“Renault” pārstāvji paziņojuši, ka “McLaren” nekļūs par ceturto komandu, kas izmanto franču dzinējus, kas nozīmē, ka Brūsa Maklārena radītās komandas vienīgā cerība, lai realizētu darījumu, ir “Toro Rosso” pāreja uz “Honda” jaudas agregātiem.

Neraugoties uz sākotnējām ziņām, ka “Toro Rosso” un “Honda” nav spējušas vienoties par līguma detaļām, sarunas turpinās līdz šai nedēļas nogalei. Ja abas puses tā arī nespēs vienoties, “Red Bull” junioru komanda paliks pie “Renault”, bloķējot “McLaren” iespējamo pāreju no “Honda”.

Lai gan FIA noteikumos ir atrunāts gadījums, ka, ja komandai nav izdevies vienoties par dzinēju piegādi, tā nepaliks bešā, sliktākajā gadījumā izmantojot loterijas palīdzību, tomēr šai procedūai termiņš jau ir iztecējis, kas arvien vairāk liecina par to, ka “McLaren” sadarbība ar “Honda” turpināsies vēl vismaz vienu sezonu.

“F1LV

“Renault” F1 menedžmenta direktors Sirils Abitebuls vēlreiz uzsvēra, ka, izplešoties kvantitātē, ievērojami ciestu jaudas agregātu kvalitāte izturības jomā. Nākamgad plānoti ievērojami uzlabojumi, kam vajadzētu atgriezt “Red Bull” cīņās par uzvarām, kā arī ļaut “Renault” komandai turpināt iesākto progresu.