2019. gada sezona Luisam Hamiltonam iesākusies teju perfekti – izcīnītas 4 uzvaras 6 posmos, turklāt abas 2. vietas iegūtas, piekāpjoties vienīgi komandas biedram Valteri Botasam. Dodoties uz Kanādu, Hamiltona izredzes uz uzvaru ievērojami palielinās uzlabojumi mašīnai, jo jau Kanādā viņa “Mercedes”, visticamāk, tiks ievietots jaunais dzinējs, kas būšot vēl jaudīgāks par esošo. Sezonas laikā bez starta pozīciju sodu komandām iespējams izmantot tikai 3 dzinējus, tomēr visi konkurenti savu 2019. gada dzinēja uzlaboto versiju jau laida apgrozībā iepriekšējos posmos.
Ne tik rožaina situācija vērojama “Red Bull” komandā, kur Pjērs Gazlī pagaidām nav spējis attaisnot uz sevi liktās cerības, ievērojami piekāpjoties komandas biedram Maksam Verstapenam. Gazlī norāda, ka viņam ir nācies pielāgot savu braukšanas stilu, tomēr pēdējos posmos ir manāms ievērojams progress. Neraugoties uz to, viss liecina, ka “Red Bull” jau gatavo ‘B plānu’ – itāļu prese ziņo, ka Monako GP nedēļas nogales laikā pie sarunu galda sēdās Helmuts Marko un Niko Hulkenbergs, kurš šogad startē “Renault” komandā. Ja Gazlī sniegums neuzlabosies, pastāv iespēja, ka par viņa aizvietotāju kļūs nevis kāds no “Toro Rosso” braucējiem, bet gan viens no stabilākajiem un pieredzējušākajiem vidus ešalona braucējiem.
Lai gan pirms pāris mēnešiem izskanēja runas, ka F1 čempionāta senākajai trasi Silverstonai jau tikpat kā ir noslēgts jaunais līgums, kas paredz Grand Prix rīkošanu arī no 2020. gada, tomēr izrādās, ka oficiāla paraksta joprojām nav. “Liberty Media” un Britu sacīkšu braucēju klubs jeb BRDC, kas organizē Lielbritānijas GP norisi, joprojām ved pārrunas, kas pēc BRDC valdes locekļa Džona Granta vārdiem esot konstruktīvas, tomēr Vjetnamas un Nīderlandes posmu iekļaušana kalendārā raida trauksmes signālus Lielbritānijas posma virzienā. Pastāv iespēja, ka par jauno līgumu publisks paziņojums varēru sekot šī gada Lielbritānijas posma laikā, kas risināsies no 12. līdz 14. jūlijam.