Malaizijas GP jau otro gadu pēc kārtas ļauj vislielāko punktu ražu savākt “Red Bull” komandai. Uz goda pjedestāla šodien kāpa trīs braucēji, kas visi var justies apmierināti ar sasniegto.

Makss Verstapens (1. vieta): “Pēc tik neveiksmīgas sezonas, gūta ļoti emocionāla uzvara. Luiss cīnās par titulu, tādēļ gaidīju nedaudz lielāku pretestību no viņa, kad veicu apdzīšanas manevru. Man nebija nekā, ko zaudēt, kas varētu būt iemesls, kādēļ viņš atkāpās. Izmantoju visu baterijā uzkrāto, lai pietuvotos, jo redzēju, ka viņš netur tempu. Izeja no pēdējā līkuma Hamiltonam nepadevās pārāk laba, kas mums ļoti palīdzēja. Mašīna bija lieliska, spēju kontrolēt notikumus trasē. Protams, fiziski ļoti smags brauciens, turklāt fakts, ka nejutos labi visu nedēļu, uzdevumu sarežģīja. Komanda uz beigām kļuva nervoza, vaicājot man par regulējumu maiņu, bet tas nebija nepieciešams. Viss bija perfekti. Līdzko nokļuvu vadībā atcerējos kartinga un F3 laikus, tādēļ tas nebija nekas neierasts. Kad tētis beidza braukt, viņš visu savu laiku un enerģiju ielika manī, kas šo visu padara par īpašu panākumu arī viņam. Suzukā būs jāatrod pareizie regulējumi. Ja tas izdosies, ceru turpināt uz šāda paša viļņa. Ja mums būtu tikpat zirgspēku, cik ir “Mercedes” vai “Ferrari”, viņi nemaz mūs neredzētu. Ir jāatrod kompromiss ar piespiedējspēku, šoreiz tas mums bija vairāk kā parasti, kas deva vēlamo rezultātu.”

Luiss Hamiltons (2. vieta): “Ņemot vērā, ka Fetels sāka pēdējais, ar rezultātiem neesmu pārāk apmierināts. Cerējām uz uzvaru, tomēr vienkārši nebijām pietiekami ātri. Uz šo posmu jau devāmies, zinot, ka mums nav ātrākā mašīna. “Ferrari” bija 0,8 sekundes ātrāki, bet “Red Bull” aptuveni pussekundi. Kad Makss tuvojās, pieņēmu lēmumu lieki neriskēt. Bija skaidrs, ka viņš cīnīsies līdz pēdējam, tādēļ nevēlējos riskēt ar sadursmi. Pēc tam ne mirkli neradās cerība, ka varētu atgūt pozīciju. Otrais nogrieznis jau bija labāks, tomēr vairākos līkumos joprojām bija problēmas. Domāju, ka Verstapens kontrolēja atstatumu. Situācija ir tāda, kāda tā ir. Cilvēki saka, ka man ir ātrākā mašīna. Dažās trasēs tā arī ir, tomēr man liekas, ka mēs vienkārši esam izdarījuši perfektu darbu ar to, kas mums ir. Jādomā par nepilnību novēršanu nākamā gada modelim, jo konkurenti būs ātrāki. Kas attiecas uz šo sezonu, nezinu, kurās trasēs būsim pārāki, bet ceru, ka ar iekrāto pārsvaru pietiks tituliem.”

Daniels Rikjardo (3. vieta): “Nevēlos domāt par to, vai var’tu uzvarēt, ja būtu kvalifikācijā pārspējis Maksu. Šodien ne mirkli neatrados tuvu līderpozīcijai. Protams, labajā pusē startējošajiem bija sausāka trajektorija, kamēr kreiso pusi no saules stariem aizsargāja lielās tribīnes, tomēr tas nebija iemesls. Makss bija ļoti ātrs, kamēr es paliku aiz Valteri. Viņš izvēlējās braukt pa ārmalu, kas ļāva bremzēt vēlāk. Ja varētu atkārtot braucienu, censtos nosegt šo trajektoriju. Kad tiku galā ar viņu, mēģināju noķert Luisu, tomēr nebijām pietiekami ātri, turklāt tuvojās Fetels. Veltīju visu uzmanību viņam, kas izrādījās pareizā rīcība. Katrā ziņā Valteri bija laika jautājums. Cerēju viņu apsteigt ātrāk. Tur zaudējām nedaudz laika, bet biju gaidījis smagāku cīņu ar Sebastianu. Iespējams, viņam bija jātaupa riepas. Ja “Ferrari” sāktu no pirmās rindas, viņi, visticamāk, būtu ātrākie. “Mercedes” pēdējā laikā nav pārāk stabili, domāju, ka vismaz vēl vienā posmā spēsim būt viņu līmenī. Uz Suzuku būs uzlabojumi mašīnai, ceru, ka tas palīdzēs.”