, за счёт чего?
Как пишет немецкое издание Auto Motor und Sport, первые слухи появились ещё на тестах в Барселоне, где все обратили внимание, что на новой Ferrari трубопроводы системы охлаждения частично находятся не под корпусом, как на других машинах, а снаружи и вмонтированы в заднюю часть днища машины.
В команде никак не объясняли это техническое решение, и до сих пор никто за её пределами не знает точно, какие секреты оно скрывает. Снаружи лишь видно, что в днище вмонтированы какие-то весьма длинные карбоновые полосы, снабжённые температурными датчиками. В других командах пытались анализировать предназначение всех этих инженерных хитростей и начали подозревать, что у днища SF70H гибкие края, которые на высоких скоростях как бы опускаются ближе к трассе, что может эффективно способствовать формированию воздушного потока в задней части машины.
Более того, проанализировав фотографии, сделанные на двух первых гонках сезона, эксперты команд предположили, что на скорости заднее крыло Ferrari вместе с диффузором может отклоняться назад. Если это так, то на прямых максимальная скорость машины может несколько повышаться, и при этом не приходится жертвовать прижимной силой в поворотах.
В Шанхае неназванный инженер одной из команд, на которого ссылается издание, подтвердил: «На кадрах замедленной съёмки, сделанных на тренировках, видно, что края днища машины действительно пригибаются вниз по обеим сторонам».
В соответствии со стандартными подходами FIA, измерения жёсткости днища производятся в двух точках: в передней части контрольной планки и по краям перед задними колёсами, и эти тесты машина Ferrari прошла. Однако изгибы днища наблюдались примерно в 20 см перед ведущими колёсами.
Также эксперты обратили внимание, что днище SF70H отличается интересной особенностью: с одной стороны, это единый элемент, но такое впечатление, что при этом оно состоит из трёх разных сегментов. Средняя его часть несколько выше чем две остальных, и именно в неё встроены температурные датчики, которые, в частности, замеряют температуру задних шин.
Но воображение аналитиков разыгралось, и у них появилось множество вопросов: может быть в этой части днища размещён балласт? Возможно, разные сегменты днища обладают разными характеристиками гибкости? Действительно ли в него встроены трубопроводы? «Шпионские» фотоснимки, сделанные соперниками, пока не позволяют найти ответы.
Что касается заднего крыла SF70H, то подозрения вызывает средняя стойка его крепления: Ferrari – единственная команда, кто сделала её двойной, хотя это не имеет никакого смысла с точки зрения аэродинамики. Каждый подобный элемент приводит к возмущению воздушного потока, следовательно, конструкторам в Маранелло пришлось решать двойную проблему.
Однако эксперты других команд считают, что такая конструкция позволяет заднему крылу отклоняться. А также уже известно, что кто-то из соперников Ferrari обратил внимание FIA на гибкое днище, хотя пока о реакции федерации ничего не известно.
Kārtējie minējumi bez būtiskiem pierādījumiem uz noteikumu pārkāpšanu….
Ko tu klausi ko tas cira kāts te saskribelējis! 🙂 Viņš vienmēr šķietamo uzdod kā vēlamo un tieši tāpēc nonāk pretrunā pats ar sevi izraisot smieklu lēkmi pārējo vidū! 🙂
O,jā…spānis noteikti visu ir F1 sasniedzis 😀
Protams,ka sasniedzis……un tagad jau 10-o gadu pēc kārtas agonē……paša prieka pēc!
Kaķa klepus nevis ziņa 😛 Ir tehniskie noteikumi un tiem atbilstoša pārbaudes metodika. Pārbaude atbilstoši metodikai ir izturēta. Viss pārējais – anālistu bezjēdzīga fantazēšana un pļurkškēšana 😀
Hehe, vecais lapsa 🙂 Spēcīgs gājiens, cepuri nost. Kā lai te nevelk paralēles ar Naidža gājienu?
McLaren atgriežas Amerikā, nākamgad jaunas mašīnas (ja dabā būs tikpat smukas kā uz papīra, tad super), paredzu 2 mašīnas uz visu sezonu.
Vēl jau iespējams, ka Alo, ja negribēs blamēties Spānijas GP, izdomā izbraukt Indy GP, kas būtu laba skola sev zināmā trasē. Tāpat šogad darīs Montijs.
Un vēl, jāpagaida Fīniksa. Varbūt šogad tieši Chevy lidos ovālos.
Rēķinot to, ka piķis priekš vēl vienas Andretti tačkas tiks dabūts un Fernando tačka ne velna neatškirsies no pamata Andretti vāģiem, nemaz nav tik slikts lēmums, kā iespraukties Monako GP 10 vai 9 vietā. Bet patrenēties gan derētu: vecā ķieģeļnīca+370km/h tas ir: “tu slīdēji pa slidotavu…, ja nav pierasts” 🙂