Ņemot vērā vairāku vadošo komandu nevēlēšanos šogad rīkot sprinta sacīkstes sešos posmos, kā bija sākotnēji iecerēts, F1 čempionāta vadība piedāvās kompromisu – organizēt tās tikai trīs posmos.
Pagājušajā gadā sprinta sacīkstes jau notika trīs posmu ietvaros, un kopumā tika atzītas par labām esam. Čempionāta īpašniece “Liberty Media” vēlējās, lai šogad šādas sprinta kvalifikācijas notiktu jau sešos posmos. Tie būtu Bahreina, Imola, Kanāda, Austrija, Nīderlanda un Brazīlija. Tomēr vairākas vadošās komandas nav apmierinātas ar šim mērķim atvēlēto finansējumu, lai segtu zaudējumus, kas varētu rasties mašīnu sabojāšanas gadījumā.
F1 vadība izteica konkrētu piedāvājumu, par pirmajām piecām sprinta sacīkstēm izmaksāt katrai komandai pa 500 000 USD, bet par katru nākamo – pa 150 000. Tas nozīmē, ka šogad katra komanda tiktu pie papildus 2.65 miljoniem. Tajā pašā laikā, atšķirībā no pagājušā gada, avārijās radīto bojājumu novēršanai vairs nebūtu iespējams tērēt vairāk naudas nekā nosaka budžeta ierobežojumi. Veiktā analīze par pagājušo sezonu parādīja, ka tas nav nepieciešams.
Vairums komandu esot piekritušas šādam nosacījumam, taču ne visas. Viena no komandām, kas atklāti netiek minēta, vēlējusies, lai budžeta griesti tiktu pacelti par 5 miljoniem dolāru, taču tā nevēlas piekrist finansiāli ne tik turīgās vienības. Neoficiāli zināms, ka ar piedāvātajiem nosacījumiem nav apmierinātas trīs vadošās komandas – “Mercedes”, “Red Bull” un “Ferrari”.
14. februārī notiks F1 Komisijas un “Liberty Media” sanāksme, kurā tiks prezentēts priekšlikums no sprinta sacīkstēm neatteikties pavisam, bet arī šogad tās rīkot trīs posmos. Cik zināms, ne Starptautiskā Automobiļu federācija (FIA), ne “Liberty Media”, ne arī vairums komandu nevēlas palielināt maksimālā atļautā budžeta robežu. Līdz ar to tieši šajā tikšanās reizē izšķirsies, vai sprinta sacensības arī turpmāk notiks.
Pērn veiktais pētījums parādīja, ka sešu sprinta sacīkšu rīkošana 2022. gadā čempionātam nestu peļņu desmit miljonu dolāru apmērā, kas tiktu sadalīta starp komandām.