Par nozīmīgu pavērsienu Beļģijas GP izcīņā kļuva “Force India” braucēju Serhio Peresa un Estebana Okona sadursme, kas izbojāja abu braucēju izredzes uz lielisku punktu devu. Katrai iesaistītajai pusei ir savs skatījums uz notikušo.

Estebans Okons: “Viņš zināja, kur esmu. Es pieņēmu pirmo sadursmi, tajā viņš varēja arī neredzēt, bet otrā reize bija nepiedodama. Viņš pakļāva briesmām manu dzīvību, turklāt tā rezultātā mēs zaudējām daudz punktu. Viņam vajadzētu būt profesionālam, bet tā šobrīd nav. Peress nekad tā nav rīkojies ar citiem komandas biedriem, nezinu, kāpēc viņš tā cīnās ar mani. Mūs gaida pamatīga saruna komandas iekšienē.”

Serhio Peress: “Man nebija ne jausmas, kur viņš atrodas pirmajā aplī. Startā izvēlējāmies nepareizos dzinēja regulējumus – man izdevās apsteigt dažas mašīnas, tomēr drīz vien visu zaudēju jaudas trūkuma dēļ. Starta sadursmē devos pa labi, kur jau bija Okons. Tā bija pilnībā mana vaina. Otrajā sadursmē zināju, kur ir Estebans, bet vienkārši aizsargāju savu trjektoriju, jo zināju, ka tur tāpat nav iespējams iespraukties. Biju pārliecināts, ka viņš savu manevru veiks pēc Eau Rouge līkuma. Tur ir gara taisne, lai to paveiktu. Nav nekas tāds, ko darīju citādāk, vai arī darītu atšķirīgi pret citiem braucējiem. Domāju, ka viņš bija nikns uz mani par pirmā apļa sadursmi un vēlējās atriebties. Kā jau teicu, par pirmo apli uzņemos atbildību, par to jau atvainojos viņam. Tomēr viņš bija pārlieku optimistisks. Šādas situācijas ir sliktas komandai, tomēr jāatceras arī Baku, kur viņš mani iegrūda sienā. Spriedze sākās jau tad. Cerams, ka spēsim tikt tam pāri un turpmāk atgūt zaudēto.”

“F1LV

“Force India” izpilddirektors Otmars Žafnauers (Otmar Szafnauer): “Izrunāsimies ar abiem braucējiem un mainīsim noteikumus. Ja viņi nespēj cīnīties trasē, tad mēs ar to palīdzēsim. Serhio vajadzēja atstāt Estebanam vairāk vietas. Pirmajā aplī ir grūtāk paredzēt notikumus un tādas lietas mēdz gadīties, tomēr, kad abi brauc divatā, tev jāapzinās, kur ir otrs braucējs. Domāju, ka atradīsim veidus, kā viņus atdalīt pēc iespējas tālāk vienu no otra nākamajās sacīkstēs.

2 KOMENTĀRI

  1. Komandas nespēja kontrolēt pilotus ir novedis pie tā kad abi nespēj sadalīt trasi. Peresa atvainošanās par pirmo sacīkšu incidentu manā skatījumā ir tikai formāla lai izvairītos no kādām sankcijām. Otrajā incidentā neviens no viņiem negribēja piekāpties un tādēļ tāds iznākums.