“Ferrari” pēc kārtējā zaudējuma “Mercedes” komandai arī Spānijas GP izcīņā ir atzinusi, ka pieļāvusi kļūdas jaunā modeļa koncepcijas izveidē.
Maranello vienība cerēja, ka uzlabojumi dzinēja un aerodinamikas jomā uz Barselonas trasi dos iespēju pārspēt “Mercedes” komandu, kas bija izcīnījusi dubultuzvaras visos šīs sezonas čempionāta posmos. Tomēr “Ferrari” nespēja apturēt “Mercedes”, kā arī nespēja kāpt uz goda pjedestāla Spānojā, jo trešo vietu ieņēma Makss Verstapens.
“Ferrari” komanda pirms sezonas izvēlējās atšķirīgu priekšējā antispārna koncepciju un šobrīd dati parāda, ka sarkanā formula ir lēnāka par “Mercedes”mašīnu pilnīgi visos Barselonas trases līkumos. Komandas boss Matia Binotto paziņoja, ka vienība šobrīd strādā pie tā, lai kardināli mainītu koncepciju, tomēr sezonas vidū to paveikt nebūs viegli.
“Mēs zaudēja daudz laika visos līkumos un ne tikai pēdējā Barselonas trases sektorā,” paziņoja Binoto. “Vai pie vainas tikai piespiedējspēka problēmas mēs vēl nezinām, jo šobrīd sīki izmeklējam šo situāciju. Mums vajadzīgas vairākas dienas pirms varēsim saprast īsto problēmas cēloni: piespiedējspējs, balansējums vai varbūt visa mašīnas koncepcija.”
Ja pie vainas mašīnas koncepcija, tad tas viennozīmīgi pilnībā ‘norok’ “Ferrari” cerības pacīnīties par augstvērtīgu rezultātu kopvērtējumā. Tomēr Binoto atzīst, ka šāda situācija nav katastrofa, jo komanda ir jauna un ar šīm grūtībām iegūst lielisku mācību un pieredzi.
“Mercedes” komanda ziemā izvēlējās lielāka piespiedējspēka koncepciju, kas tobrīd nebija līdz galam noslīpēta un pārlieku iespaidoja riepu mūžu. Taču šobrīd Toto Volfs atzīst, ka šī koncepcija ļauj krietni vairāk eksperimentēt ar uzlabojumiem, izmaiņām, regulējumiem un tajā pašā laikā neiespaido kopējo mašīnas balansu.