Zandvortas trases īpašnieki ir paziņojuši, ka trases pēdējais līkums tiks veidots kā Amerikā tik ļoti populārajos ovālos – ar pamatīgu profilējumu.

Jau nākamajā sezonā Zandvorta atgriežas Formula 1 kalendārā, bet trase būs ievērojami izmainīta un pielāgota modernajām F1 prasībām. Tostarp izveidots ovāla tipa trašu profilējums arī pēdējā trases līkumā. Turklāt šī profilējuma leņķis ir visai iespaidīgs – 18 grādi (32%), kas ir divreiz vairāk kā Indianapolisas ovālā (9 grādi), kur Formula 1 čempionāts viesojās no 2000. līdz 2007.gadam.

“Šis līkums nenoliedzami būs iesapidīgs,” paziņoja Zandvortas trases direktors Roberts van Overdjiks. “Līkuma profilējuma slīpums būs 32% un līdz ar to augstuma starpība starp iekšmalā zemāko punktu un ārmalā augstāko punktu būs aptuveni četri ar pusi metri. Mēs vēlamies izveidot īstu amerikāņu tipa līkumu citādi ļoti eiropeiskā trasē. Tas būs unikāli!”

Jāpiebilst, ka Zandvorta nebūs rekordiste profilējuma slīpuma ziņā. Moncas vecais ovāls sasniedza 21 grāda leņķi, bet Deitonas ovāla profilējuma leņķis vietām sasniedz 31 grādu!

Paralēli Zandvortā tiks izmainīts arī slavenais “Hugenholtz” līkums, kas kļūs parabolisks. Tagad trešajā līkumā būs iespēja mašīnām iebraukt blakus viena otrai un izbraukt to vienā ātrumā, neatkarīgi no trajektorijas izvēles. Arī šajā pagriezienā būs zināms slīpums – no 8% līdz 18%.