Foto: Scuderia Ferrari

Ungārijas Grand Prix uzvarētājs Sebastians Fetels atzinis, ka viņa komandas biedrs Kimi Raikonens svētdien bija ātrāks, it īpaši pēc problēmām ar stūres iekārtu.

Kimi bija uzņēmis labu tempu un lielāko daļu sacīkšu varēja braukt ātrāk par mani. Cerēju uz mierīgāku pēcpusdienu, tomēr stūres defekts to liedza. Jau nostājoties uz starta jutu, ka mašīnai kaut kas nestrādā kā vajadzētu. Tā kā neko nevarēju labot, centos pielāgoties situācijai, tomēr problēma turpināja pasliktināties,” sajūtās dalās Fetels, kurš kopvērtējumā iekrājis 14 punktu pārsvaru.

“F1LV

Sazinājos arī ar komandu, kas man ieteica izvairīties no apmalēm līkumos, tomēr tas ievērojami pasliktina apļa laikus. Otrajā nogrieznī centos maksimāli efektīvi izmantot riepas. Beigās braucu, cik ātri varēju, kamēr konkurenti sagrupējās aiz manis. Labi, ka šajā trasē ir neiespējami apdzīt. Nedrīkstēju pieļaut ne mazāko kļūdu.

Kimi Raikonenam izdevās atkārtot sezonas labāko finišu ar otro vietu. Tāpat kā Monako, arī šoreiz finišējot aiz komandas biedra. “Mums izdevās diezgan līdzīgs starts, tādēļ, iekārtojoties aiz Fetela, tiku mazliet ‘pavilkts’. Nav vērts riskēt ar sadursmi, tādēļ nebija daudz, ko varēju darīt. Pirmo nogriezni veicām salīdzinoši droši, spējām iekrāt pārsvaru. Sacīkšu otrajā pusē cerēju, ka Sebs brauks, cik ātri vien iespējams, īpaši netaupot riepas, lai “Mercedes” mūs nenoķertu. Beigās gan pārāk nesatraucos, jo mašīna brauca labi, tomēr jutos iespiests pa vidu, jo spēju braukt ātrāk.

Tikmēr “Ferrari” prezidents Serhio Markione jau ieskicējis nākamā gada braucēju sastāvu. “Situācija ar Fetelu ir pavisam vienkārša. Ja viņš pat vēlas palikt, mēs ar lielāko prieku turpināsim sadarbību. Runājot par Kimi, mēs arī esam diezgan droši. Zinām, ka viņš vēlas palikt. Cerams, varēsim paziņot jaunumus visai drīz.” Vaicāts par to, cik liela iespēja, ka Raikonens saglabās savu vietu, Markione atzina, ka tā ir vairāk kā 50%.