Pēc Ķīnas Grand Prix atcelšanas parādījies cerību stariņš šogad tomēr aizvadīt 22 sacīkšu garu sezonu, jo par Šanhajas trases aizvietotājiem varētu kļūt Imolas trase, kur F1 posms pēdējoreiz notika līdz 2006. gadam, kad tas saucās Sanmarīno GP, jo Itālijas GP rīkošanas gods bija uzticēts Moncai.

Itālijas Automobiļu kluba prezidents Angelo Stiči uzsācis pārrunas ar trases īpašniekiem par ‘neiespējamās misijas’ īstenošanu un Formula 1 sacīkšu rīkošanu Enzo un Dino Ferrari vārdos nosauktajā Imolas trasē jau aprīlī.

Imolas trases prezidents Uberto Selavatiko Estense atzinis, ka trase ir licencēta, lai tajā varētu braukt Formula 1 mašīnas, kā arī vēl ir pietiekami daudz laika, lai veiktu visus nepieciešamos sagatavošanās darbus Grand Prix rīkošanai.

“F1LV

Visu samenedžēt būtu ļoti sarežģīti, tomēr trase ir gatava. Varam ļoti ātri noorganizēt Grand Prix sacensības, kā to jau esam pierādījuši agrāk. Protams, tas nebūtu pats izcilākais līmenis, taču, ja rodas šāda vajadzība, strādāsim pie tā. Mums ir piešķirta F1 trases homologācija. Boksu komplekss ir labs, pietrūkst daži infrastruktūras objekti, tomēr tos var ļoti ātri noorganizēt.

Selavatiko Estense gan apzinās, ka šobrīd tā ir tikai iecere un gala vārds pieder “Liberty Media”. Par galveno traucēkli varētu kļūt īsais laika periods, kas atlicis līdz aprīlim, līdz ar to pārdoto biļešu ieņēmumi var izrādīties nepietiekami, lai nosegtu Grand Prix licences izmaksas, tādēļ pat lieliski noorganizēts posms var radīt zaudējumus, tādēļ Imola centīsies atgūt savu vietu ar ievērojamu licences atlaidi.

Ķīnas Grand Prix bija paredzēts rīkot 19. aprīlī, tomēr koronavīrusa dēļ lielākā daļa sporta un kultūras pasākumi Ķīna tikuši atcelti. Ja Imolai neizdosies ieņemt Šanhajas vietu, starp 5. aprīlī gaidāmo Vjetnamas GP un 3. maija sacīkstēm Zandvortā komandām gaidāma četru nedēļu pauze, kas ir līdzvērtīga augustā gaidāmajam vasaras pārtraukumam starp Ungārijas un Beļģijas Grand Prix.