Lai gan abi šī gada F1 titula galvenie pretendenti ir augstas raudzes piloti, Makss Verstapens tomēr ir mazliet labāks par Šarlu Leklēru, uzskata kādreizējais čempionāta braucējs Šindži Nakano.
Lai gan pērn Karloss Saincs, aizvadot “Ferrari” komandā pirmo sezonu, rādīja līdzvērtīgu sniegumu kā Leklērs un pat spēja uzveikt viņu kopvērtējumā, šogad situācija ir mainījusies. Leklērs faktiski dominē pār komandas biedru, un Nakano skaidro, ka tas ir dēļ abu braucēju atšķirīgā braukšanas stila.
“Atšķirības viņu braukšanas stilā šosezon kļuvušas skaidrākas,” intervijā portālam “as-web.jb” sacīja Nakano. “Leklērs un Saincs izmanto atšķirīgas tehnikas, kā savaldīt mašīnu ar graundefektu. Leklērs pārklāj bremzēšanu un gāzes pedāļa izmantošanu, kamēr Saincs ir vairāk ortodoksāls, bremzes un gāzi izmantojot atsevišķi. Atšķirība kļūst redzama vietās, kur tu domā, ka “Ferrari” šajā līkumā ir vāja` bet tad redzi, kā šo līkumu izbrauc Leklērs.”
Pats Nakano deviņdesmito gadu otrajā pusē aizvadīja divas sezonas F1 čempionātā, bet lielus panākumus neguva. 1997. gadā “Prost” komandas sastāvā viņš divreiz finišēja sestais, par to saņemot vienīgos punktus karjerā. 1998. gadā Nakano brauca “Minardi” sastāvā, bet punktus neizcīnīja.
Vērtējot abu galveno čempiontitula pretendentu spējas, Nakano mazliet augstāk tomēr liek “Red Bull” pilotu Verstapenu.
“Verstapena prasme kontrolēt mašīnu uz ātruma robežas, kad kļūdas nedrīkst pieļaut, ir soli labākā nekā Leklēram,” saka Nakano. “Protams, Leklērs ir labs, bet ir radies iespaids, ka Verstapens ir mazliet labāks.”
Abu pilotu cīņa par titulu turpināsies jau šonedēļ Spānijā, kur abas šī brīža vadošās komandas gatavo savām mašīnām apjomīgus uzlabojumus. Itāļu laikraksts “La Gazzetta dello Sport” lēš, ka “Ferrari” gadījumā uzlabojumi varētu dot pat 0.3 līdz 0.4 sekunžu ieguvumu katrā aplī.
Formula 1 atgriežas Eiropā uz Spānijas GP – tradicionālā testu trase Barselonā būs lieliska atskaite sezonas pirmajā daļā paveiktajam attīstības darbam! pic.twitter.com/Et0j5eidyu
— Aldis Putniņš (@F1LV) May 18, 2022