Īpatnējā situācijā pirms Brazīlijas Grand Prix nonākusi “Force India” komanda – tā jau nodrošinājusi ceturto vietu konstruktoru kausā (3. vietā esošā “Red Bull” nav noķerama, bet 5. vietā esošā “Williams” augstāk vairs matemātiski nevar pacelties). Tikmēr katrs izcīnītais punkts paaugstinās nākamā gada dalības maksu par 5161 dolāru. Abiem komandas braucējiem atkal ļauts cīnīties savā starpā, tomēr “Force India” izpilddirektors Otmars Žafnauers (Otmar Szafnauer) joko, ka savstarpējās avārijas gadījumā mašīnas bojājumu labošanas rēķins tiks piestādīts abiem individuāli.

Serhio Peress: “Man patīk Interlagosa, tā ir viena no čempionāta īpašākajām sacīkstēm. Trase ir šaura un izaicinoša, radot sajūtu, ka brauc ar kartingu. Līkumi ir ļoti interesanti izvietoti, kā rezultātā šeit bieži redzamas aizraujošas cīņas un negaidīti pavērsieni. Šajos datumos arī lietusgāzes var piedzīvot samērā bieži, un pagājušais gads to tikai apliecināja. Man pietrūka vien dažu apļu, lai kāptu uz goda pjedestāla., tomēr trase bija tik slapja, ka braukšana bija ļoti apgrūtināta. Neiebilstu pret nokrišņiem arī šogad, jo tie var pavērt cerības uz vērtīgu rezultātu. kopumā izbaudu vizīti Brazīlijā, kas nedaudz atgādina Meksiku, kur allaž jūtos mierīgs. Fani ir ļoti atbalstoši un atmosfēra tribīnēs sniedz daudz enerģijas.

Estebans Okons: “Interlagosa noteikti ir viena no manām mīļākajām trasēm kalendārā. Pirmo reizi tur braucu pagājušogad un stiprajā lietū izdevās uzrādīt labus rezultātus. Tā ir vecmodīga trase, kas neļauj kļūdīties. Braucējiem šādas trases vienmēr ir aizraujošākas. Kā jau pērn redzējām, laikapstākļi var būt neprognozējami. Man te patika pērn un neiebilstu, ja lītu arī šogad. Lai arī kādi būs apstākļi, mums ir spēcīga mašīna, tādēļ būsim konkurētspējīgi jebkādos apstākļos, un ceru, ka spēsim gūt vērtīgus punktus. Ārpus trases vienmēr esmu izbaudījis Sanpaulu. Visi runā par ēdienu, un jāatzīst, ka te ir ļoti labi restorāni, ar īpaši garšīgu gaļu.

Toms Makkulogs (Galvenais sacīkšu inženieris): “Interlagosa ir kārtīga un vecmodīga trase, ko izbauda katrs braucējs. 4.309 kilometru garumā tā ir viena no īsākajām trasēm kalendārā ar mazāk līkumiem kā Meksikā un otru ātrāko apļa laiku. Starta taisnē visi ir cieši, un katra kļūda var maksāt vairākas pozīcijas. Trase ir pretēji pulksteņrādītāja virzienam, kā arī reljefs nemitigi mainās. Bremzēšana lejā no kalna ir īpaši izaicinoša. Vidējais sektors visideālāk būtu veicams ar maksimālu piespiedējspēku, taču, lai apdzītu taisnēs nepieciešams maksimālais ātrums pirms pirmā un ceturtā līkuma, tādēļ atrast kompromisu nebūs viegli. Lai gan esam krietni zemāk nekā Meksikā, tomēr tie joprojām ir 800 metri virs jūras līmeņa, kas nozīmē, ka gaiss joprojām būs nedaudz retināts, samazinot piespiedējspēku un apgrūtinot dzesēšanas sitēmas darbību. Ja tam visam pievieno lietu, tad visi šie elementi kopā veidos aizraujošas sacīkstes.

Vīdžejs Malja (Komandas īpašnieks): “Otro gadu pēc kārtas nodrošināt ceturto vietu konstruktoru kausā ir brīnišķīgs sasniegums. Esmu lepns par komandu un īpaši priecīgs, ka to izdevies nodrošināt jau divus posmus pirms sezonas beigām. Šī ir mūsu visu laiku rezultatīvākā sezona, turklāt esam tikai 25 punktu attālumā no 200 punktu robežas. tas tikai parāda, cik stabili esam bijuši visa gada laikā. Kad tas nodrošināts, uz pēdējiem posmies varam doties ar jaunu un svaigu pieeju – varam izmēģināt dažādas inovācijas, kā arī piektdienas testos dot iespēju citiem braucējiem, lai jau laicīgi gatavotos nākamajai sezonai. Varam cīnīties agresīvāk un uzņemties vairāk risku. Joprojām esam izsalkuši pēc augstvērtīgiem rezultātiem un vēlamies sezonu noslēgt uz augstas nots. Sacīkstēs Brazīlijā centīsimies turpināt apliecināt savu lielisko konkurētspēju.