“Ferrari” pilots Šarls Leklērs pēc pirmajiem F1 testiem atzinis, ka ar jaunajām mašīnām iespējams braukt ciešāk vienam aiz otra. Tas liek cerēt, ka būs izdevies īstenot ieceri, kas vēl vairāk palīdzēs uzlabot cīņu intensitāti sacensību laikā.

Viens no jauno tehnisko noteikumu ieviešanas mērķiem bija panākt, lai turpmāk mašīnas varētu braukt ciešāk viena aiz otras, kas palielinātu arī apdzīšanas iespējas. Leklērs secina, ka to izdevies īstenot.

“Ir interesanti,” viņš saka. “Kad esi trīs līdz vienu sekundi aiz priekšā braucošā, sekot ir vieglāk. Tad sekundes līdz pussekundes attālumā sajūta ir līdzīga kā pagājušajā gadā. Savukārt, kad esi pussekundi aizmugurē vai pavisam tuvu, situācija ir daudz labāka nekā iepriekš. Vēl gan vairāk jāizmēģina braukšana aiz citām mašīnām, bet pašlaik viss izskatās labi.”

Arī otrs “Ferrari” pilots Karloss Saincs secinājis, ka sekot priekšā braucošai mašīnai ir vieglāk: “Atšķirība jau testos bija jūtama/ Skatos uz to pozitīvi un ar optimismu, jo šķiet, ka ir ieņemts pareizais virziens.”

Arī F1 čempiona Maksa Verstapena novērojumi ir līdzīgi.

“Pamēģināju sekot dažām mašīnām un izskatījās, ka aizmugurē braukt tagad ir vieglāk,” stāsta “Red Bull” pilots. “Vismaz vairs nav jūtams tas drausmīgais piespiedējspēka zudums, kad pēkšņi mašīnai vai nu sāk izslīdēt aizmugure vai arī to nav iespējams pietiekami labi iegriezt līkumos. Protams, es negaidu, ka šie faktori būs pazuduši pavisam, jo ātrums, ko attīstām ir liels, bet tagad šķiet, ka vairāk to varam kontrolēt. Mašīnas ir labas.”