Neraugoties uz to, ka nākamsezon F1 nav paredzētas lielas izmaiņas tehniskajos noteikumos, “Renault” nolēmuši pilnībā pārbūvēt savu formulu, lai uzlabotu savas izredzes pacīnīties par augstvērtīgākiem rezultātiem.

Esam veikuši lielisku progresu Enstonā, kur šobrīd fokusējam visus spēkus un enerģiju. Neraugoties uz mazām izmaiņām noteikumos, tā būs pilnīgi jauna mašīna. Šogad esam apguvuši ļoti daudz jauna par mašīnas balansu un aerodinamiskajām niansēm, tādēļ vajadzētu spert soli uz priekšu. Pirmos aerodinamikas testus veiksim jau piektdien Brazīlijas treniņbraucienu laikā,” stāsta “Renault” tehniskais direktors Niks Česters.

Šosezon “Renault” komanda ir pastiprinājusi savu braucēju sastāvu, piesaistot “Red Bull” protežē Karlosu Saincu, kurš jau pirmajā posmā pie “Renault” stūres atnesa komandai sešus punktus, tomēr komandas galvenās galvassāpes šobrīd rada dzinēju neuzticamība – Meksikā no sešām mašīnām, kas aprīkotas ar franču kompānijas jaudas agregātiem, finišu sasniedza tikai divas.

Meksikas GP bija pilnībā nepieņemama – piedzīvojām tik daudz mehānisku defektu, ka risinājumi jāmeklē nekavējoties. Šis posms izcēla mūsu vājos punktus, tādēļ jāmeklē veidi, kā uzlabot izturību, nezaudējot ātrumu. Konkurences ziņā esam pamatīgi progresējuši, tomēr jaudas agregātiem jākļūst uzticamākiem, pat neraugoties uz Maksa Verstapena izcilo uzvaru Meksikā,” situāciju komentē “Renault” menedžmenta vadītājs Sirils Abitebuls.